⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆
Povinně pustit všichni 💕💕💕💕💕Taehyung pov.
Ráno jsem se probudil a ucítil silnou bolest hlavy. Promnul jsem si spánky, ale stále jsem neotevíral oči. Pak jsem je, ale rychle otevřel, když jsem zjistil že na někom ležím. Podíval jsem se kdo ona osoba je. " Jungkooku?!" Pomalu otevřel oči a pohlédl do těch mých. Než ale stačil cokoliv říct, tak jsem ho zkopl z postele na zem. "Co to děláš?" Zeptal se mě Jungkook a přitom si mnul temeno hlavy, do kterého se při pádu bouchnul. "O-omlouvám se já.. já nevím co to do mě vjelo." "V pohodě" to je vše co řekl než odešel.
Sakra. Musím si vzpomenout co se včera večer stalo. A vůbec. Nemám být ve škole?!
Vyběhl jsem z pokoje a při tom jsem si oblékal uniformu. "Hele v klidu. Omluvil jsem nás." Řekl úplně klidně. "Dobře d-díky." Ani jsem to nestihl doříct a Jungkook už zmizel ve svém pokoji. Ah.. Jungkooku co to se mnou děláš? Nejdřív se chováš jako bych vůbec neexistoval a teď se o mě staráš.
Celý den jsem proležel v posteli. Ani jsem nejedl. Jenom ležel a přemýšlel o Jungkookovi.
Podíval jsem se na mobil a zjistil jsem že je už deset večer. S povzdechem jsem si nachystal budík na zítra a zhasl lampičku. Ještě chvilky jsem přemýšlel o Jungkookovi a potom se vydal do říše snů.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ráno mě vzbudil otravný zvuk budíku. S nechutí jsem vstal z postele a dobelhal se ke skříni. Vzal jsem si čisté boxerky a ručník a ydal se do koupelny si dát krátkou sprchu.
Vešel jsem dovnitř. "Jungkooku! Ježiš promiň!" Zakřičel jsem protože jsem mu tam vlezl zrovna když se sprchoval. O můj bože on má tak dokonalé tělo a to co má 'tam dole'. Taehyungu juniore teď ne! Lehni!
Za chvilku Jungkook vylezl a já jsem kolem něj jen s červenými tvářemi prošel a hned za sebou zavřel a zamknul dveře.
Po chvilce jsem byl hotový. Šel jsem se do svého pokoje obléct. Potom jsem se šel ještě do koupelny se upravit. Snídani jsem jaksi nestíhal tak jsem si vzal jenom batoh s potřebnými věcmi do školy, klíče, mobil a peněženku a vyšel ven.
Před školou mě tam odchytli nějací kluci. Byli o dost vyšší než já. "A hele nováček. Nával prachy." Řekl jeden z nich slizkým hlasem a všichni se na to zasmáli. "Nemám peníze!"odsekl jsem. Nebyla to pravda. "Ne? Tak se přesvědčíme." "Ne prosím" Na to se jenom hlasitě zasmáli a dva z nich ke mě přišli a začli do mě surově kopat. Bolelo to. A hodně. Kopali mě do hlavy a do břicha. "Hej! Nechte ho." Řekl někdo najednou. Podle hlasů to byl Jungkook. "Proč bychom měli?!" Zakřičel jeden z nich. "Protože jsem to řekl!" Zařval na něj zpátky Jungkook. "Teďka tě teda necháme, ale to bylo naposled, to si pamatuj!" Prskl na mě.
Jungkook mi podal ruku a šel se mnou na záchod. Vzal si kapesník, který namočil a začal mi utírat krev, která mi tekla z nosu. Potom mi dal nějakou mastičku na modřiny a řekl ať si ji zatím nechám. Pak bez jediného slova odešel. Poslední dobou se chová opravdu divně.
Ze záchodů jsem šel hned směr ředitelna.
___________________~•~________________
Doufám že se líbilo😊
Omlouvám se za chyby💛Omg lidi😭 12 dubna vyjde nová skladba od BTS 'Boy with Luv'😭😭💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Luv Yaa🌱