~11~

1.2K 72 11
                                    

Taehyung pov.

Přišel jsem na pokoj pozdě v noci. Pořád jsem měl zarudlé oči od pláče.

Vešel jsem si obývacího pokoje a uviděl Jungkooka jak sedí a má obličej v dlaních. Na stole před ním byly lahve s alkoholem. Z toho jsem usoudil že pil.

Slyšel.jsem jak si povzdychl. Pak ke mě zvedl pohled a vstal z gauče. Šel přímo ke mě. "Taehyungieee jaa té taaaak moc milujuuuu." Řekl a objal mě. Vůbec jsem nevěděl jak na to reagovat. Potom ke mě zvedl jeho pohled. Díval se mi přímo do očí.

A náhle spojil naše rty v jedno.

A teď už jsem vůbec nevěděl jak reagovat. Nespolupracoval jsem s ním. Věděl jsem že to je k vůli tomu alkoholu v krvi.

Odtáhl se a smutně se na mě podíval.
"Promiň věděl jsem že ty mě nemiluješ." Řekl a rozbrečel se. Sesunul se po zdi na zem a propukl v hysterický pláč.

Trhalo mi srdce ho vidět takhle. Sedl jsem si k němu, objal ho a pošeptal mu. "Já tebe, ale miluju ty trdlo." Otočil ke mě jeho uslzený pohled. "Opravdu?" "Opravdu." Odpověděl jsem. Na to se jenom pousmál a více se mi zachumlal do hrudi a po chvilce bylo slyšet jeho pravidelné oddechování.

Vzal jsem ho tedy do náruče a odnesl do jeho pokoje. Položil jsem ho na postel a přikryl peřinou. Líbl jsem ho do vlasů. "Dobrou noc Jungkookie." Řekl jsem a následně odešel do svého pokoje.

Lehl jsem si na postel a přemýšlel jestli to co řekl myslel vážně. A u těhle myšlenek jsem se následně vydal do říše snů.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ráno jsem se probudil hodně brzo. Nebo spíš něco mě probudilo. Vydal jsem se tam, odkud ten zvuk přišel a spatřil Jungkooka jak drží pánvičku v ruce. "Co to tady vyvádíš?" Zeptal jsem se ho. "Po kuchyňské lince lezl obrovský pavouk, a tak jsem ho chtěl zabít." Na to jsem vybuchl v hysterický smích. Jungkook chvilku nechápal, ale pak se ke mě přidal.

"No myslím si že už stejně neusnu. Tak co budeme dělat?" Řekl jsem a utřel si slzu od smíchu. "Nevím. Jen jestli by si mi nemohl říct co se včera stalo." Řekl a já se trochu začervenal.

"No včera jsem přišel pozdě domů a ty jsi seděl opilý na gauči. Pak si ke mě přišel a řekl si..." Nad tím jsem se trochu zasekl. "Noo řekl si... že..že mě m-miluješ a potom si mě..mě políbil." Řekl jsem a následně zčervenal. "Promiň, to jsem musel být hodně opilý, ale to co jsem řekl..."

___________________~•~________________

Doufám že se líbilo😊
Omlouvám se za chyby💛

Luv Yaa🌱

•𝙱𝙰𝙱𝚈𝙱𝙾𝚈• |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat