~5~

1.3K 78 6
                                    

Taehyung pov.

Válel jsem se na gauči a koukal na televizi. Chtěl jsem se podívat kolik je hodin. Vzal jsem si ze stolu mobil a... Cože?! To tam mám být za dvacet minut?!! Rychle jsem vstal a běžel do mého pokoje. Vzal jsem si do ruky čisté boxerky a ručník a běžel do koupelny.

Vběhl jsem do sprchy a pustil na sebe proud vlažné vody. Za ani ne pět minut jsem vylezl ze sprchy. Osušil jsem se a oblékl boxerky a běžel zpátky do pokoje. Ze skříně jsem vyhrabal černé, uplé, roztrhané džíny, bílé triko a černou, koženou bundu.

Běžel jsem zpátky do koupelny. Postavil jsem se před zrcadlo a začal si upravovat svoje rozcuchané vlasy.

Když už jsem to měl všechno hotové, jsem běžel na chodbu si obout boty a... Co to? Jungkook jde taky? Možná že si tam se mnou začne konečně povídat. A to jeho oblečení... Tak jestli se mi z tohohle nepostaví, tak už asi nikdy. Bože.. on má taaaak boží prdel a ty jeho svaly a.. DOST! TY JSI FAKT NECHUTNÉ PRASE TAEHYUNGU!

Dál už jsem nad ním nepřemýšlel. Obul jsem si boty, vzal klíče, mobil a peněženku a vyšel ven směr park.

V parku už čekal Jimin, Yoongi, Hobi a nějací dva kluci. Přišel jsem k nim. "Ahoj kluci" pozdravil jsem."Ahoj " řekli téměř sborově. "Tae tohle je Namjoon" řekl a ukázal na toho vysokého chlapce. Podal jsem si s ním ruku a taky se představil. "A to je Seokjin, ale říkej mu jen Jine" taky jsem si s ním podal ruku a představil se. Potom jsme šli až na konec parku a tam jsme se zastavili před velkým domem. Ta hudba byla opravdu hlasitá.

Vešli jsme dovnitř a Namjoon hned přinesl skleničky s nějakou čirou tekutinou. "Tak na zdraví" pronesl Jim a všichni to do sebe kopli.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Byli už jsme docela dost opilí. Hobiho najednou napadlo že by jsme si mohli zahrát flašku. Všichni jsme s tím souhlasili. Začal točit Yoongi. Padlo to na Namjoona. "Úkol nebo pravdu?" " Úkol" pronesl bez přemýšlení. "Polib tady před náma Jina" Namjoon se začal červenat, ale potom se nahnul k Jinovi a políbil ho na rty. Jin nejdřív jen tak seděl, ale potom se do polibku taky zapojil. Vypadalo spolu tak roztomile.

Teď točil Hobi. Padlo to na mě. "Úkol nebo pravda?" Chvilku jsem přemýšlel, ale pak jsem řekl že chci úkol. Nejsem přece žádný srab. "Dobře tak běž za tím klukem co sedí u baru a kup mu něco na pití" "Cože?! Vždyť to je Jungkook" vykřikl Jimin. "No a?" Věděl jsem že je to Jungkook. Moc se mi tam nechtělo, ale zase jsem si tady nechtěl vyslíkat tričko.

Zvedl jsem se a došel k němu. Barmanovi jsem řekl ať mi něco nalije a potom jsem to podal Jungkookovi.

Otočil se na mě a přisunul blíž. Položil mi ruku na stehno, které mi začal hladit. "C-co to děláš?" Začal jsem být nesvůj. Ne že by mi to nebylo příjemné, jen, že na nás všichni koukají. On se jenom ušklíbnul a víc se ke mě nahnul. Cítil jsem jeho dech na mém krku. Potom se přiblížil ještě blíž.

__________________~•~_________________

To be continued...

Doufám že se líbilo😊
Omlouvám se za chyby💛

Luv Yaa🌱

•𝙱𝙰𝙱𝚈𝙱𝙾𝚈• |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat