~ 8 ~

266 14 0
                                    

{Gepubliceerd op 14 maart 2019}

POV Selena:

Geschrokken kijk ik op, richting het strand. Ze had besloten niet het water in te gaan en Brian is bij haar gebleven. Ik schud mijn hoofd wanneer ik zie dat ze lachend met haar benen spartelt, omdat Brian haar kietelt.

'Hey, zullen we naar het zwembad gaan? Dan kunnen we vanmiddag de stad misschien in', stelt Liam voor. Ik knik en zeg tegen Liz dat wij weg gaan. Ze geeft me een korte knuffel en duikt dan onder water.

Ik loop samen met Liam het water uit. 'Je bent wel echt lucky met zo'n huis', zegt hij. 'Ja, ik weet het.. Mijn vader is Amerikaans, dus meestal gaan we hierheen in de zomer zodat we zijn kant van de familie kunnen zien.'

Liam knikt en haalt een hand door zijn natte haar. Ik ga het strand op en loop naar Brian en Taylor toe. 'We gaan terug naar het huis', zeg ik.

Opeens voel ik iets kouds op mijn rug en met een gil draai ik me om. 'Rustig', lacht Louis, 'Het was mijn hand maar!' Ik draai me weer om en sla mijn handdoek over mijn schouders. 

Ik begin door het zand terug te lopen naar huis, terwijl de zon steeds heter lijkt te branden op mijn huid. 

Wanneer ik bij het huis kom, ga ik via het trapje het zwembad in. Naast mij hoor ik een plons en ik zie dat Louis in een keer het bad is ingedoken. Ik schud glimlachend mijn hoofd. Louis beweegt soepel door het water. Hij haalt zijn sterke, gespierde armen door het water en zwemt zo naar me toe.

'Hey, love', zegt hij vrolijk. 'Hey', zeg ik lachend, waarna ik mijn hand door zijn haar haal. 'Je bent lief', zegt hij met een kleine glimlach.

Ik doe mijn ogen dicht en knijp mijn neus dicht voordat ik helemaal in het water zak. 'Flauw, hoor!' hoor ik Lou nog net zeggen.

Ik glimlach en zwem onder water dichter naar hem toe. Dan druk ik mijn lippen kort op die van Lou. Ik kijk in zijn prachtig blauwe ogen en voor een moment denk ik dat ik erin verdrink. Snel duik ik onder water en kom ik weer omhoog.

'Wat doe je nou?' lacht Lou. Hij bijt op zijn lippen en kijkt me aan. 'Je hebt prachtige ogen, maar wil je me helpen herinneren adem te halen?' vraag ik aan hem.

Hij grinnikt en zegt, 'Natuurlijk! Voor jou doe ik alles!' 'Alles?' vraag ik. Ik doe alsof ik ineens een goed idee krijg en ik glimlach sassy naar hem. 'Veel.' 'Dus niet alles?' 'Alles. Op een paar uitzonderingen na...' 'En wat zijn die uitzonderingen?'

'Dat ligt eraan... Waar dacht je net aan?''Wanneer?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Net, toen je zo sneaky glimlachte.' 'Eerlijk gezegd dacht ik nergens aan...' 'Waar hebben jullie het over?' hoor ik ineens achter me.

Ik kijk om en zien dat Owen ons raar aankijkt. 'Sorry, we hadden even een diepzinnig gesprek over de liefde!' zeg ik, 'Maar volgens mij is Lou is er wel klaar mee.. ' 'Yep.' Louis kijkt me met een glimlach aan.

'Wij gaan lummelen, doen jullie mee?' vraagt Liam. 'Ja, leuk!' zegt Ashley. Louis knikt trekt me aan mijn middel mee naar de rest. 

Ik stap uit de douche en trek een simpel shirt en een korte broek aan. Mijn haar laat ik los hangen; dat droogt vanzelf wel. 

Ik stap in mijn zwarte converse gympen en pak mijn zonnebril van het nachtkastje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik stap in mijn zwarte converse gympen en pak mijn zonnebril van het nachtkastje. Dan ga ik naar beneden.

Liam en Louis zitten al op de bank te wachten. Ashley komt net de trap af. De rest heeft geen zin om naar de stad te gaan, dus gaan we met ons vieren.

Ik pak mijn tas en telefoon van de keukentafel en dan gaan we samen naar buiten. We stappen in een van de auto's en rijden naar het deel van de stad waar de leukste winkeltjes zijn.

Als eerst stoppen we om een milkshake te halen. Ik zuig aan het rietje en loop naast Ashley. 'Maar waarschijnlijk gaat het vanavond dus stormen..' zeg ik. 'Ik geloof er niks van.. Kijk dan hoe blauw de lucht is!' Ik knik, 'We zitten in ieder geval veilig in huis.'

'Tommo, Payno!' hoor ik opeens een bekende stem zeggen. Verbaasd kijk ik op. Harry zit vlak bij ons op een bankje. 'Styles? Wat doe jij nou weer hier?' vraagt Louis verbaasd. 'Op vakantie. Zayn en Niall nodigden me uit. Abby is ook mee, helaas..'

Zeker, helaas...

'Loopt Abby nog steeds achter jullie aan?' vraagt Liam met opgetrokken wenkbrauwen. 'Ja, ze loopt allemaal te flirten bij Nialler..Ik denk dat ze ons hele groepje een keer gehad wil hebben, of zo..'zegt Harry. Louis rolt met zijn ogen. 

'Wel toevallig dat we allebei hier zijn, dan', zegt Liam. 'Ja, Abby wilde per se hierheen. Eerst zouden we naar Italië gaan, maar opeens waren alle plannen gewijzigd. Ze zei dat ze iemand hier kende.. Maar we zitten gewoon in een hotel, dus ik weet niet waar ze het over had.' 'Fijn weer. Ze heeft ons er waarschijnlijk over horen praten op school', zegt Liam.

Harry haalt zijn schouders op. Hij zou eigenlijk mee gaan met ons naar hier, maar Zayn en Niall bleven doorzeuren over Italië en hij wilde heel graag naar Europa. 

Nou, daar gaat zijn plan.

'Ik heb zo'n hekel aan haar', mompelt Ashley. 'Iedereen', zucht Harry, 'She's a manipulative little bitch.' 'Ik kan haar niet beter omschrijven', grinnikt Liam. 'Waar slapen jullie?' vraagt Harry dan. 'In Selena's huis', zegt Louis. 

'Heb je hier een huis?' vraagt Harry verbaasd. Ik knik, 'Ja, mijn vaders familie woont hier, dus komen we er bijna elk jaar.' 'Oh, nice..' zegt Harry. 'Als je wil, ben je bij ons welkom. Jullie allemaal, behalve Abby', glimlach ik naar hem.

Harry en Liam zijn Louis' beste vrienden, en hen mag ik ook het meeste. Zayn en Niall gaan ook wel, maar met hen heb ik niet echt een klik, of zo.

'Thanks. Maar ik ga ze denk ik maar even opzoeken. See you around', zegt hij. Hij gaat de winkel in, tegenover het bankje waar hij op zat. 

We gaan een paar winkels in,maar we kopen niks. Wanneer we thuis komen, staan Taylor en Mia in de keuken te koken en ligt de rest naast het zwembad te zonnen. 

'Hoe was het?' vraagt Mia. 'We kwamen Harry tegen. Zayn, Niall en Abby zijn hier blijkbaar ook...' 'What the fuck?' 'Ja, dat dachten wij ook al.'

Forever & Always✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu