~9~

1.2K 71 2
                                    

Jungkook pov.

Šel jsem ze školy domů. Hlavou se mi Homoly různé myšlenky, které ale vždy směřovaly k jedné jediné osobě. K Taehyungovi. Chtěl jsem si pročistit hlavu.

Šel jsem směrem k pláži. Postavil jsem se na okraj malého útesu a pozoroval vlny, které narážejí do stěn útesu.

Najednou jsem uslyšel hlasy. Pomalu jsem se otočil a uviděl partičku kluků. Do někoho tam žduchali. Podíval jsem se trochu líp a zjistil jsem že je to Taehyung. Bránil se. Chtěli po něm peníze.

"Nemám peníze!"křičel na ně. Najednou jeden z nich vyahl nůž.

To už jsem nevydržel. Rozběhl jsem se k němu a postavil se před něj. "Uhni Jeone!" Zařval jeden z nich. "Nechte jo už konečně být!" Zařval jsem nazpátek. "Přestaň už konečně toho buzeranta chránit!" Řval dál. "A co vám udělal?!" Na to už neodpověděl a řekl něco těm svým poskokům.

Ti kee přišli a jeden z nich se napřáhl a chtěl mi vrazit. Já mu ale uhnul a skopl jsem ho na zem. Dalšímu jsem dal pěsti a dalšího kopl do břicha.

Takhle podobně jsem to udělal se všema dokud tam nezbyl ten jejich vůdce?

Ten se na mě nenávistně podíval a rozběhl se ke mě s tím nožem v ruce.
Najednou mě Taehyung chytil a skočil se mnou do vody.

Sakra. Sakra. Sakra.

Neumím plavat. Začal jsem se potápět pořád níž a níž. Zatmělo se mi před očima.

Najednou jsem ucítil něčí rty na těch mých. Byl to Taehyung. Dával mi svůj kyslík. Obmotal jsem si ruce kolem jeho pasu. Chvilku jsme tak zůstali.  Pak mě popadl za ruku a vyplaval se mnou nad hladinu.

Ale já blbec jsem se nadechl vody. Před očima se zatmělo úplně. A pak už jen tma.

Tma. 

Stále jen tma.

Taehyung pov.

Chytil jsem Jungkooka za ruku a skočil s jim do vody. Po chvilce jsem vyplaval nad hladinu. Rozhlížel jsem se všude, ale Jungkooka jsem nemohl najít. Rychle jsem se potopil a hledal ho pod hladinou.

Viděl jsem ho.

Pomalu se potápěl ke dnu. Snažil jsem se k němu co nejrychleji připlavat.

Jakmile jsem k němu připlaval, jsem hned bez přemýšlení přitiskl své rty na ty jeho s úmyslem mu dát svůj kyslík. Na chvilku otevřel oči. Já se v nich úplně utápěl.

Omotal si ruce kolem mého pasu a přitáhl si mě blíž k němu.

Začal mi docházet kyslík. Vzal jsem ho za ruku a vyplaval s ním na hladinu. Ale cestou se asi musel nadechnout vody. Rychle jsem s ním dolaval na břeh a tam ho položil na záda. Začal jsem mu dělat masáž srdce.

Začal jsem mu nos a přitiskl zase své rty na ty jeho. Vydechl jsem mu do úst a pak pokračoval v masáží srdce.

Najednou se trhaně nadechl. Vykašlal vodu. Ale zase se přestal hýbat. Zacpal jsem mu tedy opět nos a vydechl mu do úst.

V tom otevřel oči. Stále se na mě koukal. Pak mi teprve došlo v jaké se nacházíme pozici a že mám stále přitisknuté rty na těch jeho.

Seděl jsem na něm obkročmo a stále ho líbal? Najednou prohodil naše pozice, tak že on na mě obkročmo seděl a já se nacházel pod ním. Odlepil své rty od těch mých.

Upřeně se na mě koukal téma jeho krásně hnědýma očima. Trochu se přiblížil a ...

__________________~•~_________________

To be continued...

Doufám že se líbilo😊
Omlouvám se za chyby💛

Luv Yaa🌱

•𝙱𝙰𝙱𝚈𝙱𝙾𝚈• |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat