2.bölüm beklediğimden de hızlı geldi yavaş yavaş öğreniyorum galiba.Yorumlarınızı bekliyorum.Ancak onlar sayesinde nasıl gittiğini anlayabilirim.Keyifli okumalar..
-2-
Alarmın çalmasıyla uyuyakaldığım koltuktan fırlayarak kalktım.Gülaya baktığımda onun da yerde uyuduğunu görünce gülmeye başladım.
Cidden biz bu halde mi uyumuştuk?
Gülayı dürterek uyandırdıktan sonra hızlıca duşa girdim.Çıktığımda Gülay çoktan hazırlanmış bir halde koltukta oturuyordu.
Hızlı adımlarla odama gidip giyindikten sonra kabarık olan saçlarımı kurutup şekil vermeye çalıştım.
Tamamen hazır olduğumda Gülayın yanına indim.Evden çıkacakken odanın hali gözüme çarptı.
Ne ara bu kadar dağıtmıştık acaba??
Okula geç kalmamak için hızlıca evden çıktık.Okula vardığımızda gözüm Onuru aradı.Direk sınıfa girdik.Bu sabahta onu göremedim kim bilir kimle takılıyordu yine.
Gülayın sesiyle irkildim hoca gelmişti ve bana soru sormuştu.Herkes bana bakıyordu.
Yüzüm neden bu kadar kızarıyor?
Cevap verip yerime oturdum şaşkın bakışlarını üzerimden çeken matematik hocası Yelda ders anlatmaya devam etti.
Zilin çalmasıyla yerimden kalkıp kantine indim.
"Her zamankinden abi"
"Ah be kızım yine mi Hamburger-Kola"
Bide Onuru izlemek vardı tabi.O bunu bilmiyordu ki.Nasıl da güzel oluyor öyle.
Kantinden çıkıp bahçedeki her zamanki yerime oturdum.Ve gözlerim onuru aramaya başladı.Nihayet buldum!
Çok yakışıklı,grubundaki herkes yakışıklı olmak zorunda mı?
Okulda bir çok grup var ama onlarınki bambaşka.
-O hiç benim olmayacak-
İç ses: Hamburger kola tam gaz devam Eylül.
İç sesime kulak vermeden izlemeye devam ettim.O sırada omzumda bi ağırlık hissettim.Ayağa kalkıp küfür edecekken Büşranın bana bakan masum gözleriyle karşılaştım.
O an Büşraya öyle bi sarıldım ki kız neredeyse boğulacakmış.Nihayet ondan ayrılıp kendimi toparladım.
"S-sen bugün mü gelecektin?"
"Evet tabi benim akılsız platoniğim bunu söyleme fırsatı bile vermedin bana."
"Her neyse müdüre gidip bir kaç belge vermem gerekiyor.Beni burada bekle."
"Tabii çabuk ol ama"
Yarım saat kadar bi süre sonra bana doğru gelen bir Büşra gördüm.
Bu kız ne ara bu kadar taş oldu be??
Yanıma geldiğinde tekrar sarıldım.Gerçekten özlemişim.
"Hala o çocuğumu seviyosun sen?"
"Yoo onu da nerden çıkardın ki?"
"Tamam o halde.Hiç bişey yapmıyormusun dikkatini çekmek için?"
"A-aslında hayır."
Gerçekten hiç bişey yapmadığımı fark ettim.Onu izlemek dışında hiç birşey yapmıyordum.
Belki de onun dikkatini çekmişimdir ha? Of ne saçmalıyorsun Eylül kendine gel!!
Büşranın dürtmesiyle kendime geldim.O sırada Gülay gülerek yanımıza geldi.Büşrayı tanıyordu,yani sürekli anlatıyordum ona.
Bir an iç sesim Çevrendeki bütün kızlar güzel sen neden böylesin be Eylül diye beni ezse de beni annem böyle doğurmuş düşüncesiyle duymazdan geldim.
İki arkadaşımda yanımdaydı bundan sonrası benim için daha güzel ve daha kolay olacaktı..
Kısa bir bölüm mü oldu ki? Evet evet öyle. Herşey yeni başlıyor ama sabredin ve olacakları görün Eylülü neler bekliyor neler yorularınızı esirgemezseniz çok mutlu olurum,kendinize iyi bakınn :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Soğuk Yenir - Mrs. Şişman
RomanceBu hikaye klasik şişman kız popüler çocuk hikayesi değildir. Yaşadığı sıkıntılar yüzünden kilo alan ve yine o sıkıntılar yüzünden kilo vermeye çalışan kızın komik-trajik hikayesi. Eylül son derece kararlıdır.Bu sefer değişip onurun karşısına çıkacak...