Ik ga het Kate vertellen. Ze kan niet in een leugen leven. Ze kan niet langer meer met Luke zijn. Ik zal jullie eerst uitleggen waarom ik met Stana heb en alles. Stana dwong mij haar terug te nemen anders zou er iets ergs met Kate gebeuren, het was het idee van Ariana en Stana om Selina omtekopen zodat ze met Luke zou zoenen en van Ariana en Stana moet ik ook gemeen doen tegen Luke en Kate maar vooral tegen Kate. Ik geef nog steeds heel veel om Kate ookal heeft ze me op de grond gegooit en alles. Ze lijkt heel onschuldig en alles maar als het moet kan ze heel gemeen zijn. Ze heeft me wel gered, ik weet niet eens meer waarom ik het wou doen. Ik weet dat zij ook nog om mij geeft. Ik mis Kate en de jongens heel erg. Maar vandaag op school ga ik het tegen Kate zeggen, de hele waarheid. Ik probeerde het haar gister via de telefoon te vertellen maar ze sliep al. Ik kleed me aan en ga naar beneden om te ontbijten. "Goedemorgen lieverd". Zegt mama. "Goedemorgen". Zeg ik en ik eet mijn ontbijt op. "Weet jij waar Liz is? Ik heb al even niets meer van haar gehoord en normaal belt ze me iedere dag". Zegt mama. "Ze is op vakantie naar Nederland. Volgende week is ze weer terug". Zeg ik. "Oké". Zegt mama. Als mijn ontbijt op is pak ik mijn tas en mijn fiets en ga naar school. Als ik op school aankom zie ik Kate en Luke al staan. Als ik naar ze toe wil lopen word ik tegen gehouden door Stana. "En hoezo wil jij naar hun toe? Wil je weer vrienden met hun zijn? Je weet wat er dan gebeurd toch?" Vraagt Stana. "Ik wil de waarheid tegen Kate zeggen". Zeg ik. "Dan is het goed". Zegt Stana en ze laat me los. Ik loop naar ze toe en als ze mij zien willen ze weg lopen. "Kate, Luke wacht alsjeblieft! Laat het me uitleggen!" Zeg ik. Kate stopt en houd Luke tegen. "Wat wil je zeggen? Stana gebruikt je en het spijt je en je mist ons?" Vraagt Kate. "Zoiets maar laat het me uitleggen, alsjeblieft". Zeg ik. "Oké". Zegt Kate. "Kijk Stana heeft mij gedwongen, ze zei dat ze jou Kate iets heel ergs aan zou doen en ik geef nog steeds om je. Het was het idee van Stana en Ariana om Selina om te kopen en Luke te zoenen. Ik moet gemeen tegen jullie doen en vooral tegen jou Kate. Ik mis jou, ik mis de jongens". Zeg ik. "MICHAEL GORDON CLIFFORD WAT BEN JIJ AAN HET DOEN?!". Schreeuwt Stana boos. "Ik zei toch dat ik ze de waarheid ging zeggen". Zeg ik. "Ik dacht wat anders! Maar goed ik heb mijn wapens gister af moeten geven aan de politie dus ik kan niet met iets gaan dreigen". Zegt Stana. "Ik belde de politie over je wapens". Zeg ik. "Bedankt". Zegt Stana en je hoort de sarcasme gewoon heel erg. "Stana wil je weggaan?" Vraagt Kate. "Ariana meekomen". Zegt Stana en ze loopt weg. Ariana rent Stana achterna. "Ik ga even naar de jongens". Zegt Luke en hij wijst naar Ashton en Calum. "Is goed totzo". Zegt Kate. Luke geeft Kate nog een kus en loopt weg. "Kate kan ik even met je spreken?" Vraag ik. "Tuurlijk". Zegt Kate vrolijk. Ze is nu zo vrolijk en ik moet haar boos of verdrietig maken. "Luke is niet wie je denkt dat hij is en Liz is ook niet wie je denkt dat ze is". Zeg ik. "Hoe bedoel je? Luke is mijn vrienje en Liz is zijn moeder". Zegt Kate. "Dat klopt maar Liz is ook jou moeder". Zeg ik. "Hoe kan dat?" Vraagt Kate. "Laten we even naar Luke's huis gaan". Zeg ik. Kate knikt en we lopen naar de fietsenstalling. "Mag ik bij jou achterop?" Vraagt Kate. "Is goed". Zeg ik. "Waar gaan jullie heen?" Vraagt Luke. "Even naar je huis, ik ben wat vergeten te halen". Zegt Kate. "Oké". Zegt Luke. Kate springt achterop en ik fiets weg. Als we bij Luke's huis zijn doet Kate de deur open en we gaan naar binnen. Ze doet de deur weer dicht. "En nu?" Vraagt Kate. "Volg mij maar". Zeg ik en ik loop de trap op. Uiteindelijk staan we voor de 'logeerkamer' die eigenlijk de kamer van Kate is. "Wat doen we voor de logeerkamer? Daar mogen we niet in". Zegt Kate. "Ik moet je wat laten zien". Zeg ik. Ik doe de deur open en we lopen de kamer in. Ik doe een la open en pak er een paar foto's uit. "Aan wie doet zij jou denken?" Vraag ik en ik laat de laatste foto van hun samen zien. "Aan mij, toen ik jonger was". Zegt Kate, "Maar dat kan niet, ze lijkt gewoon op mij". "Kate, dit ben jij. Jij bent Luke's verloren tweelingzus. Jij bent Kate Hemmings. Luke is jou tweelingbroer, Liz is jou moeder". Zeg ik. "Nee dit kan niet! Weet Luke dat ik zijn tweelingzus ben en weet Liz dat ik haar dochter ben?" Vraagt Kate. "Ja hun weten dat". Zeg ik. "Breng me naar Luke toe alsjeblieft?" Vraagt Kate met ingehouden woede. "Wat jij wilt". Zeg ik en we lopen het huis weer uit. Als we op school aankomen staan Luke, Ashton en Calum nog buiten. Ik voel dat Kate van mijn fiets afspringt en ze loopt naar Luke toe. Luke wilt haar een kus geven maar ze duwt Luke weg. Aan de gebaren te zien weet Luke niet wat er is en is Kate echt boos maar dat snap ik ook wel. Ik zet mijn fiets weg en ren naar hun toe.
-------------------------------------
Ik heb een nieuw verhaal online gezet: superheroes ft. 5seconds of summer. Dat verhaal schrijf ik samen met xbrunetteeex. We hopen dat jullie het verhaal gaan lezen en het een leuk verhaal vinden. xxx
-------------------------------------