~31~

731 28 2
                                    

Taehyung pov.

Cesta byla opravdu dlouhá. Už mě to přestávalo bavit pořád sedět ve stejné poloze. Začal jsem sebou různě kroutit a hledat pohodlnější polohu. Strašně už mě tlačil zadek.

"Co sebou pořád tak šiješ? " Zeptal se mě Jin. Achjoo jakoby to nebylo očividné.

"Už mě ta cesta nebaví. " Postěžoval jsem si jako malé dítě.
"Za chvíli už tam budeme. " Uklidňoval mě Jin.

"To si říkal už před půlhodinou. " Nepříjemně jsem si odfrknul.

Jin už mi na to nic neřekl a dál se díval z okna.

Sakra jestli už tam fakt nebudem, tak se zblázním. Podíval jsem se po autě a zjistil jsem, že Kookie, Yoongi a Hobi spokojeně spí. Jediný vzhůru byl Jimin, ale ten měl nasazené sluchátka a koukal z okna. Jin nevím jestli spal. Seděl přede mnou na místě spolujezdce a Namjoon řídil. No super. Co mám teď dělat? Asi si taky zdřímnu.










"Taehyungieee vstávat~"

"Ještě chvilku lásko" Zamručel jsem.

"No být tebou mi tak neříkám, Kookie by mohl žárlit" Zasmál se dotyčný.

Teď jsem si to uvědomil. Rychle jsem otevřel oči a lépe se posadil. Vůbec na mě nemluvil Kookie, ale Jimin.  

"Jejda promiň" Řekl jsem nervózně a poškrábal se na zátylku.

"Tak neseď a pojď" Začal mě tahat Jimin z auta.

Rychle jsem vylezl z auta a koukl se kolem sebe.

Páni. Byli jsme v lese a před námi se tyčila nádherná, velká chata.

(Pro představu)

"Paní to je fakt velký" Řekl s údivem Kookie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"Paní to je fakt velký" Řekl s údivem Kookie.

Za pas jsem si ho přitáhl k sobě a jemně se otřel svými rty o jeho. Nebylo to nic vášnivého jen takový malinký polibek.

Všichni jsme si vzali věci a šli ke dveřím. Namjoon vytáhl klíče a otevřel na dveře. Všichni jsme si využití boty a všechny kufry a tašky jsme položili do obýváku.

"Taaak jsou tady 3 pokoje tak se nějak rozdělme. Předpokládám, že Tae a Kookie budou spolu." Řekl Joon a já se usmál a přitáhl si Kooka za pas k sobě.

"Já budu s Jiminem a Yoongim" Řekl Hobi a tak zvláště se na ty dva podíval. Hmm tady mi něco nehraje. Musím z něj dostat nějaké informace.

"Tak fajn a já budu s Jinem" řekl Joon a pak nás všechny poslal si vybrat pokoje.

Hmm manželská postel. Perfektní.

Otočil jsem se na Kooka, který šel za mnou a viděl jsem, že si začal vytahovat věci.

Potichu jsem k němu přišel a v moment, kdy to nejméně čekal, jsem si ho vyzvedl do náručí. Kookie se lekl a hned si omotal paže kolem mého krku. Zasmál jsem se tomu a přešel k posteli. Lehce jsem ho na ni hodil a nalehl na něj.

Začal jsem si ho prohlížet. Kookie se začal červenat.

"Aaale snad se nestydíš lásko" Pousmál jsem se.

"Já? Vůbec." Řekl a prohodil naše pozice.

Sedl si na mě obkročmo a vrhl se na mé rty. Ihned jsem začal spolupracovat a sám polibek prohloubil. Chytl jsem ho za pas a přitáhl si ho blíž polibek jsem ale nerozpojoval. Pomalu jsem sjížděl z jeho boků na jeho úžasný zadeček.

Jemně jsem ho stiskl a Kookie mi těžce vydechl do úst.

"Ale notak kluciii" Slyšeli jsme někoho u dveří.

Neradi jsme se od sebe odpojili a koukli se, kdo nám kazí naší chvilku.

Ah Hobi. To si s ním ještě vyřídím.

"Bude večeře, tak přijďte dolů. Dneska budou kuřecí stehna tak být váma si pohnu. Jim se nerad dělí o kuřata. " řekl Hobi a šel dolů.

Dal jsem Kookovi malou pusu na rty a vylezli z postele. Oba jsme se ještě museli převléct.

Já jsem si vzal volné šedé tepláky a bílé volné triko a Kookie černé tepláky a černé volné triko.

Spolu jsme se pak vydali do kuchyně na večeři.

________________________~•~________________________

Luv yaa🌱

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 19, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

•𝙱𝙰𝙱𝚈𝙱𝙾𝚈• |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat