~6~

1.3K 71 7
                                    

Taehyung pov.

A potom své měkké polštářky přiložil na kůži mého krku. Ucuknul jsem, ale to ho vůbec neodradilo. Začal kůži na mém krku sát. Na to jsem trochu zavzdychal. Odtáhl se od mého krku a podíval se na své dílo. Jenom se olízl a pak přitiskl své rty na ty mé. Začal mě dravě líbat, ale já nespolupracoval, i když jsem chtěl. Věděl jsem že to dělá k vůli tomu alkoholu co už vypil. Z očí se mi draly na povrch slzy. Rychle jsem ho od sebe odstrčil a vyběhl ven.

Z očí mi tekly vodopády slz. Běžel jsem co nejrychleji pryč. Zastavil jsem se u nějakého baru. Vešel jsem dovnitř a řekl barmanovi ať mi nalije něco pořádného.

Jungkook pov.

Proč sakra utekl? Ah.. radši už půjdu domů. Pravda je že vůbec nejsem opilý. Ale proč jsem to sakra udělal?!
Já přece nejsem gay. Jsem na holky!

Otevřel jsem dveře od pokoje a vešel dovnitř. Začal jsem ho hledat. Nebyl tam, tak mě napadlo že bude někde venku.

Vyšel jsem ven a ono začalo zrovna pršet. Šel jsem po chodníku a teď jsem uviděl něco nebo spíš někoho ležet na zemi. Přišel jsem blíž abych se podíval kdo to je. Byl to on. Ležel jen v tričku na zemi. Vypadalo to že spal. Vzal jsem ho tedy do náruče a přikryl moji bundou.

Donesl jsem ho na pokoj a tam jsem s ním zamířil do koupelny. Napustil jsem mu vanu teplé vody a do ní dál pěnu.zacal jsem ho pomalu vyslíkat. Nejdřív tričko. Hmm má dobré vypracovanou hruď. Potom kalhoty a nakonec přišly na řadu boxerky. Zahákl jsem prsty za lem boxerek a jedním tahem je sundal dolů. Přitom jsem se mu díval pořád do tváře. Ale zvědavost je svině. Koutkem oka jsem se podíval 'tam dolů'.

Páni ten je velký. Jungkooku dost! Ať tě to ani nenapadne! V duchu jsem na sebe řval. Vzal jsem ho tedy a opatrně položil do vany.

Když už tam ležel docela dlouho tak jsem se rozhodl jej vytáhnout. Osušil jsem ho a převlékl do čistých boxerek a trička. Vzal jsem ho zase do náruče a odnesl do jeho pokoje. Tam jsem ho opatrně položil na postel a přikryl peřinou. Chtěl jsem odejít jenže z toho mě vyrušil tichý hlas. "Jungkooku?"    "No?" "Emm prosím půjdeš tady za mnou nechci tu být sám" řekl a já se tedy otočil a vydal se k jeho posteli.

Věděl jsem že to z něho mluví alkohol, jinak by takové věci neříkal. Vysvlékl jsem se jen do boxerek a lehl si vedle něj. Chvilku jsem se na něj jen tak díval. Dávno už spal. Pořád se převaloval a to zapříčinilo to že se mu vyhrnulo tričko. Jen jsem si nad tím pohledem skousnul ret. Radši jsem se otočil na druhou stranu. Chvilku jsem o něm přemýšlel a pak jsem se vydal do říše snů.

__________________~•~_________________

Doufám že se líbilo😊
Omlouvám se za chyby💛

Luv Yaa🌱

•𝙱𝙰𝙱𝚈𝙱𝙾𝚈• |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat