~25~

627 39 10
                                    

Jungkook pov.

No to si sakra dělá srandu! Tam já nejdu. Ne, ne a ne!

"Kookieeee~ pojď" přemlouval mě Tae.

"Tae mě se tam nechce" řekl jsem a vyšpulil spodní ret.

"Kookie, ty víš že to na mě neplatí. Tak pojď, něco si tam určitě vybereš"

"Jak si mám něco vybrat v obchodě se sexuálními hračkami a oblečky?" to snad nemyslí vážně.

"Noták Kookie, jestli si něco nevybereš ty, tak ti něco vyberu já" řekl.

No to by mi tak ještě chybělo.

Chytl jsem ho za ruku a rychle ho vtáhl do obchodu. Slyšel jsem já se za mnou uchechtl.

Doufám že nás nikdo neviděl. Další věc co bych potřeboval. Aby se mi někdo smál, že si chodím nakupovat řiťopichy do sexuálního obchodu.

Panebože. To neee. Já chci domů. Prosím.

"Tak vybereš si něco nebo tu budeš pořád tak stát?"

"Noo radši bych tu-"

"Tak pojď si to tu prohlédnout"

Já ho snad uškrtím.

Taehyung pov.

Ano. Sice jsem řekl že si má vybrat to co chce on, ale ten obleček králíčka co tu měli.. Hmmm... Vím že ho beztak nebude chtít, ale já mu ho i tak koupím a dam mu to až doma, protože by byl schopný to vrátit.

Díval jsem se na Kookieho jak si prohlíží různé věci, ale nemohl jsem si nevšimnout jak pořád pokukuje po růžovém obojku se zlatým nápisem 'BabyBoy'.

"Líbí se ti?" zeptal jsem se ho.

Kookie jenom souhlasně pokýval hlavou. Jenže to mi nestačilo.

"Ale Jungkookie~ chci tě slyšet" zašeptal jsem mu svůdně u ouška a zmáčkl mu ten jeho dokonalý, kulatý zadeček.

Jemně mi zavzdychal do ucha a zaryl mi nehty do zad.

"Dobře, chci ho" řekl a ihned zčervenal.

"Tak se mi líbíš" řekl jsem mu a krátce ho políbil na rty. 

Vzal jsem Kookiemu ten obojek a ještě růžové králičí ouška a šel to zaplatit. Dal jsem Kookiemu tašku a řekl mu, ať na mě počká venku.

Vrátil jsem se zpátky do té uličky, kde jsem viděl ten obleček. Byl tam už poslední. Vzal jsem ho tedy a přidal k tomu ještě dvoje pouta s černým kožíškem a světlounce růžové dildo se srdíčkem.

Všechno jsem zaplatil, dal do tašky a šel ven za mojí sušenou.

"Co si tam tak dlouho dělal?" zeptal se mě Kookie hnedka, jak mě uviděl.

"Noo taky jsem si něco chtěl koupit." zalhal jsem a abych neriskoval další vyptávání, jsem ho dlouze políbil na rty. Okamžitě začal spolupracovat.

Sotva jak jsme se, sice nechtěně, odpojili, jsme se chytli za ruce a šli směr zastávka.

Už se nemůžu dočkat až to všechno použijeme. Muhaha.

________________~•~_______________

Doufám že se líbilo😊
Omlouvám se za chyby💛

Luv Yaa🌱

•𝙱𝙰𝙱𝚈𝙱𝙾𝚈• |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat