Bir devir kapanıyor. Yürüyorum sokaklar boş bugün herkes törende olmalı.Kaldırımlar da sararmış yapraklar var.Kocaman iri yapraklar.Üzerimde taba rengi parka var hava serin ama parka giyilecek kadar değil..Sanki yürümüyorum adım attığımı hissetmiyorum,uçarcasına...Bilerek ölüme gitmek bilerek ona adım atmak..Ölümümün parkamın altına itinayla döşenmiş bombalardan olacağını hiç düşünmezdim. Çok mu hızlı düşünüyorum,kalp atışlarım hızlanıyor bunu kulaklarımda hissediyorum.Nefesimi kesik kesik alıyorum .Aslında artık hiçbir şeyden korkmuyorum.Ve o mahalle o sokak köşeyi dönüyorum evim diyemediğim evin önündeyim. Doğduğumda yanımdaydın ölümde de yanımda olacaksın ANNE..
1 yıl önce ...
Hava yine çok sıcak.Bu havalarda uyuyamıyorsun.Sularda sıkıntılı, burası Hindistan.Evet burası benim evim. Aslında derme çatma bir kulübe. Etrafı naylonlarla kapatılmış içersinde yatmak için eski bir döşek ve bir kova su bulunan evim. Birazdan gelir Nanhe gözlerinin altı yine karanlık bana kullanmadığını söylese de o hapları içiyor.Ha Nanhe mi o benim sığınağım,nefesim, kalbim belki de her şeyim.
Hindistan da sabahın erken saati olsa da hava bunaltıcı ve sıcaktı. Aditi döşekte oturuyor dağılmış uzun saçlarını elleriyle tarıyordu. Nanhe erkenden kalkmıştı, akşamki teslimatı almaya gitmiş olacaktı. Aditi çoktan uyanmış onu bekliyordu. Aniden içerisi yeni fırından çıkmış çörek kokusu bastı. Aditi Nanhe'nin geldiğini anlamıştı. Nanhe elinde ki çöreklerle içeri girdi. Çok terlemişti. Hemen üzerinde ki tşörtü çıkardı. Aditi çok acıkmıştı hemen yemeğe başladı. Aditi Nanhe yanındayken güvende ve mutlu hissediyordu.Asıl korkuları Nanhe yokken başlıyordu. Nanhe uyuşturucu ve adını bilmediği bir sürü ilaçları alıp satıyordu.Sözde kendisi kullanmazdı. Aditi'ye yalan söylerdi. Aditi ona aşıktı. Nanhe bu aşkı görmez görmediği gibi Aditi'yi kendi işlerinde kullanıyordu. Aditi onu kaybetmekten çok korkuyordu. Nanhe Hindistan da ki uyuşturucu kaçakçılık kokain esrar satanların imal edenlerin hepsini tanıyordu. Nanhe işini iyi yapar ve herkes tarafından güvenilir biriydi. Bu işin kötü yanları da vardı. Sürekli gizlenmek kaçmak ve mekan değiştirmek gerekiyordu. Aditi'yle yıllardır beraberdi.
Akşama doğru teslimat için derma çatma evden çıktılar. Evin önünde ikisini de bekleyen arabaya bindiler. Aditi her teslimat zamanlarında ilk defa yapıyormuş gibi hep korkardı o gecede korkuyordu. Aditi'nin bir inancı yoktu ama her zaman dua ederdi neye kime inandığını bilmeden. Her zaman ki tek duası ''Nanhe'ye bir şey olmasın.''dı. Hindistan'ın ünlü mekanlarından Darkness clup önünde beklemeye başladılar.Arabada dört kişiydiler. Nanhe şöför koltuğunda oturuyordu yanında bir arkadaşıyla. Aditi arka koltuktaydı. Arabadakileri tanımıyordu. Çok uzun zaman beklediler. Mekan her zaman ki gibi kalabalıktı. Müziğin sesi mekanın dışarıda olmalarına rağmen fazla rahatsız ediciydi. Nanhe pek konuşkan biri değildi hatta hiç konuşmazdı. Aditi bu duruma alışkındı o kadar alışkındı ki gözlerinden ne dediğini anlardı. Mekanın önünde beklerken birden etraf hareketlenmeye başladı bir şeyler ters gidiyordu. Aditi Nanhe'ye baktı ne oluyor dercesine.Polisler yoğunlaştı ve güvenlik arttı. Nanhe işinde profesyoneldi bu gece bu teslimat yapılacaktı. Nanhe arkaya bakmadan seslendi''Aditi arabadan in ve olay çıkar'' Aditi ne demek istediğini anlayıp hemen arabadan indi.Acele etmeden yavaşça yürüdü. Etrafta ergen tipler çoğunluktaydı. Kızlar minileriyle yeni bitme çocukların etrafında geziyorlardı. Gülüşmeler kahkaha atanlar ve öpüşenler vardı. Aditi gözüne en salak olanını arıyordu ve buldu da.Hızlı adımlarla gidip koluna çarptı ''merhaba içeri girmeye çalışıyorum da bana eşlik eder misiniz'' dedi yaramaz gülümsemesiyle. Aditi güzel kızdı saçları siyah beline kadardı özellikle gözleri bakışları ..Çocuk önce şaşırdı böyle bir teklif beklemiyordu hazırlıksız yakalnmıştı. Aditi'yi iyice süzdü ukalaca sırıttı eğilip kulağına ''peki bunun karşılığı nolcak'' dedi Aditi'ye yanaşarak. Aditi sadece çığlık attı. Sesi sokağa yankı yapmıştı.Tek polislerin değil tüm sokağın dikkatini çekmişti. Herkes oraya yoğunlaşmıştı. 3-4 polis Aditi'nin olduğu yere gelmeye başladılar. ''rahatsız ediyor beni taciz etti evet taciz etti ahlaksız şikayetçiyim lütfen alın bunu''.Polisler çocuğun konuşmasına izin vermeden hemen kelepçeyi taktılar. ocuk kendini savunsada buna müsade etmediler. Aditi hemen kalabalığı fırsat bilip oradan uzaklaştı. Arkasına baktığında araba yoktu. İş hallolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muson
RomanceBir devir kapanıyor. Yürüyorum sokaklar boş bugün herkes törende olmalı.Kaldırımlar da sararmış yapraklar var.Kocaman iri yapraklar.Üzerimde taba rengi parka hava serin ama parka giyilecek kadar değil..Sanki yürümüyorum adım attığımı hissetmiyorum,u...