15.Bölüm

898 23 15
                                    

Öncelikle çok geç gelen bir bölüm oldu bunun için üzgünüm.Ama beğeneceğiniz bir bölüm olduğunu düşünüyorum..Kısa olmuş olabilir ama olaylar gerçekten ilgi çekici gibi görünüyor.Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.Multimedia da yakında Eylülün yeni hali olacakk..'Gripin-Neden Bu Elveda?'

Keyifli okumalar..

-15-

Lanet alarm..Her sabah çalmak zorunda mıydı? Gözlerimi açtığımda bir an olsun unuttuğum şeyi hatırladım.Buraklarda kalıyordum ve bu oda aynı benim odam gibi sıcacık ve rahattı.Bunun nedeni güvende olduğumu bilem de olabilirdi bilmiyorum.Hızla yataktan kalkıp üzerime ne giyeceğime karar vermeye çalıştım.

Seçtiğim kıyafetleri denerken vücudumun ne kadar çok inceldiğini görebiliyordum.Banyoya girdiğimde boy aynasında kendime bakmaya başladım.Oldukça zayıf görünüyordum.Yüzüm çok çökmüştü fakat hafif makyajla düzeltilebilirdi.Ellerim oldukça berbattı fakat törpüyle halledilirdi.

Ya kıyafetlerim?

Hiç biri bana olmuyor ve ben bunu şimdi fark ediyorum lanet olsun.Kapıdan gelen sesi duyduğumda Burak olduğunu anlamıştım. ''Hazırmısın bayan şişman?'' dediğinde ne cevap vereceğimi bilemediğim için sessiz kaldım.''İyimisin?'' sorusuyla kendime geldiğimde ne yapacağımı düşünüyordum.

Ona demek zorundaydım, okula bu halde gidemezdim.''Kıyafetlerim..'' dediğimde ''Ne olmuş onlara'' cevabını verdi.''Bana büyük geliyor'' dedikten sonra sesimdeki çaresizlik her halinden belli oluyordu.''Bir dakika bekle'' dedikten sonra uzaklaşmaya başladı.Ayak seslerinden uzaklaştığını çok kolay anlamıştım.Tekrar ayak sesleri duyduğumda tedirgin olsam da ''Kapıyı açar mısın?'' sorusuyla gelenin Burak olduğunu anladım.Yavaşça kapıyı araladığımda elindeki kıyafetleri uzattı.Nereden getirdiğini bile bilmediğim kıyafetler gerçekten çok hoş görünüyordu.

''Bunlar nereden çıktı?'' dediğimde gülmeye başladı.''İşte bu halin çok sevimli şaşkın bayan'' dediğinde yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum.''Al ve çabuk ol'' dedikten sonra kapıyı kapattı.Gerçekten güzel görünüyorlardı fakat ben böyle kıyafetler giyemezdim ki.

Benim doğama ters bir kere.Ama giymek zorundaydım.Yani şu an için.Hızla banyoya girip getirdiği kıyafetleri giydim.Üzerime tam oturan kıyafetler oldukça hoş durmuştu.Bu çocuk bunları nereden buldu diye düşünürken saçlarıma şekil vermeye başladım.Hafif dalgalar oldukça güzel olmuştu.Çantamdan çıkardığım makyaj malzemelerinin içinden rimel ve kalemi bulup gözüme sürdüm.Hafif parlatıcıyla yüzümü de halletmiştim.

Boy aynasına baktığımda son derece güzel göründüğümü düşündüm.Çantamı alıp odadan çıkmam biraz uzun sürmüştü ki Burağın sabırsız ifadesinden bunu anlayabiliyordum.Gözlerini bir an bile benden ayırmıyordu.Yoksa kötü mü olmuştum?

''S-sen gerçekten güzel görünüyorsun'' sözüyle içime su serpen Burağa gülümsediğimde bana karşılık verdi.''Sen mi bırakacaksın beni?'' diye sorduğumda yüzünü buruşturarak ''Ne sandın?'' dedi.

Biraz daha oyalanırsak geç kalacaktım.Bunu ben söylemeden anlayan Burağı tebrik etmek istiyordum.Hızla evden çıktığımızda kapının önünde duran araba dikkatimi çekti.Hayat bunlara güzel diyen iç sesimi susturup arabaya bindim.Kemerimi bağladığımda Burak ilerlemeye başladı.

''Sana birşey söylemek istiyorum'' diyen Burağa meraklı gözlerle bakmaya başladım.Bana bakmadan konuşmaya devam ettiğinde dudaklarından birşeyler mırıldandığını görebiliyordum.''Seni dinliyorum'' dediğimde gözlerimi ayırmadan bakmaya devam ettim.Demeye çalıştığı şey her ne ise dudaklarından çıkacak gibi durmuyordu.Merak ediyordum fakat zorlamak istemiyordum.

İntikam Soğuk Yenir - Mrs. ŞişmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin