Pisze to na egzaminie z klarnetu także pozdrawiam :*
***Pov. JungKook
Gdy tylko Maja odeszła znowu zacząłem się kłócić z Yoongim.
-Suga ty jebany szmaciarzu!- krzyknąłem - to wszystko twoja wina imbecylu!!!
- Jasne !!!! Zawsze zwalaj wszystko na mnie idoto!!! Nie wiem jak ty ale ja spierdalam jej szukać !!!! - warknął i odjechał . Jebany szmaciarz ... ale muszę mu przyznać ,ze powinienem tez jej poszukać . Skierowałem sie w stronę szkoły . Wtedy pomyślałem : przecież na pewno po tym nie weszła do tego budynku. Skierowałem się wiec w mniej zatłoczone uliczki Seul'u. Zauważyłem ,ze jakiś typ leży na ziemi i ma ślad po pobiciu wiec do niego podszedłem.
-emmm... wszystko okej? - zapytałem nie śmiało .
- nie ! Ta jebana suka za to zapłaci - krzyknął
- a co się stało?
- no przewróciła mnie taka dziewczyna i kopnęła w twarz... miała na imię Maja . Znam ja bo chodziłem z nią do podstawówki... - powiedział
- A jak wyglądała ?!
- na pewno nie była Koreanką ... - mruknął
- w którą stronę poszła ???
- tam - wskazał palcem na wyjście z uliczki w kierunku szkoły - ale uważaj poszła z jakimś facetem.
Te słowa mnie poruszyły .. z jakimś facetem. Grzecznie podziękowałem i zapominając o poszkodowanym pobiegłem w stronę szkoły. Natychmiast wbiegłem do pokoju nauczycielskiego aby zapytać się gdzie ma lekcje jej klasa a ku mojemu zaskoczeniu siedziała tak Maja i....
Pov. Maja
Obudziłam się w jakimś pokoju. Po chwili zorientowałam się ,ze jest to pokój nauczycielski w mojej szkole. Przede mną siedział profesor SeokJin i Crystal.- Maja ty już o nic się nie martw. Crystal zostaje usunięta ze szkoły za nękanie i rożnego rodzaju pobicia. Jej rodzice już są w drodze.
- Boli - wyjąkałam - Nic by się takiego nie stało gdyby nie to ,że się pokłóciłam z Yoongim i z Kookiem - zaczęłam płakać - dlaczego zawsze wszystko muszę popsuć ?! Teraz już na pewno JungKook nie chce mnie widzieć - i w tym momencie płakałam już na dobre. Profesor próbował mnie pocieszyć a Crystal.... ona po prostu siedziała i nic nie mówiła. Nagle ktoś wszedł do klasy i moim oczom ukazał się...
- JungKook? - zapytałam przez łzy . - Ja tak bardzo przepraszam.
Chłopak podszedł do mnie i przytulił się .
- Już ciii.... wszystko dobrze - mówił cały czas trzymając mnie w objęciach.
- Nie jest dobrze... najpierw się pokłóciliśmy a teraz musisz przy mnie siedzieć i się nade mną litować .
- Nic nie muszę... gdybym nie chciał nie zacząłbym cię szukać. Yoongi tez zaczął ale nie wiem gdzie teraz jest...
Po 10 minutach pocieszania drzwi do sali się znowu otwarty a w nich stanął jak podejrzewam ojciec Crystal.
- Witam , dlaczego zostałem wezwany do szkoły i czemu jest tu moja córka z jakąś dziewczyną i chłopakiem ? - od razu zaczął wypytywać .
- A więc to pan nie wie , że pańska wspaniała córka nękała przez rok Maje i ją pobiła kilka razy?
- Słucham? Crystal?! Masz mi coś do powiedzenia ? - zapytał ostro.
- Tato to nie tak - dziewczyna szlochała . W tym momencie byłoby mi jej żal gdyby nie fakt , że nękała mnie przez tak długi czas. Na reszcie rozmowy się nie skupiłam bo Kook cały czas szeptał jak bardzo mnie kocha itp. Bardzo się cieszę ,ze mi wybaczył.
Pov. Yoongi'
Dostałem przed chwilą sms'a od Kook'a. Pomijam fakt skąd on ma mój numer ale chodzi o to ze Maja się znalazła i ze nie muszę się martwić . Jasne na pewno kurwa jak mi tak napisze to nie będę się martwić .
***
I beng kolejny rozdział !!! Bla bla bla ... jak coś nabijam słowa aby Milena pozwoliła mi to wstawić xd bla bla bla bla pa klusie :*
YOU ARE READING
I can't love you ... / Min Yoongi [ZAWIESZONE]
FanficMaja to 15 letnia dziewczyna, jest uczennicą 3a gimnazjum. Mieszka w Korei ale pochodzi z Ameryki. Przez śmierć rodziców nie radziła sobie w szkole , po pewnym czasie postanowiła zamieszkać z babcią. W szkole jest wyśmiewana przez to że jest taka ja...