{Gepubliceerd op 7 maart 2019}
POV Selena:
Eindelijk staan alle spullen uitgestald in onze kamer en ik plof neer op de bank. Ik heb net ook een snelle douche genomen en een andere outfit aangetrokken. Mijn haar hangt nat over mijn schouder.
Stephen zit ook al in de woonkamer, maar de rest is nog in hun slaapkamers. Louis komt er zo aan, als het goed is.
'Hoe laat komen de pizza's?' vraagt Stephen, wanneer ik de tv aan zet. 'Als het goed is, over een kwartier ongeveer.' 'Oké, ik sterf namelijk van de honger.' 'Dat snap ik..Ik ook', lach ik, 'Maar als het goed is, zijn ze er zo.'
Louis komt de kamer binnen. Hij loopt naar de piano en kijkt me vragend aan. 'Mag ik?' 'Ja, natuurlijk', zeg ik.
Hij gaat zitten op de pianokruk. Ik heb hem natuurlijk wel vaker horen spelen bij hem thuis, maar gezien we nu al een half haar niet meer bij hem zijn geweest, heb ik het al lang niet meer gehoord.
Zijn vingers raken het ivoor en een prachtige melodie vult de kamer.
'People say we shouldn't be together. Too young to know about forever. But I say they don't know what they're talking about', zingt hij voorzichtig. Zijn stem is zuiver en helder wanneer hij de woorden zingt.
'Cause this love is only getting stronger,so I don't wanna wait any longer.. I just wanna tell the world that you're mine girl...' Louis kijkt op en glimlacht naar me.
Liam komt naast Louis staan en begint nu ook te zingen, 'They don't know about the things we do..They don't know about the "I love yous". But I bet you if they only knew, they would just be jealous of us.'
Samen zingen ze verder, 'They don't know about the up all nights,they don't know I've waited all my life just to find a love that feels this right. Baby they don't know about..they don't know about us.'
Wanneer de laatste klanken door de kamer klinken zeg ik, 'Wow. Dat was zo goed!' 'Thanks', zegt Louis met een brede glimlach.
'Zingen jullie vaker samen?' vraag ik aan de jongens. Liam kijkt verbaasd van mij naar Louis. 'Weet ze het niet?' vraagt hij verbaasd. Louis haalt ongemakkelijk zijn schouders op.
JE LEEST
Forever & Always✓
Hayran Kurgu~Boek 2 van "Hold Me Like A Paperweight"~ --- Een vakantie met vrienden bij Myrtle Beach, South Carolina. En een stalker. --- Started ~ 28/02/2019 Finished ~ 02/06/2019