Yes! Tot nu toe gaat het plan van Ariana en mij perfect. Kate denkt namelijk dat we nu vrienden zijn wat niet zo is. Ik mocht Kate al niet de eerste seconde dat ik haar zag en Ariana mag haar ook niet. "Stana is er iets?" Vraagt Kate bezorgd. Kan ze haar kop niet even houden? Hoe houden de jongens het met haar uit? Ze praat nu al een uur lang over weet ik veel wat. "Nee er is niets". Zeg ik en ik zet een fake glimlach op. "Gelukkig". Zegt Kate. "Kate wil je nog wat drinken?" Vraagt Luke. "Nee dankje". Zegt Kate en ze gaat weer tegen Luke aanzitten want ze was net opgestaan om naar de wc te gaan. "Oké". Zegt Luke en hij slaat zijn armen op Kate heen. Ariana kijkt mij aan en ik knik. "Ik wil wel wat drinken lieverd". Zegt Ariana. "Dat kan je zelf wel pakken". Zegt Luke. "Luke doe is lief tegen onze gasten. Wat wil je drinken?" Zegt Kate. Stap 2 voltooid, Kate zegt dat Luke normaal/lief moet doen. Ik zal het stappenplan even uitleggen:
Stap 1: Kate laten denken dat we echt spijt hebben en dat we vrienden met haar willen zijn. Voltooid
Stap 2: Ervoor zorgen dat Kate tegen Luke zegt dat hij normaal/lief moet doen tegen ons. Voltooid
Stap 3: Ruzie tussen Kate en Luke krijgen.
Stap 4: Ervoor zorgen dat Kate of Luke het uitmaakt.
Stap 5: Luke gaat terug naar Ariana.
Stap 6: Het leven van Kate is verpest.
"Uhm doe maar water. Daar word je niet dik van en ik hou van mijn figuur". Zegt Ariana. Kate knikt en maakt zich los uit de armen van Luke en ze loopt naar de keuken. Na een paar minuten komt Kate terug en ze geeft het glas met water aan Ariana. "Dankjewel lieverd". Zegt Ariana. "Graag gedaan". Zegt Kate en ze gaat weer tegen Luke aanzitten. We praten nog wat en om twaalf uur gaan we slapen. Nouja de jongens en Kate dan. "Tot nu toe gaat het goed". Zegt Ariana. "Klopt stap 1 en 2 zijn al voltooid. Sneller dan we dachten". Zeg ik. "Maar het moet nu wel goed gaan en we moeten ervoor zorgen dat niemand iets begint te vermoeden en vooral Luke niet". Zegt Ariana. "Wat mag ik niet vermoeden?" Vraagt Luke. "Uhm uhm uhm dat uhm wat doe je hier?" Zeg ik. "Een glaasje water halen voor Kate zonder kan ze niet slapen". Zegt Luke terwijl hij een glas vult en weer ons aankijkt. "Maar wat mag ik niet vermoeden?" Vraagt Luke. "Ik moet nu wel eerlijk zijn". Zegt Ariana en ze kijkt me aan. Ik kijk Ariana met grote ogen aan. Ze draait zich weer tot Luke en zegt: "Je herkent me echt niet meer en dat snap ik wel want ik ben nog mooier dan dat ik al was en ik dacht dat dat onmogelijk was. Ik ben je ex". Zegt Ariana. "Wat boeit mij dat nou weer? Ga naar bed ofzo. En trouwens. Je bent mooi van buitenkant en niet van binnenkant dus het zou een wonder zijn geweest dat ik een relatie met jou had". Zegt Luke en hij loopt weg. "Volgens mij gelooft hij het niet". Zegt Ariana. "Nee joh. Ari we zijn bijna betrapt. We moeten voorzichtiger zijn en ik heb al zo'n gevoel dat Luke het niet vertrouwd". Zeg ik en ik loop ook de keuken uit. Ariana volgt me. Als we boven komen horen we Kate en Luke praten. "Ze houden iets voor ons verborgen Kate ik weet het zeker". Zegt Luke. "Luke alsjeblieft. Vertrouw hun voor mij. Ze hebben hun excuses aangeboden en we zijn nu vrienden". Zegt Kate. "Maar baby girl ik weet het zeker en volgens Ariana ben ik ook haar ex maar ik heb maar 1 ex en dat is zij niet". Zegt Luke. "Misschien is ze wel je ex en is ze gewoon heel erg veranderd en herken je haar niet. Maar Luke alsjeblieft geef hun een kans. Voor mij?" Zegt Kate. We horen Luke zuchten en dan zegt hij: "Oké, maar alleen voor jou". Ik doe de deur open en Kate en Luke kijken op. "Komen jullie ook slapen? Ik wou jullie over vijf minuten al gaan halen". Zegt Kate. "Ja wij komen ook slapen". Zeg ik en we gaan allbei op een matras liggen. "Weltrusten lieverds". Zegt Ariana. Luke zucht hoorbaar geirriteerd en Kate zegt: "Weltrusten". Als we wakker worden zien we dat de rest al beneden is. Mooizo. "Jij moet met Luke proberen te zoenen. En dan als Kate komt ofzo zeggen: 'Luke! Doe normaal! Je hebt met Kate!' En dan duw je hem bij je vandaan en dan loop je weg". Zeg ik. "Is goed". Zegt Ariana. "Maar wel als je alleen met hem bent. Maar ook als Michael, Ashton of Calum naar binnen komt". Zeg ik. "Jaja". Zegt Ariana en ze staat op. Ik sta ook op en samen lopen we naar beneden. "Goedemorgen". Zegt Kate blij. Ugh, kan het wat minder blij? "Goedemorgen". Zeg ik. "Wat willen jullie eten? Want jullie moeten over een half uur alweer weg". Zegt Kate. "Doe maar een appel". Zegt Ariana. "Doe maar een broodje met boter". Zeg ik. "Oké". Zegt Kate en ze loopt naar de keuken. Als ze terug komt eten we het op. "Nou, jullie hebben nog een kwartier. Calum, Michael en Ashton komen jullie even mee? Ik heb jullie hulp nodig met iets". Zegt Kate. "En ik dan?" Vraagt Luke. "Jij niet Luke". Zegt Kate. "Owh oké". Zegt Luke verdrietig. Kate geeft hem nog een knuffel en dan loopt ze naat boven met Calum, Ashton en Michael. "Ik ga even naar de wc". Zeg ik en ik loop ook weg. Ik ga achter de deur staan om Ariana en Luke af te luisteren. "Ariana ga van me af". Zegt Luke. "Nee lieverd". Zegt Ariana. "Nee Ariana! Ga nu van me af!" Zegt Luke. Ik hoor iemand de trap afkomen. Snel loop ik de wc in en doe de deur opslot. Ik hoor een gil en ik weet dat die gil van Kate komt. Ik hoor nu meer mensen de trap afrennen en daarna ga ik de wc uit. "Wat is hier gebeurd?" Vraag ik. "Hij wou me zoenen". Zegt Ariana. Ariana is echt een goede actrice. Goed dat ik haar voor dit plan heb ingehuurd. Ik zat te twijfelen tussen haar of ene Sterre, maar Ariana had net dat ene wat ik nodig had. Een vroegere relatie met een van de jongens. "Luke hoe kun je? Ik dacht dat je echt van me hield". Zegt Kate en ze begint te huilen. "Nee baby girl het is niet wat het lijkt. Zij wou mij zoenen". Zegt Luke. "Bewijs het". Zegt Kate. "Hoe?" Vraagt Luke. "Ik heb wel een idee". Zegt Kate en ze rent weg. Een paar minuten later komt Kate weer terug met een band in haar handen. Ze doet de band ergens in en de tv gaat aan. "Nu kunnen we kijken wie er liegt". Zegt Kate.