3.Bölüm

1.1K 46 10
                                    

Artık birşeyler olmasının zamanı gelmişti.Tam da öyle olacak.Yorumlarınızı bekliyorum.

Keyifli okumalar..

-3-

Zil çalar çalmaz aceleyle sınıflarımıza gittik.Ben Gülayla aynı sınıftaydım ama Büşra bizimle aynı sınıfta değildi.Ayrı sınıflarda olmamız pek iyi olmamıştı.

Kendimi biraz yarım hissetmiştim.

Gülay,hoca sınıfa gelmeden uyumaya başlamıştı bile.Bu kızın matematiğe alerjisi falan olduğunu düşünmeye başladım.Tamam belki ben de sıkılıyor olabilirdim ama o kadar da kötü olduğunu düşünmüyordum.

Zil çalar çalmaz kendimi dışarıya attım.Sınıftan çıkmadan önce Gülayı dürtmüştüm ama uyanmamıştı.Bende onu bırakıp Büşranın yanına gitmeye karar verdim.Büşraların dersi müzik olduğundan onu bulmam zor olmayacaktı.Merdivenlerden hızla çıkıp müzik odasına gittim.

Kapının önüne geldiğimde Büşrayla Onuru şarkı söylerken gördüm.Başımdan aşağı kaynar sular boşaldı.Büşra Onurun omzuna elini koymuş gülerek şarkı söylüyordu.

Bunlar ne ara bu kadar samimi olmuşlardı?

Büşra benim en yakın arkadaşımdı,Onur ise platonik olduğum çocuk..

Belki çok yanlış şeyler düşünüyorum fakat şu an tamamen duyduğuma değil gördüğüme inanırım sözünü düşünüyordum.

Hızla uzaklaşıp sınıfıma geldim.Bu olanları Gülaya anlatmalı mıydım?

Kafam darmadağın ne düşüneceğimi bilmiyorum bile.Benim yıllardır olmak istediğim konumda Büşra vardı.Ve bunun için yıllardır uğraşmamıştı bile.

Kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı.Hemen kantine inip her zamankinden aldım.Doğruca bahçeye çıkıp mis gibi havayı içime çektim.Bu dünyanın en iyi şeyiydi galiba.

Kafamı dinlemek..

Kahretsin! Yine o anlar geldi gözümün önüne.Sakin ol Eylül,fazla tepki gösteriyorsun diyen iç sesime lanetler yağdırdım.

Bi dakika??

Bana doğru gülerek gelen Büşra mı??

Hayır.hayır.şimdi değil.Sırası değil aptal kız.

"Selamm"

"Selam" diye mırıldanarak hamburgerime döndüm.

Bazen beni anlayan tek şeyin hamburger olduğunu düşünüyorum.Sakinleşmem gerekiyor.Şimdi Büşra bana olanları anlatacak ve herşey düzelecek.

"Nasıl yeni sınıf yeni arkadaşlar,alışabildin mi bakalım"

"Evet herşey harika"

"Müzik dersi nasıldı yani bu okulda pek eğlenceli geçmez"

"H-hayır,yani iyiydi"

Neden bana söylemiyor.Acaba anladı mı onu gördüğümü? Neden söylemiyorsun Büşra neden.Kötü düşünmeme bir sebep daha.

"Birkaç gün sizde kalabilir miyim yeni yeni yerleşiyorum da?"

"Tabiki sorman hata"

"Çok düşüncelisin"

"Sende" diye mırıldanırken zil çaldı yine sıkıcı bi dersin sonunda nihayet zille kendime geldim.Nihayet şu lanet gün bitmişti.

Bu kız hala uyuyor.

Kesin birşey oldu.Morali bozulunca bu kadar uyurdu sadece.Dürterek uyandırmak zorunda kaldım.Kendimi bir an önce yatağa atmak istiyordum.Büşranın yanına gittik.Onurda sınıftaydı.Onlarla birlikte bir kaç kişi daha vardı.Sınıfta Büşra çantasını tolayıp yanımıza gelince neşeli ses tonuyla "Haydi gidelimm" dedi.

Yüzüme samimi bir gülümseme yerleştirip onu onayladım.Okul koridorunda ilerlerken Büşra bizim ilerlememizi söyledi.Ardından sınıfta birşey unuttuğunu gidip alması gerektiğini de ekleyince aklıma hala sınıfta olan Onur geldi.Kafamı onaylar şekilde salladım.

Gülay birşey bilmediği için anlam veremiyordu.Bunu hissediyordum.

Sınıftan içeri girdiğinde peşinden sınıfa girmekte tereddüt ettim.Onu takip ettiğimi anlamasını istemiyordum.Bu herşeyi berbat ederdi.Haklıyken haksız duruma düşmek gibi birşeydi bu.Buna göz yumamazdım.

Bulunduğum yerde oyalanıp Büşranın sınıftan çıkmasını bekledim.Yaklaşık 10 dakikadır koridorun köşesinde duruyordum.

Unuttuğu her ne ise bu süre zarfımda 30 kere alabileceğinden emindim.

Bu kızda bişeyler vardı.Benden ilk defa bişeyler sakladığını bilmek canımı acıtıyordu.Hemde sakladığı platoniğimle ilgiliydi.

Aralarında ne gibi bir ilişki vardı bilmiyorum ama aynı sınıfta olmaları bile beni deli ediyordu.

Ben ne ara bu kadar kıskanç oldum?

Daha fazla dayanamayıp sınıfın kapısına yaklaştım.Sınıfın kapısını hafifçe araladığımda beynimden vurulmuşa döndüm..

Dediğim gibi herşey yeni başlıyor yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Kendinze iyi bakınn..

İntikam Soğuk Yenir - Mrs. ŞişmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin