Урам газар ухаангүй хэвтэхэд Жэси гүйн түүнийг тэврээд уйлж гарав. Харин Жонгүүг сая түүний хүзүүнээс салгасан тэр зүүлтрүү хараад юу хийж орхисоноо бодно.
Жонгүүг "Урам...би сая.."
"ЧИ ЗӨВ ЗҮЙЛ ХИЙСЭЭН."
Жонгүүг "Жүхён"
"Сайн сууж байсан биздээ. Бид тохирсон юм бүхнийг дуусгацгаая гэж. Тэр надад итгэсэн харин би одоо итгэлтийг нь алдаж болохгүй биздээ."
Жонгүүг "Яаж вээ. Чи түүний дотор байх ёстой. Ингээд гараад ирж бодохгүй шдээ." нулимстай нүдээр хэдэн жил хүлээсэн тэр бүсгүйн урдаас хараад зүүлтээ чанга атгахад.
"Наад зүүлтээ одоо хаяж болноо. Одоо ямар ч хэрэггүй би их олон жил наана чинь хоригдсон. Надад тэнд үнэхээр тухгүй байсан."
Жонгүүг "Уучлаарай миний буруу би л арчаагүй дээ чамайг хамгаалж чадаагүй би буруутай."
"Үгүй дээ битгий уучлалт гуй. Харин түүний шинэ бугуйвчны ачаар би эрх чөлөөтэй боллоо шүү дээ. Наад зүүлтэнд тэр охин бид хоёр хамт байх ёстой байсан боловч тэр шинэ бугуйвчтай болчихсон тэр үеэс түүнд энэ зүүлт хэрэггүй болчихсон. Тэгээд би ингэж шийдсэн юм."
"Одоо миний явах цаг болсон гэж бодож байна. Чамайг ингээд сайн байгааг харсан болохоор хорогдох зүйлгүйгээр би эрх чөлөөтэй гарч ирж чадаж байгаа юм."
Жонгүүг "Үгүй ээ битгий яв. Намайг дахиад битгий орхиоч.."
"Бас чамд маш их баярлалаа дүүг минь харж хандаж байсанд."
"Жэси эгчийгээ уучлаарай. Чамд би юу ч хийж өгч чадаагүй явчихсан шүү дээ. Гэхдээ чи минь дэндүү эрт миний араас явчихсан тэгсэн ч намайг хүлээсэнд баярлалаа. Хайртай шүү гүнж минь. Аав ээж дээрээ очивол миний өмнөөс тэд нарт уучлалт гуйгаарай бас дараа төрөлдөө сайн гэр бүлд надаас илүү сайн эгчтэй болоорой. Би үргэлж та хоёрт хайртай байх болно. Намайг үнэхээр уучлаарай."
Жэси "Онни намайг битгий орхиоч дээ. Оннии би сайн дүү байнаа. Үгүй ээ гуйя гуйя битгий яв лдаа. Би ямар удаан хүлээлээдээ би их санасан үргэлж боддог байсан. Явмаар байвал намайг аваад яв. Тэгэх үү лдээ оннии дахиад битгий намайг орхиоч. Би аав ээжийгээ саналаа гэж уйлахгүй зөвхөн та л байхад болно. Би сайн дүү байнаа надад итгэ лдээ"
"Чи үргэлж сайн дүү байсан. Харин би сайн эгч байж чадсангүй. Гүүгий чи бас уйлах хэрэггүй бид аль эрт салах ёс хийсэн чи санаж байгаа биздээ. Чи хамгийн хүчирхэг нэгэн тэрнээс ийм сул дорой жаал биш алив бос түүн дээр оч бас дүүг минь сайн харж хандаж байгаарай. Миний өмнөөс их зүйлийг туулж ирсэн энэ охины ачаар жоохон ч гэсэн та хоёртой уулзах боломжийг өглөө шүү дээ. Түүнийг сэрхээр миний өмнөөс баярлалаа гэж хэлээрэй."
Жүхён салах ёс хийгийд хавцалруу алхана. "Ингээд дуусгацгаая." тэрнийг ирмэг дээр очиход.
Жонгүүг "Хүлээ. Ингээд дуусгаж чадахгүй. Энэ бүхнийг би дуусгах болно. Миний зүйлд шунах хэрэггүй надаас булааж авмаар байвал эхлээд намайг авах гээд үз лдээ." тэрний нүд шар тэгээд улаан эцэст нь тас хар болон хувирч хормын дотор Жүхёны хажууд очин хамтдаа доош унасан юм.
Жэси "Ахааа болохгүй эээ...үгүй ээээ."
-
-
Урам-ын талаасНүдээ нээхэд үүр цайж байгаа нь харагдана. Толгой өвдөж бие минь ямар ч хүчгүй болсон байв. "Жонгүүг...Гүүгий чи хаана байна аа."
Жэси "Тэр....тэр явчихсан." Сөөнгө хоолойгоор
тэр ийм хэлнэ.
Би "юуу хаашаа...үүр цайж байна бүх зүйл дууссан биздээ гэхдээ яагаад тэр миний гарнаас тавьчихсан юм. Тэр амласан."
Жэси "Хэн мэддэг юм." тэр ууртай дээш босоод нулимсаа арчаад. "Бүх зүйлийг үзэн ядаж байна."
Би "Жэси надад юу болсон талаар хэлээч."
Жэси "Чамаас болоод эгч маань эгчээс болоод Жонгүүг ах алга болчихлоо. Би тэгээд хэнийг үзэн ядах ёстой юм бэээ."
Би "Жонгүүг...Тэр энд байгаа."
Жэси "Үнэхээр бүх зүйл дуусчихлаа."
Би "Миний зүүлт....миний бугуйвч хаана байна."
Жэси "Зүүлтийг хаячихсан. Харин бугуйвч бол ах та хоёрын хайр бас зүрхнээс гарсан зүйл нэг нь байхгүй болчихсон юм чинь яаж тэр бугуйвч тэсэх юм."
"Алга болчихсон эсвэл тэр зүүлт шиг хоёр хэсэг болсон байх."
Би "Би юу ч ойлгохгүй байна. Жонгүүг яагаад алга болно гэж би энд байхад тэр надад амласан. Ахххх үгүй байлгүй дээ тэр надад итгэ гэж хэлсэн тэр ирнэ би хүлээх болно."
"би хүлээнэ удах байсан ч хүлээнэ."Жэси "Нар гарч ирэх гэж байна. Үнэхээр эмгэнэлтэй дууслаа шүү. Бас миний ч явах цаг болчихож."
Би "Жэси чи бүдэгрээд байна. Яагаад гэрэлд гарах бүрт бүдэгрээд байгаа юм. Арай чи ч бас намайг орхих гэж байгаа юм уу."
Жэси "Би чинь зүгээр л сүнс шүү дээ. Би чинь үхчихсэн одоо бүгдийг санаж байна. Яаж үхсэнээ бас миний дээр эргэлдэх тэр шувуудыг хүртэл санаж байна. Ахха үнэхээр би эгчийнхээ араас явж байгаад үхчихсэн тэгээд л түүнтэй салах ёс хийж чадаагүй болохоор хорогдсон юм байна тийм үү. Харин одоо явах ёстой...."
Би "Энэ бүхэн зүүд гэж хэлээд намайг сэрээгээч...надаар битгий ингэж аймар тоглол доо энэ үнэхээр таалагдахгүй байна муухай байна боль "
Жэси "Баяртай Жон Урам."
-
-
-
ШУЛМЫН ХАРААЛ СҮҮЛИЙН ШУЛАМ ҮГҮЙ БОЛСОН ЦАГТ ДУУСНА.----Сөүл хот-----
Zaa yu gej bodoj bna. bi ene oguullegiig duusgahaar shiidlee. Gent l iim shiidwelt hvrchihlee taalagdwal vote daraad goy setgegdel zaawal vldeegeerei.
-Mulan_Ji-
YOU ARE READING
Secret_village ||Completed
Romance#Үлгэр -Эрт урьд хэний ч мэдэхгүй тэр ертөнцөд шулмын хар хүч, хүний ариун цагаан сэтгэлээс тогтсон хоёр төрлийн хүмүүс оршин тогтнож байсан юм. Нэгэн өдөр харын шулам эгэл жирийн бүсгүйд дурлаж тэд хамтдаа олон сайхан дурсамжийг бүтээцгээнэ. Гэвч б...