Jungkook pov.
Sedl jsem si na něj obkročmo a trochu se zavrtěl. Cítil jsem, že je Tae zase úplně tvrdý.
"Copak~ vzrušuje tě představa že do tebe přiráží někdo mladší?" řekl jsem provokativní hlasem a nespouštěje z něj svůj pohled.
"Ahh~ Jungkookie~" zavzdychal Tae, když jsem mu mezi zuby jemně skousl ušní lalůček.
Následně jsem všeho nechal a vzdálil se.
Tae se na mě zarazeně podíval.
Jeho pohled jsem odignoroval a začal se hrabat v tašce.
"Mmm~ copak je tohle?" řekl jsem schválně a následně z tašky vytáhl králičí obleček.
Tae jenom odvrátil pohled. On se snad stydí? Awww.
"Noták Tae~, copak to je?" nalehal jsem.
"Umm no-"
"Koupil si to pro mě, že? Chtěl si abych to nosil já, že jo?" nenechal jsem ho domluvit.
"Hmm co kdybychom to vyzkoušeli na tobě, huh? Určitě se ti ten ocásek bude na té tvé sexy prdele vyjímat. A co teprve ta králičí ouška?" řekl jsem a s oblečkem a ouškama jsem se vydal k Taemu.
Všiml jsem si jak se Taemu zúžily zorničky, ale nic neříkal.
Došel jsem až k Taemu a věci co jsem měl v ruce jsem položil na zem.
Začal jsem mu vysvlékat kalhoty. Pak šlo na řadu triko. Nechtělo se mi odpoutávat jeho ruce, tak jsem mu ho jednoduše roztrhl na dvě poloviny.
Tae mě neustále pozoroval a neunikl mu jediný můj pohyb.
Ušklíbl jsem se a nasadil mu králičí ouška. Awww je tak roztomilý a sexy v jednom.
Teď přišly na řadu boxerky. Zahákl jsem své prsty za lem boxerek a pomalu je stáhl o kousek níž. Okamžitě na mě v koukla Taeho plně vzrušená chlouba. Koutkem oka jsem zahlédl jak si Tae skousl spodní ret.
Pomalu jsem je sundal úplně a teď ještě zbývalo Taeho nasoukat do toho oblečku.
No moje obavy z toho se naplnily. Než jsem stihl nasadit všechny ty pásky, to též zabralo nějakou dobu.
Nyní přede mnou ležel Tae v celé své kráse a k tomu připoutaný k posteli. Co víc si přát?
Ted jsem se mohl plně věnovat Taemu.
"Hmm tak copak s tebou budu dělat, Taehyungu?" přemýšlel jsem nahlas. Slyšel jsem jak Tae těžce vydechl. O mŮj bOžE! Já už to fakt nevydržím!
Bez dalšího zdržování jsem se Taemu vrhl na rty. Začal jsem mu jemně okusovat spodní ret a žádal si vstup do jeho úst, co mi po chvilce povolil. Líbali jsme se dravě a s chtíčem.
Z jeho rtů jsem se přesunu na jeho krk a tam začal tvořit fialové flíčky. Tae mi za to krásné vzdychal do ucha. Aaa rajská hudba pro mě uši.
Nechtěl jsem to už nijak protahovat a tak jsem Taemu strčil před pusu tři své prsty. Tae pochopil a začal je různě sát a olizovat. Mezitím jsem se přesunul na Taeho hruď kde jsem se začal věnovat jeho bradavkám.
Jednu jsem stikl mezi zuby a druhou jsem promnul mezi palcem a ukazováčkem. "Ahhh~K-kookie~" zavzdychal Tae i s mými prsty v puse.
Jak jsem usoudil, že už jsou dost navlhčené, vytáhl jsem je z jeho teplé pusinky a namířil je před Taeho vstup.
Přesunul jsem se trochu výš a začal Taeho líbat přičemž jsem do něj zasunul jeden svůj prst. "Aaahhhhhh~" zavzdychal Tae. Takhle to pokračovalo do té doby, než jsem usoudil, že je připravený dost. Vyndal jsem z něj své prsty a začal se taky vysvlékat.
Klekl jsem si mezi Taeho nohy a párkrát si přejel po svém kamarádovi. "K-Kookie... No kdyby sis to chtěl roz- ahhhhh~" nestihl to doříct, protože jsem do něj prorazil až po kořen. Po tvářích mu teklo pár slz, které jsem mu začal slíbávat. "Šššš neboj lásko přestane to bolet, jen mi potom řeknu kdy budu moct." řekl jsem a rozdýchával to jak je úzký.
Po chvilce Tae vyšel boky vstříc těm mým a tím mi dal znamení, že se můžu začít hýbat.
"Ahh~ Kookie jsi t-tak velký!~" zavzdychal Tae. Hybal jsem se v něm pomalu, ale potom mi přestalo takové tempo vyhovovat a myslím, že i Taemu.
"Kookie R-rychleji!"
"Jak si přeješ" zavrčel jsem a zrychlil skoro až na vražedné tempo. Tae pode mnou vzdychal a bylo vidět, že je blízko stejně jako já.
Chtěla jsem mu pomoct a tak jsem chytil jeho kamaráda do ruky a začal mu ho honit v tempu přírazů. Tae mi taky napomohl k vrcholu tím, že se kolem mě stáhl.
Tohle byl můj konec. S výkřikem Taeho jména jsem se do něj udělal a Tae po chvilce potřísnil své bříško a moji ruku.
Opatrně jsem z něj vystoupil a začal slízávat svou ruku a jeho bříško.
"Byl si úžasný Jungkookie. "
"Ne to ty si byl úžasný Tae." řekl jsem a políbil ho do vlasů. Sundal jsem mu ten králičí obleček i ouška a přikryl nás dekou.
"Miluju tě."
"Ja tebe taky Kookie." řekl Tae a objal mě. Objetí jsem mu opětoval a společně jsme se vydali do říše snů.
_________________~•~________________
Nom je to trochu delší, ale snad to nevadí :)
Ale musím se s vama podělit o můj, dá se říct zážitek? :'D Nom.. Rozhodla jsem se, že si udělám máslový popcorn, jenže když jsem ho vytáhla z krabičky, tak místo toho aby to máslo bylo uvnitř toho sáčku s popcornem, tak bylo usazené v tom igelitovém obalu ㅋㅋㅋ
ಠ_ಠ
Opravduuu nevím co to mělo být :'D
...Doufám že se líbilo😊
Omlouvám se za chyby💛Luv Yaa🌱