{Gepubliceerd op 22 maart 2019}
POV Selena:
Ik plof neer op het bed van de hotelkamer. Ik heb net nog snel gedoucht en ik zit nu in een shirt van Louis op onze slaapkamer. Hij kijkt de laatste tien minuten van een aflevering op Netflix. Louis zit in de woonkamer op de bank.
Ik pak mijn mobiel en open Instagram. Ik scroll een beetje door mijn feed en like een paar foto's. Dan krijg ik een melding dat ik door iemand ben getagd. Dat zal wel een van mijn vrienden zijn. Ik ga naar de foto's waarin ik getagd ben en open de eerste foto zonder er echt naar te kijken.
Mijn mond valt open, wanneer ik een foto van mij en Louis zie. Bij het beekje in het bos.
liked by taylorjennifer and 182 others
selenagrays2 🌿
Wat is dit?!
Dit slaat nergens op..
Moet ik het aan Lou vertellen? Of kan ik het beter nog even voor mezelf houden?
Ik zie dat Louis ook getagd is. Zijn mobiel ligt op het nachtkastje, dus hij heeft het nog niet gezien..
Even twijfel ik, maar dan pak ik zijn mobiel van zijn nachtkastje. Ik voer zijn code in en open Instagram. Ik verwijder zijn tag, blokkeer ik het account en leg ik zijn telefoon weer terug waar hij net ook lag.
Ik ren van de trap en hang 'Lou?' roep ik, 'Kom je bijna?'
'Ja! Ik kom eraan, love.' Ik zie dat hij opstaat van de bank. 'Zullen we gaan slapen?' vraag ik hem. Hij knikt en komt naar me toe. Ik loop voor hem uit de trap op en onze kamer in.
'Hé, dat is mijn shirt', lacht hij. 'Hij staat mij veel beter', zeg ik, waarna ik een kus op zijn lippen druk. 'Helemaal mee eens', zegt hij zacht.
Hij trekt snel zijn kleren uit en ik kijk hem aan. 'You like the view?' grinnikt hij. Ik haal mijn schouders op en blijf naar hem kijken.
Hij is perfect.
Van de inkt onder zijn huid tot zijn glimlach en zijn haar.
Hij gaat op het bed zitten. 'Kom je? Of blijf je daar staan?' vraagt hij grinnikend, waarna ik in zijn armen kruip.
'Lou?' 'Mm hmm?' Ik draai me om en kijk hem aan. 'Ik hou van je.' 'Ik ook van jou, love', glimlacht hij. Hij drukt zijn lippen weer tegen die van mij.
Ik kruip bovenop hem en leg mijn handen in zijn nek, terwijl ik zijn handen op mijn bovenbenen voel. Zijn ogen bewegen heen en weer terwijl hij naar me kijkt, elk deel van mijn gezicht neemt hij in zich op. 'You're beautiful', zegt hij.
Ik voel dat mijn wangen rood worden en verstop snel mijn gezicht op zijn schouder. Hij vouwt zijn armen strakker om mijn lichaam en drukt een kus in mijn haar. 'Kom, we gaan liggen', mompelt hij zacht.
Ik knik en ga van hem af, om daarna weer bovenop hem te gaan liggen. Ik lig tussen zijn benen in, met mijn hoofd op zijn borstkas. Ik luister naar het regelmatige geluid van zijn hart. Zijn armen vouwt hij weer om mij heen.
Na een paar minuten verandert zijn ademhaling en wordt zijn greep om mijn lichaam iets losser; hij is in slaap gevallen. Ik sluit mijn ogen en probeer ook in slaap te komen, maar mijn gedachten worden naar de foto op het Instagram account gesleept.
Ik hoorde al een raar geluid in het bos, maar ik kon het niet plaatsen..Was het misschien het geluid van een camera?
Nu ik erover nadenk, lijkt het echt op het geluid van een polaroidcamera.
Ik krijg het heet en mijn hart klopt in mijn keel. Wat als ze weten dat ik hier woon? Wat als ze foto's gaan maken van ons in het huis? Ik schud snel mijn hoofd en rol van Louis af.
Ik loop naar de badkamer en kijk in de spiegel. Mijn gezicht is rood en mijn handen trillen. Waar slaat dit op? Waar is dit goed voor?
Ik ben bang.
Wat als het niet stopt? Wat als diegene in het huis komt?
Oké, Selena. Ophouden nu. Je maakt jezelf helemaal gek. Misschien is het Brian of Owen die een grap probeert uit te halen. Er is vast niks aan de hand.
Het komt goed.
Ik gooi een plens koud water in mijn gezicht en droog het dan met een handdoek af. Ik haal een keer diep adem en ga terug de slaapkamer in. Ik leg mijn hoofd op Louis' schouder en pak zijn hand.
Er is niks aan de hand. Het komt goed.
Wanneer ik 's morgens wakker word, kijk ik gelijk op mijn telefoon. Mijn hart begint harder te kloppen en zweet ontstaat in mijn handen wanneer ik de melding zie.
@selenagrays2 tagged you in a post
liked by brian_93 and 201 others
selenagrays2 my favourite human and a little nature
comments
ashley.ely cuties
taylorjennifer look at them being all cute and kissyDus mijn vrienden denken dat ik een tweede account heb of zoiets? Ik schud mijn hoofd en sta op uit bed.
Louis ligt nog te slapen, maar dat gaat voor mij nu toch niet meer lukken. Het is 08:00 uur. Ik trek snel sportkleding aan, poets mijn tanden en borstel mijn haar, waarna ik naar beneden ga.
Ik ga naar beneden en werk snel een banaan naar binnen. Ik doe mijn oortjes in en zet mijn sport-playlist op, terwijl ik de deur naar het strand open duw.
Ik ga naar buiten en sluit de deur achter me dicht. Ik neem een korte omweg, totdat ik bij een asfalt weggetje kom, waar ik begint te hardlopen, terwijl ik naar de muziek luister en niet aan het account probeer te denken.
JE LEEST
Forever & Always✓
Fanfic~Boek 2 van "Hold Me Like A Paperweight"~ --- Een vakantie met vrienden bij Myrtle Beach, South Carolina. En een stalker. --- Started ~ 28/02/2019 Finished ~ 02/06/2019