~ 27 ~

267 13 2
                                    

{Gepubliceerd op 28 mei 2019}

POV Ashley:

'Happy birthday!' Ik open langzaam mijn ogen. Al mijn vrienden staan om mijn bed in hun pyjama's en kijken met vrolijk aan.

Drew ligt naast me en ziet er ook behoorlijk moe uit. We zijn tot laat wakker gebleven. Om precies twaalf uur heeft hij me een kaarsje uit laten blazen, wat echt super lief was! Mia heeft bij Taylor op de kamer geslapen en Brian bij de jongens.

'Gefeliciteerd, schatje!' Taylor gaat op het bed zitten en geeft me een klein doosje. Ik maak het op en zie een paar prachtige oorbellen.

'Ah! Dankje!' Ik geef haar een knuffel.  'Nu wij!' zegt Selena vrolijk. Ze geeft me ook een klein doosje. Ik maak het open en die een prachtige armband. Het glinstert in het licht. 'Wauw! Dank jullie wel!'Ik geef Louis en Selena een knuffel en maakt dan de andere cadeautjes open. 

'Willen jullie nu weggaan? Dan kan ik me even omkleden en zo.' 'Wat u wenst!' zegt Liam en iedereen volgt hem de deur uit. Ik ga op mijn zij liggen en kijk naar Drews perfecte gezicht. 

Hij glimlacht naar me en drukt zijn zachte lippen tegen die van mij. Ik kus hem terug, terwijl mijn handen over zijn armen glijden. Ik voel zijn vingers op mijn gezicht en zijn warme adem tegen mijn lippen. 

'Happy birthday, baby...' Hij drukt zijn lippen iets harder op die van mij en gaat bovenop me liggen. 'Ik ga aankleden',  zeg ik met mijn lippen tegen die van hem. 'Vijf minuten', zegt hij zacht. Zijn stem lijkt nog dieper dan normaal. 'Vijf.' En ik sla mijn armen om zijn nek en voel zijn lippen op mijn kaak, wangen en lippen. 

Ik ga tussen Drew en Taylor in aan de tafel zitten. 'Hey!' zeggen ze wanneer ik ga zitten. 'Hallo!' 'We hebben pannenkoeken voor je gebakken.' 'Oh, lekker! Wat gaan we doen vandaag?'

   POV Selena:

'We gaan vanavond naar een club', zegt Liam met een big smile. 'Serieus?' Ash kijkt Taylor een beetje bezorgd aan. 'Ja, en ik zal geen alcohol of drugs nemen.' Taylor geeft haar een knipoog. 

'Oké, super leuk!' Ashley kijkt ons lachend aan, 'Hoe gaan we binnen komen? Ik ben negentien geworden, niet eenentwintig.' 'Heb ik allemaal geregeld', zegt Drew met een glimlach. Hij kijkt Ashley lief aan. 

We hebben de hele dag op het strand gelegen en lopen nu terug naar het huis. Ik ga in een keer naar boven om me klaar te maken voor vanavond. Ik pak de zwarte outfit die ik speciaal voor vanavond heb gekocht uit mijn kast en trek het aan.

 Ik pak de zwarte outfit die ik speciaal voor vanavond heb gekocht uit mijn kast en trek het aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wanneer Louis de kamer in loopt en mij ziet staan, valt zijn mond open. 'Wauw.' Hij staart even naar me en zegt dan: 'Je ziet erg geweldig uit.'

Ik glimlach. 'Is het niet een beetje too much?' Hij schudt zijn hoofd en ik loop naar hem toe om hem een knuffel te geven. Ik sla mijn armen om hem heen en rust mijn hoofd tegen zijn schouders. 

Louis buigt zich een beetje en drukt zijn lippen tegen die van mij. 'Jij moet je ook nog omkleden',  zeg ik met mijn lippen tegen die van hem. 

'Straks.' Hij tilt me op en zet me op het bed, waarna hij zijn lippen weer op die van mij drukt. 

'Nee, stop', zeg ik en ik duw hem van me af, 'We moeten zo weg.' Louis zucht en kijkt me met een pruillip aan.

Louis en ik gaan samen aan de bar zitten. Iedereen is al behoorlijk dronken, maar wij hebben nog niet zo heel veel op. 'Willen jullie wat?' De bartender kijkt ons aan. 'Doe maar een biertje voor mij', zegt Louis.

'Ja, voor mij ook', zeg ik. Normaal hou ik niet zo van bier, maar ik heb geen zin om iets moeilijks te bestellen. Ik heb nog de hele avond te gaan.

Hij knikt en vult twee glazen met bier en zet ze voor ons neer. Ik pak een glas en neem een klein slokje. 'Zullen we dansen?' vraagt Louis aan me. 

'Oké', giechel ik, wetende dat Louis niet kan dansen. Ik pak mijn glas met mijn ene hand en Louis pakt mijn andere hand. We lopen samen richting de dansvloer. 

Ik houd zijn middel vast en laat mijn hoofd op zijn borst rusten. Samen bewegen we mee met de muziek, waarvan ik de trillingen tot in het diepste van mijn lichaam voel. De muziek staat zo hard, dat ik niet eens hoor welk nummer er gedraaid wordt.

Dan gaat het volume ineens omlaag en begint een langzaam nummer. Ik kijk Louis glimlachend aan en druk mijn lippen op die van hem. Zoenend bewegen we mee met de muziek. Ik voel zijn handen op mijn heupen en druk me zo dicht mogelijk tegen hem aan. 

   POV Taylor:

Ik kijk in de spiegel naar mezelf. Ik zie er moe uit. Ik ben ook moe. Ik was vanmorgen al best vroeg op. Normaal slaap ik tussendoor nog een keertje, want de zwangerschap is echt heel vermoeiend. 

Ik vind het ook best eng om met deze buik hier rond te lopen. Als ik per ongeluk alcohol binnenkrijg of als iemand er te hard tegenaan stoot, kan het haar beschadigen. 

Ik neem een slok water uit de kraan en loop de toiletten weer uit. Een langzaam nummer staat op. Ik zie dat Louis en Selena dicht tegen elkaar staan en langzaam bewegen. Mia zit aan de bar met Owen en Ashley staat tegen Drew aangeleund op de dansvloer. De rest zie ik nergens. 

Ik voel een hand op mijn schouder en kijk op. 'Hey love', zeg ik en ik geef Brian een kus op zijn wang. 'Wil je dansen?' vraagt hij glimlachend. Hij heeft nog niks gedronken. Hij probeert me zo te helpen. Het is echt heel lief van hem. 

'Ik blijf liever hier', zeg ik.  'We kunnen ook hier dansen.' Hij kust me zacht. Ik zoen hem terug en sla mijn armen om zijn nek. Zodra ik de kus stop, bewegen we samen mee met het ritme van de muziek. 

'Ik hou van je', fluister ik zacht in zijn oor. 'Ik ook van jou, baby', zegt hij zacht terug. Ik glimlach en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. 'Ik ben moe', zeg ik. 'Ik zie het aan je. Je mag tegen me aan leunen. Of wil je ergens gaan zitten?' vraagt hij.

'Hoeft niet. Ik leun wel tegen je aan..' 'Oké. Als je wil zitten, moet je het wel zeggen', zegt hij zacht. 'Ja, doe ik, babe.' 'En-' Ik kap zijn zin af voordat hij wat kan zeggen. 'Ssst... Laten we gewoon dansen', zeg ik en ik druk mijn lippen in zijn nek. 

Forever & Always✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu