~1~

2.8K 85 0
                                    

Taehyung pov.

Nastal ten den, kdy mám nastoupit na novou školu a taky se přestěhovat na novou kolej. Stál jsem před pokojem číslo 78. a přemýšlel jestli mám vejít dovnitř. Nakonec jsem přemohl svou nervozitu a odemkl dveře. Sotva jsem je otevřel mě do nosu praštila silná vůně pánského parfému.

Věděl jsem tedy dovnitř a upadl v úžas. Vše bylo sladěné do bílé, černé a šedé barvy. Když nepočítám ten bordel od mého spolubydlícího, tak super.

Rozešel jsem se chodbou a na něčem jsem uklouzl."Kurva!" Zaklel jsem. Vstal jsem a koukl se na čem jsem uklouzl. "Děláš si prdel??" Jako vážně?! Já uklouzl na spodním prádle?!! Ach jo, to teda ještě dopadne.

Procházel jsem dál pokojem a narazil na něčí uniformu."Ta bude jistě patřit tomu spolubydlícímu." Řekl jsem si. Podíval jsem se na jmenovku a přečetl si jméno na ní. Jeon Jungkook. Tak takhle se jmenuje. Pak jsem si tam ještě prohlížel nějaké jeho věci. Moc jich tam, ale neměl.

Vybaloval jsem si věci a najednou se ozvalo zakřivení mého žaludku. Šel jsem teda do kuchyně si udělat něco k jídlu. Vzal jsem si z nějaké skříňky nudle a uvařil si je.

Po jídle jsem si šel dovybalit věci. Divil jsem se že už bylo deset večer a on se stále nevracel.

Dál už jsem na něj nečekal a šel se osprchovat. Vlezl jsem si do sprchy a pustil na sebe proud teplé vody. Najednou se rychle rozrazily dveře od koupelny. Stál v nich Jungkook, asi. Propaloval mě pohledem. Vypadalo to jako by si mě prohlížel. A pak mi tedy došlo že tam před ním stojím nahý. Rychle jsem si dlaněmi zakryl své intimní partie a začal se červenat.

On se jenom ušklíbnul a s tichým smíchem odešel z koupelny.

Co to sakra mělo být??!! To se ani neomluví?!

Po povzdechl jsem si a vylezl ze sprchy. Osušil jsem se, oblékl si čisté boxerky a bílé průsvitné triko na spaní a vyšel z koupelny.

Ve svém pokoji jsem si zalezl do své  postele a snažil se usnout. Jenže to se mi nepovedlo. Pořád jsem musel myslet na Jungkooka. Jak někdo může mít tak hezký a sexy? Taehyungu ovládej se proboha!

A s myšlenkami na něj jsem se vydal do říše snů.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ráno jsem se probudil celkem brzo. Zrovna byl víkend tak jsem si řekl že by jsem se mohl jít podívat do města.  Vylezl jsem tedy z mojí vyhřáté postele a položil nohy na podlahu. Hned jsem ucuknul. Podlaha byla hrozně studená. Jak jsem si zvykl na teplotu podlahy, tak jsem došel ke skříni a oblékl si nějaké pohodlné, ale zároveň něco v čem budu vypadat trochu k světu. Vydal jsem se do koupelny a tam spáchal ranní hygienu.

Potom jsem šel do kuchyně. " Dobré ráno." Pozdravil jsem svého spolubydlícího. Ten nic neřekl a jen na mě koukal jakoby mě chtěl zabít. Pak už jsem radši nic neříkal. Vzal jsem si klíče, mobil a peněženku a vyšel ven. Šel jsem směr centrum.

Tam jsem se potom stavil ještě na oběd.

__________________~•~_________________

Předem se omlouvám za chyby😊

Doufám že se zatím líbilo💛


Luv Yaa🌱



•𝙱𝙰𝙱𝚈𝙱𝙾𝚈• |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat