Chapter:12

242 27 5
                                    

"Яаа Жон Жонгүүг чамайг даа...Би бууж ѳглѳѳ тиим болохоор одоо боль...Яааа"

Ойн дундах жижиг нуурын эрэг дээр хѳѳцѳлдѳн усаар байлдах тэднийг хэн ч харсан дэндүү жаргалтай хосууд шиг харагдана. Залуу бүсгүйг ѳргѳн нуурын усруу ороод тэд бие биерүүгээ ус цацалцан бүхэндээ норсон байв.

Жонгүүг "Дахин тэгэх юм бол үүнээс илүүтэй шийтгэх болно шүү."

Би "Чи үнэхээр харгис юм. Яаж намайг ингэж норгож чадваа."

Норсон цагаан плаж минь салхинд улам биетэй минь наалдана. Тэр үсээ хойш гараараа самнан уснаас гарахад би хойно нь түүнийг харсаар хоцорсон юм. Түүний бие ч бүхэлдээ норсоноос болж булчинлаг цээж нь илүү тачаангуй бас гайхалтай харагдаж байв.

Жонгүүг "Наана юу хийгээд байгаа юм. Даархаас чинь ѳмнѳ явцгаая."

Би "Нѳгѳѳ...Чи түрүүлээд явж бай би араас чинь очъё."

Жонгүүг "Ус чамд их таалагджээ гэхдээ энд удаан байх дэмий гэж бодож байна."

Би "Зүгээр л явчих лдаа гуйя."

Жонгүүг "Чамд ямар нэгэн асуудал гарсан бол би...."

Норсон цээжээ улам доош болгон усан дотор суухад тэр нааш дѳхѳн ирээд. "Чи зүгээр биш байна."

Би "Битгий ойрт...Би зүгээр тийм болохоор явж бай эндээс танайх ойрхон би газраа мэдэх болохоор чиний араас удахгүй очноо."

Жонгүүг "Үгүй шүү. Тогломоор байвал тогло лдоо би хүлээж байя." Тэр холгүйхэн том чулуун дээр суугаад намайг уснаас гарахыг хүлээнэ. Энэ хүн үнэхээр мэдрэмжгүй юмаа. Норсон цээжний минь цаанаас хангалттай хѳх минь гэрэлтэж бас богино плажны цаанаас дотоож минь хүртэл гэрэлтэн харагдаж байна. Ѳглѳѳ яах гэж цагаан нимгэн плаж ѳмссѳндѳѳ харамсаад харамсаад барахгүй нь...Би түүнд ийм тѳрхѳѳ харуулахыг хүсэхгүй байна. Тэрний оронд эндээ хүлээж байгаад харанхуй болохоор гарсан минь илүү дээр санаа бололтой. Цаг одоо 5 болж байна харин энд 6 цагт харанхуй болдог билээ.

Жонгүүг "Болоогүй л байна уу."

Би "Яв гэж хэлсэн биздээ."
-
Жонгүүг "Хѳѳе ингээд суусаар байтал харанхуй боллоо."

Би "Жоохон л хүлээчих."

Жонгүүг "Ус хүйтэн биш байна уу." үнэндээ ус тийм ч хүйтэн байгаагүй.
-
Жонгүүг "Заа яахав чи эндээс харанхуйг харахыг хүсээ юу түр хүлээж бай." тэнэг амьтан түүний энэ бодлогогүй зангаас болж би усан дотор бараг цаг сууж байна шүү дээ.

Secret_village ||CompletedWhere stories live. Discover now