Wróciłem do domu. Chodziłem w kółko zdenerwowany. Serio JungKook? Tylko tyle mogłeś mi napisać?! ja daje wam słowo ja tego typa zajebie. Stwierdziłem ,że pójdę do jej domu. Wziąłem do kieszeni mały nożyk. Zapukałem nikt nie odpowiadał więc wszedłem. O dziwo drzwi były otarte.Skierowałem się do jej sypialni a tam siedział JungKook obok śpiącej Mai. Myślałem ze nie wytrzymam. Chciałem podejść i uderzyć go ale wpadłem na lepszy pomysł.- Witaj JungKook - powiedziałam z fałszywym uśmiechem.
- Yyy... cześć ?
- jak tam u Mai?- zapytałem.
- no dobrze - odparł trochę przerażony.
Zacząłem się do niego zbliżać a kiedy byłem metr od niego szybko podbiegłem i szarpnąłem go za koszulkę rozrywając ją przy tym. Chłopak próbował się wyrwać ale na próżno bo byłem (choć nie wyglądałem) od niego silniejszy. Podniosłem go i przywarłem go do ściany .
- teraz zginiesz szmaciarzu - powiedziałem wyciągając wcześniej wspomniany nóż. Przyłożyłem go mu do gardła.
-spokojnie... nic ci nie zrobię bo nie byłoby zabawy... - po tych słowach zacząłem pisać moje imię na jego obojczyku. Słyszałem jego płacz i wiedziałem ,ze go to boli.
Pov. Maja.
Otworzyłam oczy i zobaczyłam jak Yoongi robi coś z JungKook'iem (dopis od aut. bez skojarzeń 😏) . Dopiero po chwili zorientowałam się , że Suga trzyma w ręku nóż a mój Kookie płacze i leci mu krew z okolicy obojczyka. Zadzwoniłam po karetkę tak aby Yoongi nie usłyszał. Poprosiłam aby przyjechała policja bo to nie było normalne. Podbiegłam po cichu i kopnęłam Suge w krocze. Chłopak zawył z bólu i osunął się na ziemie. Podbiegłam do JungKook'a i otarłam mu łzy .- Będzie okej... karetka zaraz przyjedzie. - szepnęłam i spojrzałam na jego obojczyk był tam wycięty napis : „pamiętaj możesz być następny ~ Agust D." . Byłam przerażona. Nie wiem dlaczego ale byłam coraz słabsza. Zemdlałam.
Pov. Yoongi
To co zrobiła mi Maja bolało ale nie było na tyle mocne abym jej się teraz nie odwdzięczył . Dziewczyna była nie przytomna wiec rozciąłem jej koszulkę na plecach a następnie wyciąłem ten sam napis co JungKook'owi. Po chwili usłyszałem jak ktoś wchodzi do mieszkania i łapie mnie od tylu za ręce tak ,ze nie mogłem się ruszyć.- jebane psy - mruknąłem pod nosem - nic mi nie możecie zrobić bo jestem nie pełnoletni !!
- zamknij się gówniarzu - warknął jeden z nich i zaprowadził mnie do auta. Nie pozwolili mi nawet popatrzeć jak wprowadzają Maje i JungKook'a do auta.
Dopiero wtedy zorientowałem się co zrobiłem. Przecież teraz moja ukochana nie będzie chciała mnie znać. Jedyne o czym teraz myślę to moja śmierć. Maja mi tego nigdy nie wybaczy . Boże dlaczego ja jestem taki głupi?! Dlaczego zawsze muszę coś zjebać?! Ty cholerny Aguscie D!!!! Dlaczego nie mogę z tym skończyć?! Dlaczego Agust musi się co jakiś czas odzywać we mnie?! Suga ty jebany kurwa pojebany osobniku!!! Zabije się chyba za to co im zrobiłem... gdyby nie to co się stało Maja może by z nim zerwała i była ze mną nie ale nie !!! Bo za chuja nie mogłem wcześniej o tym pomyśleć.... a co do Crystal zajebie ją za to ze mnie wcześniej podećpała czymś !!! Zajebie ta sukę jak tylko wyjdę stąd.
***
W kolejnym rozdziale możecie spodziewać się przeniesienia w czasie także bądźcie na to gotowi!! 13.06.2019r. Wypuszczamy 2 nowe książki!! Wyczekujcie na dalsze informacje i śledźcie wszystkie książki!!! Bayo Klusie :3 ~ ta_znajoma .
YOU ARE READING
I can't love you ... / Min Yoongi [ZAWIESZONE]
FanfictionMaja to 15 letnia dziewczyna, jest uczennicą 3a gimnazjum. Mieszka w Korei ale pochodzi z Ameryki. Przez śmierć rodziców nie radziła sobie w szkole , po pewnym czasie postanowiła zamieszkać z babcią. W szkole jest wyśmiewana przez to że jest taka ja...