~13~

1.2K 64 0
                                    

Taehyung pov.

Začal jsem mu ho pomalu kouřit. "Taeeee př-přidej." Řekl prosebným tónem. Hned na to mě chytl za vlasy a začal si určovat vlastní tempo. To se mi, ale nelíbilo a tak jsem jeho ruce vzal a držel mu je nad hlavou. "Taeeee" řekl. Chtěl jsem ho ještě trochu potrápit.

Nasadil jsem ještě pomalejší tempo a přidal i zoubky. Na to Kook dlouze zasténal.

Když to Kookie nejméně čekal, jsem nasadil rychlé tempo. "Ahhh~ T-tae jo!" Sténal na celý obývák. Nedivil bych se kdyby ho slyšeli i venku.

Jakmile začal sténat hlasitěji, pochopil jsem že už bude. Následně jsem přestal. "Ale no tak Tae!" Řekl Kook s vražedným pohledem. Na to jsem se pousmál a dál před Kookovu píšu tři svoje prsty. Hned je začal sát a olizovat. Jak byly prsty dost navlhčené jsem je z jeho pusy vyndal. Přesunul jsem se s nima k jeho dírce. Prstem jsem mu jeho vstup obkroužil a následně do něj jedním vnikl. "Ahh Taee~!" Zavzdychal tak nahlas že ho musel slyšet snad celý Soul.

Prstem jsem začal pomalu pohybovat. Jakmile začal Kookie proti mému prstů přirážet, přidal jsem i druhý a potom i třetí. Kookie začal potom proti mým prstům sám přirážet. Tím mi dal znamení že už je připravený.

Prsty jsem z něj vyndal a na to nespokojeně zamručel a zamračil se na mě. Jeho výraz se rázem změnil když jsem do něj přirazil až po kořen. Pomalu mu začaly stékat slzy po tvářích. Prstem jsem mu je setřel a potom jsem čekal až si na moji velikost zvykne.

Po nějaké chvilce proti mě přirazil a tím mi dal znamení že můžu začít. Nejdřív jsem nasadil pomalé tempo, které jsem začal zrychlovat. "Ahhh~
T-tae jsi t-tak velký!" Zasténal Kook. "A ty zas tak kurevsky úzký ahh~!" Zasténal jsem teď na oplátku já.

Po chvilce jsem nasadil ještě rychlejší tempo. Kook se podemnou prohybal v zádech. Cítil jsem že už budu a Kookie taky. Začal jsem mu ho v tempu přírazů rukou honit. "Ta-tae já u-už..." Nestihl to ani doříct a už se udělal na své bříško. Párkrát jsem do něj ještě přirazil a udělal se hluboko do jeho nitra. Vystoupil jsem z něj a svalil se vedle něj na gauč.

"Pojď půjdeme se umýt." Řekl jsem Kookiemu. Vzal jsem ho do náruče a odnesl do koupelny.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Potom jsem Kooka usušil a odnesl ke mě do pokoje. Položil jsem ho na postel a následně si lehl vedle něj. Objal jsem ho zezadu kolem pasu. "Miluju tě Kookie." Pošeptal jsem mu a políbil ji do vlasů. "Já tebe taky Tae." Řekl. "Dobrou" řekl jsem. "Dobrou Tae." Po chvilce jsem slyšel Kooka jak pravidelně oddechuje a sám jsem se potom vydal do říše snů. 

___________________~•~________________

Doufám že se líbilo😈😊
Omlouvám se za chyby💛

Luv Yaa🌱

•𝙱𝙰𝙱𝚈𝙱𝙾𝚈• |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat