•2•

160 12 9
                                    

-Yoongi i.... Maja. - uśmiechnął się profesor.

- Jak to?! - krzyknęła Crystal. - Przecież taki chłopak jak on nie może być w parze z taką idiotką jak Maja! - oburzyła się.

- Po pierwsze nie możesz im zabronić tego , po drugie nie ty o tym decydujesz dziecko. A po trzecie najpierw poznaj Maję a później ją oceniaj. - dziewczyna nie odezwała się więcej , już czuję jaki ostry wpierdol dostanę. - Proszę usiądźcie w parach a ja podam wam tematy. - uśmiechnął się.

Chłopak usiadł obok mnie , nie potrafiłam okazać żadnych emocji po prostu byłam zbyt zajęta rozmyślaniem nad tym co będzie dalej.

- Powiem ci tylko tyle zrobimy ten projekt i zapomnimy o tym. Dobra? - spojrzał na mnie.

- Ok... Kiedy chcesz go zacząć robić?

- Na feriach. - odparł.

Podszedł do nas profesor i dał nam temat "Wojna koreańska". No zajebiście. Zadzwonił dzwonek , chciałam coś jeszcze dopowiedzieć ale chłopak zniknął.

Trudno może go złapie na którejś z przerw. Jeszcze tylko 6 lekcji.
Nie no masakra.

Podeszłam do tablicy informacyjnej teraz powinnam mieć koreański w sali numer 15. Chciałam już iść ale ktoś przywarł mnie do ściany. Myślałam  że to może być Yooniś ale jednak nie , to była MinJi.

- Co ty robisz?! - zaczęłam się szarpać chciałam się wyrwać.

- Ogarnij się . - uderzyła mnie w twarz. - Po lekcjach masz być za szkołą! - powiedziała i odeszła .

Łza spłynęła mi po policzku. Bałam się , czasami mam chęć wyżalić się komuś.

Ale jedyny problem jest taki że nie mam przyjaciół , a jeżeli chodzi o Yoongiego to naszej relacji  nie da się nazwać przyjaźnią.

- Maja? Czemu nie idziesz na lekcje? Jest 5 minut po dzwonku. - powiedził pan Park.

- Z-zamyśliłam się. - spuściłam głowę w dół.

- Porozmawiamy później a teraz chodź na lekcje. - uśmiechnął się słodko.

 - uśmiechnął się słodko

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


C.D.N

I can't love you ... / Min Yoongi [ZAWIESZONE]Where stories live. Discover now