~ 12 ~

256 12 1
                                    

{Gepubliceerd op 1 april 2019}

POV Louis:

Ik gaap en kijk op mijn telefoon om te zien hoe laat het is. 08:57 uur. Ik draai me om en wil wat tegen Selena zeggen, maar ze ligt er niet meer. Ik frons mijn wenkbrauwen en stap uit het bed.

Ik trek een korte broek aan en pak een random t-shirt dat ik over mijn hoofd heen trek. Daarna ren ik de trap af naar beneden. Brian en Taylor zitten op de bank en praten zacht tegen elkaar. 'Goede morgen', zeg ik kort, terwijl ik in de keuken een sneetje brood pak. 

'Morgen', zegt Brian, 'Hoe was het bos, gisteren?' 'Leuk, leuk.. Weten jullie waar Selena is?' vraag ik. 'Nee..Misschien is ze naar buiten gegaan? Ze is waarschijnlijk bij het zwembad of op het strand', zegt Taylor schouderophalend. 

'Ja, dat zal wel', knik ik, waarna ik een slok water neem en tegen het aanrecht aan leun. Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak. Instagram staat geopend op een account van Selena. Ik frons. Waarom heb ik dit account geblokkeerd? 

Ik blokkeer haar niet meer en frons wanneer ik twee foto's zie. Een van ons in het bos en een van ons bij de waterval. Waar slaat dit op? En waarom was dit account geblokkeerd?

Ik kijk naar de foto's en denk terug aan gisteren. We hebben allebei geen foto's gemaakt, dat weet ik zeker. En Selena hoorde een geluid.

Sweet Jesus...

Ik ren naar buiten en kijk om me heen, maar Selena is nergens te vinden. Ik ren het strand op, maar er is niemand. Geen Selena.

Ik bel haar, maar ze neemt niet op. Ik spreek haar voicemail in. 'Selena? Love? Waar ben je? Bel me terug, ik maak me zorgen..' 

Ik ga terug het huis in en kijk Taylor en Brian aan. 'Ze is er niet.' 'Is ze niet gewoon bij de- achter je?' Ik draai me om en tot mijn opluchting staat Selena achter mij. 

Haar haar zit op een hoge staart en haar lichaam is nat van het zweet. 'Waar was je?' vraag ik, terwijl ik mijn armen om haar heen sla. 'Eh, ik ging een rondje hardlopen', zegt ze. Ik kijk haar aan en druk een kus op haar lippen.

'Zeg het de volgende keer tegen me, ik maakte me zorgen.' 'Oh, sorry..Dat was niet de bedoeling. Ik ga zo even zwemmen, ga je mee?' Ze klinkt vrolijk, enthousiast. Maar de blik in haar ogen verraad haar.

Ik besluit niks te zeggen. Waarschijnlijk wil ze het er niet over hebben en vertelt ze het me binnenkort wel. Ik moet haar de ruimte en tijd geven en mezelf niet aan haar opdringen. 'Ja, is  goed.' 

We lopen samen naar boven om ons om te kleden. We zeggen allebei geen woord en wanneer we weer naar beneden gaan, kijk ik haar aan. 'Gaat het goed?' vraag ik haar. Ze hoeft het me niet te vertellen maar ze moet weten dat ik er voor haar ben en dat ik zie dat er iets is.

'Ja, natuurlijk. Kom', ze pakt mijn hand en trekt me mee naar de achterdeur. We gaan het strand op, waar Selena begint te rennen. 'Kom!' roept ze, terwijl ze mijn hand loslaat en een sprintje trekt. Ik glimlach en ren achter haar aan. 

Ik sla mijn armen om haar middel en til haar op van de grond, waarna ik het water in ren. Ik laat haar los en ze draait zich naar me om. 'I love you so much', vertel ik haar. Ik meen het. Ik hou van haar. Zo veel. Ik bekijk haar gezicht. 

Hoewel ze prachtig is, zie ik toch de ongerustheid in haar ogen. Haar wenkbrauwen zijn een beetje gefronst en haar blik is net iets anders dan normaal. De meesten zullen niks aan haar opmerken, maar ik ken haar zo goed...

'I love you too, Lou', glimlacht ze. Ik druk een kus tegen haar lippen. Ze laat me los en loopt verder het water in. Ik loop achter haar aan en wanneer we iets dieper in het water staan, duik ik onder.

Ik loop het huis in en pak mijn telefoon van de tafel. Harry heeft me een appje gestuurd dat Niall en Abby irritant beginnen te worden. Ik stuur een paar lachende emoji's terug en leg dan mijn telefoon weg. 'Kom je douchen?' vraagt Selena, terwijl ze haar hand door haar haar haalt.

Ik knik en loop achter haar aan naar boven. Zodra de deur achter ons dicht is, pak ik Selena om haar middel en trek ik haar tegen me aan. Ik kus haar zacht en plaats mijn handen op haar heupen. 

Haar handen liggen tegen mijn borst. Ze kust me gewillig terug en drukt zich tegen me aan. Ik til haar op zonder het contact tussen onze lippen te verbreken en leg haar op ons bed. Haar haar ligt op de dekens en een kleine glimlach siert haar lippen.

'You're beautiful, love', fluister ik, waarna ik haar weer kus. Haar handen glijden omlaag naar de rand van mijn zwembroek. 

'Oké, laten we nu maar wel echt gaan douchen', zegt ze zacht. Allebei liggen we zwaar ademhalend naast elkaar op het bed. 'Ja, kom.' 

Ik pak haar hand en help haar omhoog waarna we samen de badkamer in gaan. Ik zet de kraan van de douche aan en we gaan er allebei onder staan. 

Wanneer we onder de douche vandaan stappen, kleed ik me snel aan en ga ik vast naar beneden, terwijl Selena nog in de badkamer  bezig is. 

Ik hoop dat het geen enge creep is, die doet alsof hij Selena is. Wie weet wat hij allemaal met haar foto's doet.. Hopelijk is het een van onze vrienden die grappig probeert te doen. 

'Jongens, ik ga in de stad lunch halen', deel ik mede, 'Nog speciale wensen?' 'Kun je fruit meenemen? Een watermeloen, of zo?' vraagt Ashley. Ik knik en vraag of er verder nog wat nodig is. Uiteindelijk ga ik met een hele lijst met boodschappen in de auto zitten. 

Ik rij naar de stad en ga naar de supermarkt waar we gisteren langs gelopen waren. Wanneer ik bij het brood sta, voel ik ineens een hand op mijn schouder. Geschrokken draai ik me om. 'Hey Lou bear!' Ik zucht. 'Abby.' 

Ik pak een grote watermeloen en leg die in mijn karretje. Ik loop langs haar heen, maar ze blijft vlak naast me lopen. 'Hoe gaat het met je? ik heb je al een tijdje niet meer gezien', zegt ze. 'Prima, prima', mompel ik, terwijl ik op het boodschappenlijstje kijk.

Bonen. 

Ik loop door naar de groenten en kies een blik bonen uit. Ik zet het in het karretje, terwijl Abby tegen me blijft praten. 'Abby, ik probeer hier boodschappen te doen. Kun je alsjeblieft-' 

'Wat? Weg gaan?' 'Graag.' 'Nee, ik blijf bij je.' 'Ga lekker naar Niall toe of een van de andere jongens wie je gemanipuleerd heb om jou leuk te vinden..'

Ze zucht maar blijft gewoon naast me lopen, terwijl ik het karretje naar de kassa duw. Ik leg alle spullen op de band en pak mijn portemonnee uit mijn broekzak. Abby blijft bij me staan en ik besluit haar maar gewoon te negeren. Misschien dat ze het dan zelf ook snel zat is..

Ik rij de kar naar de auto en zet de spullen in de achterbak, terwijl Abby achter me tegen een paal aan leunt. 'Kun je weg gaan?' vraag ik. 'Hoezo?' 'Wat denk je zelf, Abby?' Ik draai me om en kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 

'Ik weet het niet, Lou bear.. Misschien omdat je van me houdt maar bang bent om het toe te geven?' Ik snap haar echt niet... Hoe kun je zo denken? 'Ga gewoon weg.' Ik draai me om en steek een sigaret op, terwijl ik de achterbak weer dicht doe.

Ik loop naar de andere winkelwagentjes en zet die van mij ertegen aan en pak mijn geld uit het gleufje. 

'Hoe lang blijf je hier?' vraagt Abby, terwijl ze mijn hand met haar vingers aanraakt. 'Drie weken.' Ik trek mijn hand van haar weg. 'Leuk, ik ook! Dan kunnen we een keer met ons allen afspreken.' 'Nou, dat denk ik niet', zeg ik, terwijl ik terug loop naar de auto. 

'Met wie ben je hier?' 'Mijn vrienden.' 'Je vrienden?' vraagt ze met opgetrokken wenkbrauwen. 

Meid, je moet ophouden voordat ik je een bloedneus sla... 

'Ja met mijn vrienden. Ik moet gaan.' Ik stap in de auto en doe gelijk de deuren op slot zodat ze niet ernaast kan gaan zitten. 

Ik draai mijn raam open en gooi de sigaret naar buiten. 'Waag het niet ons lastig te vallen', sis ik, waarna ik van haar weg rijd. 

Forever & Always✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu