{Gepubliceerd op 13 maart 2019}
POV Selena:
'Zullen we zo gaan gaan zwemmen?' vraagt Liam. We zitten in de keuken te lunchen. Gelukkig werkt de paracetamol goed en is mijn hoofdpijn bijna over.
'Ja! Leuk!' zegt Stephen enthousiast. 'Goed idee! Gaan we dan naar het zwembad of naar de zee?' vraagt Mia. 'Zee!' zegt Brian met zijn mond vol eten.
'Nah.. We kunnen beter naar het zwembad gaan. Dat is minder lang lopen', zegt Liam. Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Het is nog geen minuut lopen naar het strand, weirdo!' zegt ik, lachend om zijn luiheid. 'Anders gaan we eerst naar de zee en daarna naar het zwembad om het zand en zout van ons af te zwemmen', stelt Taylor voor.
'Dat vind ik nou een goed idee!' zegt Louis, terwijl hij een hap van zijn sandwich neemt. 'Cool! Hoe laat gaan we?' vraagt Owen vrolijk. 'Over een half uurtje? Dan kunnen we ons rustig omkleden en zo', stel ik voor. Iedereen is het ermee eens.
Als ik klaar ben, sta ik op van tafel en ga ik naar de slaapkamer, waar ik gelijk naar de kledingkast toe loop om een bikini uit te zoeken. Ik heb net mijn bikini aan wanneer Lou de kamer binnen komt. Ik doe snel een jurk over mijn bikini heen aan.
Louis trekt een zwembroek aan en slaat daarna zijn sterke armen om me heen en fluistert zacht in mijn oor: 'I love you.' 'I love you, too', zeg ik glimlachend. Ik voel zijn zachte lippen op die van mij en zijn sterke handen om mijn middel. Na een paar minuten laten we elkaar weer los.
'Laten we gaan', zeg ik, terwijl ik mijn grote badhanddoek in een tas doe. 'Oké, laten we gaan.' Maar in plaats van zijn spullen te pakken, plaatst hij zijn lippen in mijn nek, dan geeft hij zachte kusjes omhoog, langs mijn kaak, naar mijn lippen. Ik sla mijn armen om zijn nek en hij tilt me op. Zoenend tilt hij me naar het bed, waar hij me neerlegt.
'We moeten gaan,' adem ik tegen zijn lippen. Zuchtend komt Louis weer overeind en trekt mij dan ook omhoog.
Ik doe mijn jurk uit en prop 'm in mijn tas. We zijn net op het strand aangekomen en ik wil even gaan zitten in de zon. 'Wie als eerste in het water is!' roept Louis. Ik vergeet gelijk mijn idee om te gaan zonnen en we beginnen allemaal te rennen richting de zee.
Mijn benen nemen grote en snelle stappen en al snel voel ik het koele water mijn benen raken. Ik kijk gelijk achter me en zie dat ik als eerst in het water ben gekomen. 'Dat krijg je van elke dag sporten,' zeg ik trots.
Louis rent tegen me aan en trekt me mee in zijn val in het water. 'Lou!' gil ik lachend. Hij drukt zijn lippen op die van mij, terwijl ik mijn bikini recht probeer te trekken.
Volgende keer kan ik beter een bikini aandoen die niet strapless is... Ik geef het op en sla mijn armen om Lou's nek. De kus is zout, maar dat maakt nu even niet uit.
'Hey!' Hoor ik ineens achter me en ik draai mijn gezicht om. Drew staat een stukje verderop, hij staat naast Ashley die ongemakkelijk haar armen om haar buik heen slaat. Ik schud licht mijn hoofd en ze ziet het. Ze laat haar armen langs haar lichaam hangen en gaat rechtop staan, waardoor ze gelijk al een stuk zelfverzekerder overkomt. Ze glimlach naar me.
Dan voel ik Louis'hand op mijn wang en hij draait mijn gezicht weer richting die van hem en fluistert, 'Volgens mij vindt Drew Ashley ook leuk.' Ik knik. 'Ik denk het ook.' 'Hij keek gisteravond ook steeds naar haar.' Ik knik en kijk naar de twee. Ze zijn schattig samen.
Ik kijk opzij en zie dat Liam met Owen praat, wie grote handgebaren maakt.
Opeens voel ik Louis' lippen weer op die van mij. Ik glimlach en buig een stukje naar achteren. Ik kijk hem aan en zucht. 'You're beautiful', fluistert hij. Ik voel dat mijn wangen warm worden en ik kijk snel opzij.
Dan zie ik drie meiden onze richting oplopen; April, Liz en Crystal. Ik zwaai vrolijk naar ze en ze komen onze richting op gelopen. 'Hey!' zegt Liz en ze geven ons allemaal een kus op onze wangen.
Louis ziet de blik op mijn gezicht en drukt zijn lippen op die van mij, terwijl hij 'Niet jaloers zijn', fluistert hij. 'I know', zeg ik tegen zijn lippen aan.
Lou buigt een beetje voorover, zodat ik in zijn armen naar achteren hang. Ineens laat hij me los en val ik achterover in het water. De smaak van zout vult mijn mond. 'Fuck you, loser!' zeg ik chagrijnig. 'Oké, wanneer?' lacht hij.
Ik haal mijn hand door het water, zodat Lou een volle lading van het zoute water in zijn gezicht krijgt. Ik knipper met mijn ogen, in de hoop dat het zout minder gaat prikken. Dan voel ik een splash water tegen mijn rug en ik draai me om. Drew kijkt me grijnzend aan.
'You're dead!' gil ik, terwijl ik mijn hand weer krachtig door het water duw. Lachend doe ik een stap naar achteren, waar ik tegen Louis op bots. Hij slaat gelijk zijn armen om me heen en hij draait me om, zodat onze gezichten elkaar bijna raken. Net voordat onze lippen elkaar raken horen we een harde gil. 'Stop!'
Taylor.
JE LEEST
Forever & Always✓
Fiksi Penggemar~Boek 2 van "Hold Me Like A Paperweight"~ --- Een vakantie met vrienden bij Myrtle Beach, South Carolina. En een stalker. --- Started ~ 28/02/2019 Finished ~ 02/06/2019