Hoofdstuk 8

23 1 1
                                    


Ik kan me niet bewegen en staar hem. "Hey" begint Dylan "Je was deze vergeten volgens mij" Ik probeer woorden te vormen in mijn hoofd maar het lukt niet. Wat is er aan de hand, serieus kan ik niet gewoon even normaal doen. "Dankje" weet ik na een hele poos uit mijn mond te krijgen en ik wil het kettinkje pakken. "Moet ik hem om doen?" vraagt hij. "Ja, dankje" antwoord ik, kan ik dan niks originelers bedenken. Ik draai me om en veeg mijn haren van mijn rug. Als zijn vingers mijn nek aanraken voel ik een snelle tinteling door mijn lijf heen trekken. "Klaar" Ik stap ongemakkelijk naar achter. "Hoe is ie?" vraagt hij en ik weetniet zo goed wat ik moet antwoorden. "Wel oké, met jou?" "Nu beter" wat is dat voor een antwoord? Ik snap er niks meer van hij negeert me volledig als hij bij zijn vrienden zit maar doe doet hij aardig, en hij flirt? Zou hij zich voor me schamen, ik snap het niet meer.

Na een lange stilte loop ik voorzichtig richting mijn slaapzaal en hij loop mee. "Sorry" begint hij. "Waarvoor?" "Voor dat ik je negeerde de afgelopen dagen." Ik voel langzaam de ongemakkelijkheid van me afglijden, het spijt hem. "Maakt niet uit, ik ben er aan gewend geraakt" antwoord ik hem als ik de goede woorden heb gevonden. "Het maakt wel uit ik was een zak" We komen nu ter hoogte van mijn slaapzaal en ik wil naar binnen lopen. "Ik had tegen je moeten praten, ik had moeten doen wat ik wilde" praat hij verder. "Wat wil je?" vraag ik hem, ik vind praten eigenlijk wel fijn. "Dit" hij zet een stap naar voren en drukt zijn lippen op de mijne. Zijn handen gaan naar mijn onderrug en alsof ik weet wat ik moet doen leg ik mijn handen in zijn nek.

Ik weet niet hoelang we daar stonden maar toen hij zich terugtrok voelde het niet lang genoeg. "Wow" ik ben de eerste die wat zeg. Mijn eerste zoen, het voelde fantastisch. "Ja, wow" antwoord hij. Hij geeft me een knuffel en loopt dan weg verder de gang in. Ik loop de slaapzaal in en plof op mijn bed, ik moet dit even verwerken.

----------------------------------------------------

Sorry Jongens kort hoofdstuk, maar wat vinden jullie ervan? Is Danna al een ding?

Dankjewel voor het lezen van mijn boek! 

Till next!

Sector 5 // DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu