Taehyung pov.
Na pokoji mě čekal Jungkook. Ano. Čekal mě tam. Sotva jsem otevřel dveře tak spustil. "Jak se považuješ jen tak odejít a nic neříct?!" Vůbec jsem ho nechápal. " Ehm.. nevím nic o tom že bych se ti měl jakkoliv hlásit. A ještě něco. Jak jsem sem přišel tak si vůbec neprojevoval zájem, tak co tak najednou?" Řekl jsem mu. Jenom na mě zíral a dál už nic neřekl. Pak se jen prudce otočil a s bouchnutím dveří zmizel ve svém pokoji. Tak teď už ho opravdu nechápu.
Nad tím jsem jen protočil oči a vydal se do mého pokoje.
Tam jsem si vytáhl ze skříně čisté boxerky a své triko na spaní a vydal se do koupelny. Pro jistotu jsem se už radši zamknul. Vlezl jsem do sprchy a pustil na sebe proud teplé vody. Přemýšlel jsem o Jungkookovi. Sice se chová divně, ale nechápu co s ním všichni mají. Mi přijde tak akorát tvrdohlavý. Ale musím uznat že je hezký. Co hezký... On je krásný. Zasnil jsem se a ani si nevšiml že na mě klepe Jungkook. "Pohni! Jak dlouho si myslíš že tam ještě budeš?" Řekl už docela naštvaným hlasem. Jenom jsem si povzdechl a s tichým "Jo už jdu" jsem vylezl ze sprchy.
Vysušil jsem si vlasy, oblékl si tričko a boxerky a vyšel z koupelny. Ve dveřích jsem se málem srazil s Jungkookem.
Věděl jsem do pokoje, lehl si na postel a přemýšlel.
Dnes si s ním zkusím znovu promluvit.
Vylezl jsem tedy z postele a vydal se do kuchyně. Jungkook seděl v kuchyni na barové židli, něco pil a s někým si psal. Sedl jsem si vedle něho a chvilku jen tak mlčky seděl. Bylo tam velké ticho. Pak jsem se rozhodl konečně to ticho prolomit. "Proč se tak chováš?" Nic. "Hej Jungkooku." Zase nic. "Jungkooku!" Opět. Nic. "Doprdele odpověz už!" V tu chvíli se na mě otočil s vražedným pohledem. "Hele, nevím co to tady zkoušíš já s tebou mluvit nebudu!" Prskl na mě. To už jsem nedal. Zvedl jsem se a s prasknutím dveří jsem odešel do pokoje.
Co si o sobě sakra myslí?! Je nevychovanej spratek! Ale když on je tak hezkej. Ticho! Ale neumí se chovat! Hmmm. Nějakou chvíli jsem se hádal se svým podvědomím než mě vyrušilo cinknutí mobilu.
Park Jimin: Ahoj Tae půjdeš s náma zítra na párty? :)
Kim Taehyung:
Ale jo klidné stejně nemám co dělatPark Jimin: Ok tak zítra ;)
*Zobrazeno*.
Odložil jsem mobil na noční stolek a lehl si do postele. Přemýšlel jsem jestli tam mám jít. Přece zítra je neděle a potom je škola. No tak tam prostě nebudu dlouho. Kdybych tak kolem dvanácté večer odešel tak bych se stihl i prospat. Jo to by šlo. Zhasl jsem lampičku a vydal se do říše snů.
__________________~•~_________________
Trochu kratší kapitola
Snad se líbila😊
Omlouvám se za chyby💛Luv Yaa🌱