Baby im sorry

235 21 0
                                    

Бие минь муудсаар байсныг би мэдэлгүй 2 жил гаран болсон байна. Аль хэдийн хамгийн хүнд шатандаа орсон энэ өвчин намайг аймшигтай харагдуулж байв.

Өрөвдөлтэй юм. Яагаад өвчтэй гэдгээ хүртэл мартаад тэр нэгнийг хайрласан юм бол оо ?

Бие минь турж, хүн харахын эцэсгүй болсон байв. Толинд харагдах энэ эмэгтэй хэн юм бэ ? Миний танихгүй нэгэн яагаад харагдаад байна аа ?

5 хан жилийн өмнө би цэцэглэж байсан юмсан, бүх л амьдрал минь аз жаргалтай байсан юмсан. Бие минь ингэтлээ муудсан юм бол би яагаад үхэхгүй байгаад байгаа юм бэ ?

Нүднээс минь нулимс унаж өөрийгөө хараана. Би өрөвдөлтэй болохоор л тэр минь явчихаж, итгэж байсан юмсан. Үхэхгүй гэж.

Өөрийгөө гаргуунд нь гараад ч хамаагүй түүний хажууд үлдэнэ гэж.

Хайрлагдана гэж.

Аз жаргалтай байна гэж .

Урт удаан амьдарна гэж .

Үхэхгүй гэж.

Аль хэдийн үхсэн биендээ гараа хүргэхдээ би зүсэгдэх шиг болов. Тиймдээ би хайрлагдах ёсгүй нэгэн. Би " би" гэдэг хүнийг бүтээсэн тэр залууг ямар их санаж байна аа ?

Цусны хавдар  минь аль хэдийн эцсийн шатандаа орсон байх бөгөөд хэзээ ч өвдөж байгаагүйгээрээ. Эмч эмчлэгдэж болно гэсэн. Гэхдээ би итгэхгүы байна.

Хайрт минь чи намайг санах уу ?
Инээдэг байсан үеээр минь,
Чамайг хайрладаг байсан үеэр минь,
Зүрхээ чамд зориулсан үеээр минь,
Чамайг тэврээд энхрийлдэг байсан үеээр минь санах уу ?

정호석 | mglWhere stories live. Discover now