~4~

1.3K 77 2
                                    

Taehyung pov.

Ráno jsem mě probudily sluneční paprsky na tváři. Promnul jsem si oči a z nočního stolku si vzal mobil s úmyslem se podívat, kolik je hodin. "Cože?! To už je půl dvanácté?!" Zakřičel jsem na celý pokoj.

Najednou se otevřely dveře a v nich stál Jungkook. "To musíš tak řvát?!" Řekl nepříjemně. "Ne, p-promiň." Nad tím jen protočil očima a odešel z mého pokoje.

Povzdechl jsem si. Proč musí být tak zlý? Říkal jsem si v duchu.

Vstal jsem z postele oblékl se do šedých volných tepláků a bílého volného trička a šel si udělat ranní hygienu.

V kuchyni jsem si udělal na snídani vafle a aby se neřeklo, udělal jsem i Jungkookovi. Vzal jsem talíř s jeho porci a odnesl k němu do pokoje.

Pak jsem se vrátil zpátky sníst si svoji porci. Vzal jsem si talíř s vaflema, k tomu pomerančový džus a šel si sednout k televizi.

Projížděl jsem tam různé programy a pak tam jeden nechal. Zrovna tam hrál můj oblíbený pořad. Díval jsem se na něj asi tak dvě hodiny.

Úplně jsem zapomněl na oběd. Že skříňky jsem vytáhl nudle a dál je vařit. Potom jsem k tomu udělal nějakou omáčku a bylo hotovo. Vše jsem snědl a šel si sednout opět k televizi. Mám to já, ale zajímavý život, že?

Po chvilce jsem si vytáhl mobil a napsal Jiminovi.

Kim Taehyung:
Jimine kde a v kolik se máme sejít?

Park Jimin: v 7 v tom velkém parku:)

Kim Taehyung:
Ok;)

*Zobrazeno*

Koukl jsem se na hodiny. Bylo teprve pět. Mám ještě dvě hodiny čas.

Jungkook pov.

*Flashback*

Dnes má přijít ten nový spolubydlící. Argg.. Jak já ho tu nechci.

Šel jsem se radši projít. Nesnáším seznamování. A stejně tam nemusím být má přece klíče.

Takhle jsem se procházel pět hodin. Pak jsem si řekl že už můžu jít domů.(jakože na pokoj chápete,ne?)

Otevřel jsem dveře a hned si sedl na gauč a pustil televizi. Chvíli jsem se na ni díval ale pak jsem si řekl že se můžu jít osprchovat.

Vešel jsem tedy do koupelny s úmyslem se jít osprchovat, ale tam už někdo byl předemnou. Byl tam ten nový spolubydlící. Tak jako v obličeji je hodně hezký a... Proboha! Ten ho má tak velkýho.. Koukal jsem tam na něj dost dlouho než si uvědomil že je nahý. Rychle si dlaněmi schoval dvě přirození. Nad tím jsem se jen pousmál a opustil koupelnu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zatím každý den co jsme spolu mi nachystal jídlo. Za takovou malou chvilku mi dost přirostl k srdci, ale nesmí dát žádné emoce najevo a ... Co to melu?! Já jsem přece na holky! Na holky! Nejsem gay!

Nevím proč je na mě tak hodný i přes to jak jsem já na něj tak hnusný.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dneska jsem se dozvěděl že jde Taehyung na nějakou párty. Musím si ho ohlídat. "Co to furt kecám přece mi na něm vůbec nezáleží!" Ale záleží. "Ne, nezáleží!" Jak myslíš.
Hádal jsem se svým podvědomím. Ale i tak nedovolím aby mi na něj někdo sahal. Jsem já to ale závistivá svině.

*End flashback*

__________________~•~_________________

Trochu kapitola o ničem, ale snad se líbilo😊
Omlouvám se za chyby💛

Luv Yaa🌱

•𝙱𝙰𝙱𝚈𝙱𝙾𝚈• |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat