Diğer karakterlerimizin de ağızlardından,gözlerinden olaya bakmak eğlenceli olacak.Burak,Onur ve Büşranın ağzından da dinleyeceksiniz bu bölümü.Umarim beğenirsiniz.Yorumlarınızı yazmayı ununtmayın lütfen onlar çok önemli.
Keyifli okumalar..
-6-
BURAĞIN AĞZINDAN
Yanımda çaresizce duran kıza tüm dikkatimle bakıyorum.Bişeyler için çabalamaya çalışıyor.Onu görünce bir zamanlar düştüğüm durumlar aklıma geliyordu.Gerçekten çaresizlik berbat birşey.Onun yanında olmalıydım onu yalnız bırakmamalıydım.Bir zamanlar yaşadıklarımı onun da yaşamasını istemiyordum.
O çocuğu çok sevdiğini hissedebiliyordum.Ama zayıflama kararını onun için aldığını düşünmüyordum.Şu an bunu sormam hoş olmazdı, belki ileride daha yakın iki arkadaş olduğumuzda onunla herşeyi konuşabilirdim.Gerçekten yorgun görünüyordu.Karşıda duran marketten içecek birşeyler almak için doğrulduğumda bileğimi tuttu.
Bana gerçekten çok mu ihtiyacı vardı? Yoksa sadece o anın yorgunluğundan mı öyle davranıyordu?
Bu düşünceleri aklımdan silip ''Marketten içecek birşeyler alıp geliyorum.Beni burada bekle'' diyebilmiştim.Hızlı adımlarla markete girdim birer Lipton ıce tea - light alıp marketten ayrıldım.Beni orada bekliyordu ve gerçekten yorgun görünüyordu.
İçeceği ona uzattığımda iki yudumda bitirdiğini görünce şaşkın gözlerle ona bakmaya başladım.
Bana baktığında ''Geçmişimi bilmediğin için böyle bakıyorsun'' dedi.Kafamı yana salladığımda bana gülümsedi.Ne kadar kilolu olursa olsun yüzündeki masum ifade beni oldukça etkiliyordu.
Tedirgin bir şekilde ''Anlatmak ister misin?'' diye sorduğumda yüzümün aldığı ifadeyi çok merak ediyordum.
Ne oluyor sana Burak kendine gel.Gelsene olum.Normal bi şekilde sordun işte niye abartıyorsun.Tamam neyse ya.
''Ben bir çocuğu seviyorum hemde uzun zamandır.Adı Onur.Mukemmel biri.Yada ben öyle görüyorum.O beni hiç fark etmedi.Fark etmesini de beklemiyordum zaten.Neyse işte okulda onu izliyorum.Sınıflarımız ayrı olduğu için sadece tenefüslerde görüyorum.Her tenefüs hamburger kola ve onu izlemek harika oluyor.Tamam şimdi öyle düşünmüyor olabilirim ama ondan kolay kolay vazgeçemem.O gece yaptıları hep aklımda olacak sürekli aklıma gelecek fakat onu sevmeye devam edicem.O beni görmese bile.Çünkü benim ondan başka bir işim yok ki.''
Anlattıklarını dinlerken içim bir garip olmuştu.Beni böyle seven biri çıkacak mıydı acaba karşıma? Ah bu imkansız.O çok saf ve doğal.Böyle kızlar neden hep kötü çocukları sever ki? Bu düşünce aklıma bir hikayeyi getirmişti.Tamam bende wattpadi takip ediyordum işte.Herneyse konu bu değil, konu Eylül.Ona yardım edecektim ve gerçekten bunu seve seve yapacaktım.
''Herşey düzelecek.Sana böyle davranan veya davrananlar her kimse hepsi gününü görecek.Ve bu değişimde hep yanında olacağıma söz veriyorum.'' Bu cümleyi gerçekten ben mi kurmuştum??
Bu kız neden bana öyle bakıyor? Acaba yanlış birşey mi dedim? Of ne yaptın sen Burak!
''İyi ki yanımdasın.'' sözüyle kendime geldim.Hey bana niye sarılıyor ki şimdi bu.Bende kendimi iyi hissediyorum hemde fazlasıyla.Güvende olması için herşeyi yapabilirim.Sonuçta o benim kader arkadaşım.Bu çok mu klasik oldu? Hayır hayır gayet iyi.Gerçekten öyle..
BÜŞRANIN AĞZINDAN
Herşeyi elime yüzüme bulaştırmıştım.Her zaman yaptığım gibi.Onun yüzüne bakacak cesareti bile bulamıyordum kendimde.O çocuk onu kurtarmasaydı kim bilir ne yapacaktı benim hamburger canavarıma.Böyle demek bile içimi acıtıyor.Ona eskisi gibi bakabilecek miyim acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Soğuk Yenir - Mrs. Şişman
RomanceBu hikaye klasik şişman kız popüler çocuk hikayesi değildir. Yaşadığı sıkıntılar yüzünden kilo alan ve yine o sıkıntılar yüzünden kilo vermeye çalışan kızın komik-trajik hikayesi. Eylül son derece kararlıdır.Bu sefer değişip onurun karşısına çıkacak...