~ 1 ~

506 15 0
                                    

{Gepubliceerd op 28 februari 2019}

POV Selena:

Ik trek mijn zwarte koffer uit mijn inloopkast en zet 'm in het midden van mijn kamer. 

Owen, Stephen, Brian, Liam, Louis, Mia, Taylor, Ashley en ik gaan over twee dagen samen op vakantie naar South Carolina. We vliegen van Londen naar Columbia en rijden dan met de auto richting Myrtle Beach. 

Het is een vlucht van bijna 14 uur en een rit met de auto van bijna drie uur. We hebben er twee auto's gehuurd en hebben besloten om na de vlucht gelijk naar het hotel bij Myrtle Beach te rijden. Lou vindt het leuk om te rijden en Liam vindt het ook geen probleem.

Het huis is van mijn ouders. We gaan bijna ieder jaar naar Amerika toe om er onze zomer door te brengen. Mijn vader is Amerikaans en zijn familie woont allemaal nog in Carolina. Daarom zie ik mijn opa en oma van mijn vaders kant bijna nooit, wat ik wel jammer vind.

Liam heeft een grote kofferbak, dus daar kunnen gelukkig veel spullen in wanneer we naar het vliegveld gaan. 

Louis rijdt met mijn auto, waarin Stephen, Mia, Ashley en ik mee rijden en de rest gaat mee in Liams auto.

Ik pak genoeg kleding voor vijf weken vakantie uit mijn kast, hoewel we maar drie weken weggaan. We zijn al twee jaar niet meer in het huis geweest, waardoor mijn kleding die er ligt waarschijnlijk niet meer zo leuk is, of ik pas het niet meer. 

Mijn box staat aan en ik zing hard mee met Hey There Delilah van Plain White T's. Mijn deuren naar het balkon staan open en warme wind waait naar binnen.

Taylor is al zeven maanden zwanger. We wilden eerst de vakantie verplaatsen naar kerst, maar ze vond dat onzin. 'Ik kan echt wel op vakantie!' lachte ze en ze gaf ons een knipoog.

We hebben een paar weken geleden een taart aangesneden en de binnenkant was roze; Taylor en Brian krijgen een meisje!

Ik pak mijn telefoon en zie dat het al 22.45 uur is.

Ik zucht, doe mijn koffer dicht en loop naar mijn badkamer waar ik m'n gezicht schoon maak, mijn haar op een knot doe en mijn pyjama aantrek. 

Dan stuur ik Peggy een appje waarin ik vraag of ze een kop thee kan brengen. Zonder thee kan ik niet slapen.

Peggy is een paar weken geleden bij ons komen wonen, omdat ze anders toch alleen thuis zit, wanneer ze niet werkt. Dan kan ze net zo goed een van de vele kamers in ons huis gebruiken, want de meeste kamers worden zelden gebruikt.

Al snel staat ze voor mijn slaapkamerdeur en geeft ze me mijn thee. 'Doe je de muziek zo wel wat zachter?' vraagt ze lief, 'Het is al laat.' 'Ja," zeg ik, 'Alvast welterusten.'

'Slaap lekker, meisje!' En dan is ze weer weg. Ik doe mijn box uit en loop dan met mijn thee naar mijn balkon. Het is buiten wel wat afgekoeld, maar het is zeker nog twintig graden.

Ik ruik de warme avondlucht. De bloemen in de achtertuin zorgen ervoor dat ook mijn kamer lekker ruikt. Ik kijk naar Louis die op het bankje op het balkon ligt met zijn ogen dicht.

We hebben mijn ouders vertelt dat we weer een relatie hebben en mijn moeder was blij voor me. En mijn vader was niet boos. 

Dat is positief. 

Hij maakte er zelfs geen probleem van dat hij blijft slapen! Ik denk dat hij eerst zo reageerde omdat hij het niet had verwacht en het was pas een half jaar over tussen mij en Jeremy. 

Louis is in slaap gevallen toen ik mijn koffer aan het inpakken was. Ik ben daar ook al bijna twee uur mee bezig geweest... Ik glimlach en ga naast hem zitten.

'Hey babe, word je zo wakker? Dan kunnen we gaan slapen...' zeg ik lachend. Ik woel met mijn hand door zijn zachte haren en hij opent langzaam zijn ogen. 'Wat?' vraagt hij slaperig. Zijn stem is zoals altijd weer schor en laag van het slapen.

Ik vind het echt cute en ook wel een beetje sexy... 'We gaan zo naar bed, babe', zeg ik zacht. 'We kunnen ook buiten slapen... Ik heb geen zin om op te staan.'

Ik glimlach, maar schud mijn hoofd. 'Nee, maar we houden de balkondeuren wel open. Dan kan het misschien een beetje afkoelen op mijn slaapkamer.'

Louis gaat rechtop zitten en slaat een arm om me heen. 'Ik heb echt zo veel zin in Carolina..' zucht hij. 'Ik ook, Lou..' Ik neem een slokje van de hete thee, 'Elke dag naar het strand...'

Ik ga wat dichter tegen hem aan zitten en ik voel zijn kin op mijn hoofd rusten.

'Ik ook, love. Het wordt geweldig!' 'Dat weet ik zeker!' 'Ik hoop dat we volgend jaar allemaal slagen!' 'Ja, ik ook! En dan gaan we samen op examenreis!' 'Ja, beter doen we dat!'

Ik knik glimlachend. Als ik mijn thee op heb, gaan we naar binnen. Eerst poetsen we samen onze tanden in mijn badkamer. Dan ga ik bovenop mijn dekens liggen en pak een boek, terwijl Louis zijn kleren uit doet. Dan komt hij naast me liggen en zegt: 'Zullen we tv kijken? Of wil je lezen?'

'Zet de tv maar aan', zeg ik en ik leg mijn boek weer weg. We starten Netflix op en kijken samen naar een romantische comedy. Ik val halverwege al in slaap. 

Forever & Always✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu