~ EPILOOG ~

337 13 0
                                    

{Gepubliceerd op 2 juni 2019}

POV Selena:

Ik kijk Louis blij aan. Vandaag was de laatste dag van mijn studie en ik ben nu helemaal klaar. Ik heb nog nooit zo veel tijd aan school besteed. Maar Louis was er altijd voor me. We lopen nu samen door het bos waar we een van onze eerste dates hadden. 

Bij een omgevallen boom blijven we stilstaan. 'Doe je ogen dicht', zegt Louis. 'Hoezo?' vraag ik. 'Doe je ogen dicht.' Ik zucht, maar doe wat hij zegt. 

'Hou ze dicht tot ik zeg dat je ze open mag doen.' Ik knik. Ik voel zijn handen op mijn schouders en voel hoe hij me zacht op mijn wang kust. 

Dan verdwijnen zijn handen van mijn schouders en hoor ik wat gerommel. Na ongeveer tien seconden, zegt hij: 'Doe je ogen maar open.' Langzaam open ik mijn ogen en mijn hart begint ineens een miljoen keer harder te kloppen.

Louis zit op een knie en heeft een klein doosje in zijn hand. 'Lieve Selena, we kennen elkaar nu al jaren en ik hou nog steeds iedere dag meer van je. Je bent alles voor me, love..Wil je met me trouwen?' vraagt hij. 

Zonder dat ik er wat aan kan doen begin ik te huilen. 'Ja! Natuurlijk!' Ik val hem om zijn nek en druk mijn lippen op die van hem.

Dan pakt hij mijn hand en schuift de prachtige ring om mijn ringvinger. 'Ik hou zo veel van je!' zeg ik blij en ik kus hem weer. 'Ik hou nog meer van jou!' zegt hij met zijn lippen tegen die van mij. 'Ze gaan trouwen!' hoor ik opeens van alle kanten. 

Ik kijk om me heen en zie dat al onze vrienden achter bomen en bosjes vandaan komen. Liam heeft een camera vast. 'Hebben jullie het gefilmd?' vraag ik, terwijl ik Ashley een knuffel geef. 

Dan loop ik naar Taylor, Brian en Rose, hun schattige dochtertje dat inmiddels al vijf jaar oud is, en geef hen ook een knuffel.

'Hoe lang wisten jullie dit al?' vraag ik. 'Sinds vanmorgen!' 'Deden jullie daarom de hele dag al zo hyper?' vraag ik lachend. 'Ja, wat denk je anders?' giechelt Mia, ze houdt Owens hand stevig vast. Die twee zijn ook al een paar jaar bij elkaar.

'Weet ik veel!' giechel ik. 'Je gaat gewoon trouwen!' zegt Taylor en ze knuffelt me nog een keer, 'Mijn beste vriendin gaat trouwen!' 

Ik ga trouwen! Met Louis fucking Tomlinson. Ik ben echt het meest gelukkig persoon op de hele wereld!

Forever & Always✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu