~14~

1.1K 53 9
                                    

Jungkook pov.

Ráno mě probudilo šimrání na tváři. Pomalu jsem otevřel oči a zjistil jsem že to je Tae. Pokládal mi lehké polibky. Usmál jsem se na něj. Potom jsem se podíval na budík. "Cože?! To už je tolik?!" Tae se trochu zasmál. Vůbec jsem ho nechápal. Zvedl se a někam odešel. Tak teď už ho vůbec nechápu.

Zvedl jsem se do sedu a hned zaskučel bolestí. Můj zadek byl v jednom ohni. Taehyungu já tě zabiju! Zaklel jsem si v hlavě. Pomalu jsem se zvedl a došel ke skříni. Vytáhl jsem si čisté oblečení a vydal se zpátky k posteli.

Tae zase přišel do pokoje a na tváři mu hrál ten jeho čtvercový úsměv. Aww jak já ten úsměv miluju. 

Přišel ke mě a políbil mě do vlasů. Potom se mi zadíval hluboko do očí. "Kookie zbal si věci" řekl a já vůbec nevěděl proč. "Ale pro..." Nestihl jsem to doříct, protože mě Tae umlčel polibkem. "Neptej se Kookie to je překvapení. A teď si bez sbalit, ta dvě hodiny máme být na letišti." Řekl a usmál se. "A co škola Tae?" "To všechno jsem už zařídil." Na to jsem se na něj usmál a šel si balit věci do kufru.

Potom jsem šel do kuchyně a udělal si snídani.

Následně jsem si dal rychlou sprchu a potom se oblékl.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Měl jsem už sbaleno a šel jsem se svým kufrem k autu. Přišel jsem k němu a dal svůj kufr do kufru(😂).
Sedl jsem si na místo spolujezdce a společně jsme se s Taem rozjeli směr letiště.

Bylo docela daleko. Jeli je tam skoro hodinu. To byla hrůza. Cestou se mi udělalo špatně a všechna snídaně skončila na Taem. Zdrželi jsme se asi tak půl hodiny. Tae se musel převléct do čistého oblečení.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nastoupil pili jsme do našeho letadla. Už vím kde poletíme. Letíme na Hawaii!!! Vždycky jsem se tam chtěl podívat.

Letěli jsme první třídou. "Tae kde si vzal tolik peněz?" Zeptal jsem se ho. Zajímalo mě to, protože jen tak někdo si nemůže dovolit letět první třídou. "Mám zazobané rodiče. Snaží se mi lásku dokazovat penězi. Pořád tvrdí že mě mají rádi, ale já jim to vůbec nevěřím. A...proto jsem odešel na kolej. Nemusel jsem bydlet s nimi." Tak to mě docela zaskočilo. Pořád to říkal s neutrálním výrazem. Jako by mu to vůbec nepřišlo líto. "Aha..to mě mrzí." Řekl jsem. On se jen usmál. Vzal moji bradu mezi palec a ukazováček a přitáhl si mě blíž. Spojil mezeru co nás od sebe dělila. "To ani  nemusí." Řekl a následně mě znovu políbil.

Letadlo vzlétlo. Já jsem byl hodně unavený a tak jsem si opřel hlavu o Taehyungovo rameno a následně usnul.

__________________~•~_________________

Trošku kapitola o ničem, ale příští bude lepší

Doufám že se líbilo😊
Omlouvám se za chyby💛

Luv Yaa🌱

•𝙱𝙰𝙱𝚈𝙱𝙾𝚈• |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat