Promiň, to jsem musel být hodně opilý, ale to co jsem řekl...
Taehyung pov.
"...byla pravda." Dokončil větu a mé srdce vynechalo několik úderů. Opravdu teď řekl, že to co mi řekl včera je pravda?
Pořád jsem na něj koukal. "Jo je to tak. Miluju tě Kime Taehyungu."
Jungkook pov.
Chtěl jsem potom ještě něco dodat, ale Tae se mi už vešel na krku a a slova co mi řekl mě opravdu zahrála u srdce. "Taky tě miluju."
Potom se mi podíval do očí. Já se v těch jeho úplně utápěl.
Spojil naše rty v jedno. Okamžitě jsem začal spolupracovat. Byly to něžné, procítěné polibky plné lásky. Tae se po chvilce odpojil. "Jak to teď mezi námi bude?" Na to jsem mu neodpověděl. Jen jsem se mu přisál na ty jeho sladké rty. Už teď se od nich nechci nikdy odtrhnout.
Taehyung pov.
Naše polibky začaly přidávat na dravosti. Přesunuli jsme se na gauč a tam si na mě Kookie obkročmo sedl, aniž by jsme náš polibek přerušili.
Svou ruku jsem mu vpletl do vlasů a tu druhou jsem mu pomalu zasouval pod tričko.
Potom jsem náš polibek přerušil abych mohl Kookiemu sundat tričko. Nad tím pohledem jsem si musel zkousnout spodní ret. Kookie ani trochu nezaváhal a sundal tričko i mě.
Následně jsem ho povalil na gauč pod sebe. "Můžu?~" Zeptal jsem se ho s nadějí v hlase. "J-jo můžeš, dělej si se mnou co chceš~" Řekl mi svůdně. Přisál jsem se mu na rty a pomalu se přesouval na jeho krk. Rukama jsem mu zatím opečovával bradavky. Za to mi začal krásné sténat. Přisál jsem se mu na krk a tam jsem mu udělal pár svých značek. Každou jsem potom ještě pečlivě olízl.
Z jeho krku jsem se přesunul na jeho hruď kde jsem taky nezapomněl udělat pár značek. Potom jsem se přemístil na jednu z jeho bradavek. Tu jsem začal sát a různě olizovat. Tu druhou jsem mu mnul mezi palcem a ukazováčkem. Cítil jsem jak podemnou začal krásně tvrdnout. "Ahhh~ Tae neprotahuj t-to prosím~"
"Řekl jsi že si s tebou můžu dělat co chci~" pošeptal jsem mu svůdně do ucha, které jsem následně zkosnul."T-tae prosím, t-to bolí" "No tak dobře~" řekl jsem a na to jsem mu jedním sundal kalhoty i s boxerkama. Sobě jsem udělal to samé. "T-tae tak tohle se do mě nevejde ani náhodou" řekl. Nad tím sem se trochu pousmál. "Neboj se, připravím si tě" řekl jsem.
Začal jsem mu na podbřišek pokládat jemné polibky. Krásně mi za to sténal. Polibky jsem mu pokládal vseude možné jen ne na 'to' místo.
Svou pusu jsem přemístil na jeho špičku, kterou jsem začal různě sát a olizovat. "Aahhh~ T-tae!" Sténal Kook.
Po chvilce jak mě to přestalo bavit, jsem si ho vzal do úst celého. Kook zalapal po dechu a otevřel pusu v němém výkřiku.
...
__________________~•~_________________
Taaak doufám že se líbilo😊
Příště bude pokračování😈
Omlouvám se za chyby💛Luv Yaa🌱