~23~

810 38 1
                                    

Jungkook pov.

Ráno jsem se probudil a přistihl mě a Taeho v zajímavé poloze.

Měl jsem položenou hlavu na Taeho kolenech a svoje chodidla jsem mu omotal kolem hlavy. Hmm dobrý.

Nevím proč, ale zničeno nic jsem se začal smát jako padlý na hlavu. To zapříčinilo to, že jsem vzbudil Taeho.

Awww. Byl tak roztomilý, když nevěděl co se děje.

"Kookie, co se stalo?" zeptal se ranním chraplákem.

"Nic jen.." ani jsem to nestihl doříct a Tae se hlasitě rozesmál.

Pochopil.

Chvilku potom jsme se ještě smáli, ale potom jsme si řekli, že je už načase vylézt z postele.

Ale sotva jsem se zvedl, ucítil jsem pálivou bolest v mém zadečku.

Sakra. Ten mi včera dal.

Řekl jsem si, že si dám sprchu. Přece, včera jsme se nestihli umýt.

Vzal jsem si čisté bílé boxerky, šedé tepláky a bílé, volné trochu průsvitné tričko.

To vše jsem si vzal a namířil si to do koupelny.

V koupelně jsem si zalezl do sprchového koutu a pustil na sebe kapky vlažné vody. Bylo to příjemné.

Najednou z ničeho nic jsem ucítil něčí tělo, jak se tiskne ze zadu na to mé. Zprvu jsem se zleknul, ale pak mi došlo že to nebude nikdo jiný než Tae.

"Můžu ti umýt záda Jungkookie?" řekl Tae a vypadalo to, že vůbec nečekal na moji odpověď, protože mě začal omývat.

Nechal jsem se. Nevadilo mi to.

Tae mě postupně celého umyl.

"Dáme si druhé kolo?" zašeptal mi do ouška, které následně olíznul.

"Tak na to zapomeň. Včera si mi dal dost zabrat." řekl jsem okamžitě. Tae se jenom uchechtl.
Uraženě jsem ho jemně bouchl pěstí do ramene a vylezl ze sprchového koutu.

Usušil jsem se a oblékl do oblečení, co jsem tam měl přichystané.

Sešel jsem po schodech dolů do kuchyně a začal dělat snídani.

Rozhodl jsem se že udělám míchaná vajíčka a toasty.

Hotové jídlo jsem položil na stůl a vyčkával na Taeho. Ten po chvilce dorazil, sednul si na židli naproti mě a zacal jíst.

"Bylo to výborné Jungkookie." řekl a políbil mě.

Polibek jsem mu opětoval. Po chvilce ho Tae prohloubil.

Najednou jsme se museli odpojit kvůli nedostatku kyslíku.

Podíval jsem se Taemu do těch jeho tmavých očí. Byly nádherné. Utápěl bych se v nich ještě dlouho, kdyby mě z toho nevyrušil Taeho hlas.

"Co by si řekl na to, kdyby jsme si dneska zajeli do města, Kookie?" řekl Tae s nadějí v hlase.

Na mou odpověď nemusel čekat dlouho. Okamžitě jsem řekl ano.

Nad moji reakci se jenom pousmál a přitáhl si mě k sobě do objetí.

"Miluju tě Kookie" zašeptal u mých vlasů, do kterých mi dal následně krátký polibek.

"Taky tě miluju Tae" zašeptám a krátce ho políbím na rty.

"Tak se pojď převléct." řekl Tae a plácl mě po zadku. 

Trochu jsem zasyčel bolestí, protože mě ještě trochu bolel, ale jinak jsem to neřešil.

Do města jsem si oblékl modré, roztrhané džíny a bílé tričko. Tae si vzal něco podobného, nakonec jsme si vzali vše potřebné a ruku v ruce jsme vyšli k autobusové zastávce.

________________~•~_______________

Doufám že se libilo😊
Omlouvám se za chyby💛

Luv Yaa🌱




•𝙱𝙰𝙱𝚈𝙱𝙾𝚈• |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat