{Gepubliceerd op 30 mei 2019}
POV Selena:
Ik stap uit de auto. We zijn weer thuis. Ik pak mijn sleutel uit mijn tas en open de voordeur, Louis en Ashley staan naast me. Voordat ik de sleutel uit de deur heb gehaald, vliegt de deur open en knuffelt mijn moeder me stevig.
'Oh, schatje! Ik heb je zo gemist! Was het leuk? Wat zijn jullie bruin geworden!' gilt ze in mijn oor. 'Het was geweldig', lach ik. 'Ja, echt super! Wat een prachtig huis en een mooie omgeving!' zegt Ashley met een grote glimlach.
Mijn moeder laat me los en geeft dan Ashley en vervolgens Louis ook een knuffel. 'Wat vond je van het strand? Mooi hè, Amerika?' vraagt ze. 'Ja! Het was echt heel mooi!' zegt Ashley met een glimlach.
'Ja, het was echt prachtig in Carolina!' zegt Louis, terwijl hij zijn arm om mijn middel slaat. 'Kom snel binnen, lieverds!' We lopen achter mijn moeder aan het huis in.
'Waar is Peggy?' vraag ik aan mijn moeder. 'In de keuken. Ze zei dat ze een verassing gaat bakken voor jullie..' Mijn moeder geeft me een knipoog. Ik loop met Louis de keuken in, terwijl Ashley met mijn moeder in de woonkamer gaat zitten.
'Selena en Louis!' roept Peggy blij. Ze laat alles wat ze vast heeft vallen op het aanrecht en rent naar ons toe en geeft ons een knuffel. 'Hoe gaat het met jullie? Was het gezellig? Hoe was het eten?' vraagt ze blij.
'Het gaat goed met ons! Het was echt geweldig! En het eten was amazing!' zeg ik blij, 'Wat ben je aan het maken?' 'Appelflappen!' Peggy kijkt me trots aan. 'Oh, lekker! Wanneer zijn ze klaar?'
'Over tien minuten breng ik ze met slagroom naar de woonkamer. Ga daar maar vast heen', glimlacht Peggy en ze geeft me een knipoog. Ik pak Lou's hand en we lopen naar de woonkamer. We gaan samen op de fauteuil zitten. 'Louis?' Mijn moeder kijkt hem een beetje onzeker aan.
'Ja?' vraagt hij, terwijl hij haar vriendelijk aan kijkt. 'Heb je het al goedgemaakt met je ouders?' 'Ik heb ze niet meer gesproken.' Ik voel dat zijn hand naar die van mij zoekt. Ik pak 'm vast en wrijf met mijn duim over zijn knokkels.
'Als je wil, mag je hier blijven slapen. Maar probeer er wel wat aan te doen', zegt mijn moeder. 'Dank u wel!' zegt Louis opgelucht. Mijn moeder kijkt hem streng aan en trekt haar wenkbrauwen omhoog.. 'Dank je wel', glimlacht hij, waarna ik hem voel ontspannen.
Na tien minuten komt Peggy de kamer in en zet een schaal met appelflappen en slagroom op het tafeltje. 'Willen jullie wat drinken?' vraagt ze. 'Ja, doe maar water!' zeg ik met een glimlach.
'Ik ook', glimlacht Ashley. 'Doe mij maar een witte wijn', glimlacht mijn moeder. 'Mag ik een cola?' vraagt Louis. 'Komt eraan!' Peggy draait zich om om ons drinken te halen.
Wanneer ze terug komt, loopt mijn vader achter haar aan. 'Hey, meisje!' zegt hij, wanneer hij me ziet zitten. Ik sta op en geef hem een knuffel.
'Was het leuk?' 'Het was geweldig!' 'Oh! Nog gefeliciteerd, Ashley!' zegt mijn moeder opeens. 'Oh ja! Van harte!' Mijn vader schudt haar hand, net als mijn moeder. 'Bedankt!'
Na ongeveer een uur staat Ashley op. 'Selena, wil je me naar huis brengen?' vraagt ze, 'Mijn moeder appte dat ze thuis is.' 'Ja, natuurlijk. Lou, ga je ook mee?' vraag ik. 'Ja, is goed.' Wij staan nu ook op en lopen naar mijn auto en rijden naar Ashleys huis.
Als we weer thuis komen, lopen Louis en ik gelijk naar boven, naar mijn slaapkamer. Ik laat me achterover op mijn bed vallen en Lou ploft neer op mijn bank. 'Volgende week moeten we weer naar school', zucht ik.
'Ja... Laatste jaartje.' 'Eindelijk.' 'Dat kun je wel zeggen, ja...' Ik ben echt kapot, we vertrokken vanmorgen en ik heb bijna niet meer geslapen. En de jetlag werkt ook niet mee...
'Hoe laat is het?' 'Bijna vier uur.' 'Ik wil slapen', zucht ik. 'Ik ook.' 'Kom hier', zeg ik. Louis staat op en komt naast me liggen. We houden elkaar stevig vast en vallen al snel in slaap.
JE LEEST
Forever & Always✓
Fanfiction~Boek 2 van "Hold Me Like A Paperweight"~ --- Een vakantie met vrienden bij Myrtle Beach, South Carolina. En een stalker. --- Started ~ 28/02/2019 Finished ~ 02/06/2019