{Gepubliceerd op 5 maart 2019}
POV Selena:
Ik plof neer op de stoel naast Louis. Het is 06.00 uur en onze vlucht vertrekt om 08:00 uur. Ik heb een klein tasje met geld en mijn mobiel mee en ik heb comfortabele outfit aangetrokken.
Ik heb mijn haar door Mia laten invlechten en ik heb bijna geen make-up op. Ik leun een beetje achterover op mijn stoel en doe mijn ogen dicht, terwijl ik mijn zonnebril uit mijn haar haal en op de brug van mijn neus zet.
Ik voel de auto bewegen als Louis, Ash, Stephen en Mia ook instappen. Louis zet zacht de radio aan en rijdt weg van mijn huis. Mijn moeder staat in haar pyjama op de oprit en zwaait ons na. We zwaaien allemaal terug. Ik zie dat iedereen in de auto van Liam ook naar mijn moeder zwaait.
Zodra we de hoek om zijn, zet ik de muziek iets harder en kijk naar Lou. Als hij ook naar mij kijkt, kijk ik snel weg. Louis lacht. 'Wat?' vraag ik. 'Niks. Je mag heus wel kijken naar mijn knappe koppie, hoor.'
'No, thank you', lach ik, waarna ik doe alsof ik kokhals.. Lou kijkt verdrietig naar beneden.
Ik leun naar achteren en doe mijn ogen weer dicht. Alles voor 10.30 uur is geen goede tijd voor mij...
'We zijn er!' juicht Louis, terwijl hij de auto parkeert bij het vliegveld. We stappen allemaal uit de auto en strekken ons uit. Louis loopt naar me toe en slaat zijn armen om me heen. Ik hou hem ook vast en rust mijn hoofd tegen zijn borstkas.
MAMA
07:04
Hey! We zijn op het vliegveld.07:04
Veilige reis, straks.07:06
Dank je :)07:07
Veel plezier lieverd.We wachten tot de auto van Liam er ook is en gaan dan met ons allen naar binnen. We laten onze koffers checken en gaan dan alvast naar de gate.
JE LEEST
Forever & Always✓
Fiksi Penggemar~Boek 2 van "Hold Me Like A Paperweight"~ --- Een vakantie met vrienden bij Myrtle Beach, South Carolina. En een stalker. --- Started ~ 28/02/2019 Finished ~ 02/06/2019