9.Bölüm

1.2K 38 7
                                    

Olaylar gelişiyor.Eylül güzelleşiyor,bu kimin dikkatini çekecek? Kim yine umursamamaya devam edecek? Multimedia da Eylül'ün temsili saç stili var. Demi Lovato-Heart Attack.

Keyifli okumalar..

-9-

Hızlı adımlarla kuaföre girdik.Kafam o kadar dağınıktı ki kuaförün bana seslendiğini bile duymamıştım.Önce saç bakımı ardından cilt bakımı ve tırnaklar..

Tırnaklarım bu kadar şekilsiz olmayı nereden öğrendi?

Cildim her zamankinden daha farklıydı.Kaşlarım..Hey bir dakika kaşlarım bile burdayım diyordu.Şekillerini takip ederken yanağımdaki prüzsüz görünüş dikkatimi çekti.Yüzüm gerçekten çok güzel görünüyordu.Saçlarım her zamankinden daha güzel ve bakımlı görünüyordu..Kabarık saçlarıma veda etmiştim.Uçları hafif mavili turkuazlı renklerdeydi.Bu sarı saçlarımı daha da çok ortaya çıkarmıştı.Vücuduma gelirsek.Her zamankinden daha iyi hissediyordum.

Yanaklarımın şişkinliği inmiş çenemin altındaki sarkan ve burdayım diyen yağlar gitmişti.Bu da yüzümün daha çok ortya çıkmasını sağlamıştı.Ellerime de bakım yapıldıktan sonra kuaför Aylin ablanın beni süzdüğünü hissettim.Kendimi güzel görüyordum.Evet evet gerçekten iyi olmuştum.

Büşra ve Gülayın anlamsız bakışlarına göz devirdikten sonra parayı ödeyip hızla dışarı çıktık.İkisi de bana bakıyordu.

Burak yeni halimi görünce şaşıracak mı acaba? Bu düşünceyi aklımdan silip eve yürümeye devam ettik.Eve geldiğimizde çok yorulduğumu hissedip pijamalarımı ayağıma geçirip yatağa girdim..Bu gün spor yapmadığımı fark etttiğimde çok geç olmamıştı.Telefonu elime alıp gelen mesajlara bakmaya başladım.Buraktan gelen mesajı görünce hızla mesajı açtım.

Gönderen: Spor arkedeşim :)

Bugün spora gelmedin,yoksa pes mi ettin bayan şişman? :)

Mesajı görür görmez yataktan kalktım.Hızlıca eşofmanlarımı giyip parka koştum.Gözlerim Burağı aramaya başladı.Göremeyince üzüldüm.Banka doğru yürümeye başladığımda arkamdan birinin geldiğini hissettim.Kalbim hızla atmaya başlayınca Burağın sesiyle kendime geldim.

Ona doğru baktığımda garip bakışlarını görmemem elde değildi.''Gittin sandım'' dedikten sonra yüzümün aldığı ifadeyi merak ediyordum. ''Spora ayırdığım vakit hala dolmadı bayan şişman,ayrıca şunu da söylemeliyim ki bugün gerçekten çok değişik olmuşsun.''

Teşekkür mü etmeliydim? Değişik derken neyi kastetmişti ki? Güzel değil miydim yoksa?

''Sağol'' diyerek geçiştirdim.Koşmaya başladığımda bana eşlik etti. ''Bugünlük bu kadar'' diyerek sessizliği bozan Burağa baktım.Gülümseyerek ''Peki'' dediğimde yüzündeki samimi ifade beni daha çok sevindirmeye yetiyordu.

Eve geldiğimde Büşra ve Gülaya selam verip odama çıktım.Duşa girip günün yorgunluğunu üzerimden atmam gerekiyordu.Kuaförden aldığım saç kremi ve şampuanı alıp banyoya girdim.Üstümdekileri kirli sepetine attıktan sonra kendimi sıcak suyun altına attım.Vücudumdan sonra saçlarımı da 3 kez yıkayıp banyodan çıktım.

Hamburgerli pijamalarımı giyip yatağıma girdim.Annem ve babamı çok özlemiştim.Henüz gelmelerine çok vardı fakat özlemiştim işte.Arada sırada görüşüyorduk fakat kısa sürüyordu.Onların vaktini çalmak istemediğim için konuşmalarımı hep kısa tutuyordum.Diyete başladığımdan haberleri vardı fakat başaracağımı düşünmüyorlardı.

Bu kadar hassas değildin sen ne oluyor sana Eylül? diyen iç sesime hak verdim.Hamburger yemeyi çok severken böyle değişmem,onsuz da ya yapmak..Bu kadar çabuk gerçekleştirmem bir mucizeydi. Burak.. Herşey onun sayesinde oldu.Ben sporu onun sayesinde sevdim.Ona bir ara bunun için teşekkür etmeliydim.Ne kadar çok şey var aklımda öyle.

Artık uyumam gerektiğini biliyordum. ''Kusura bakma tavan şimdilik iyi akşamlar.Yarın aynı saatte görüşmek üzere'' derken yatakta daha çok yayıldım.Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı..

BURAĞIN AĞZINDAN

 Annem ve babam bu kadar kaba olmak zorunda mı diyorum bazen kendime.Beni istemediklerini bu kadar belli etmeseler keşke.Ya da direk istemiyoruz demeleri daha çok işime gelirdi.Bir an önce şu evden kurtulmayı düşünürken hep yeni bir şey çıkması ve bu eve bağlanmam çok tuhaf.Evin hizmetçisi Esra.Burdan gitmem için bir sebep olabilrdi mesela.Bana bakmaktan ne zaman vaz geçecek diye düşünüyorum bazen.Bu kızı kaç kere kovmalarını söylemiştim fakat kimsesi olmadığını söyleyen annem onu korumaya devam ediyor.

Ona gösterdiğin hassasiyetin yarısını bana göstersen bu halde olmazdık değil mi anne?  diyen iç sesime yine hak vermiştim.

Yataktan kalkıp hızla aşağı indim.Annem ve babam her zaman ki gibi televizyon izliyorlardı.Bir insan hiç mi sıkılmaz sürekli aynı şeyi yapmaktan?

''Selam'' diye mırıldanarak mutfağa geldim.Esraya bakmadan yiyecek birşeyler alıp yukarı çıktım.Yeni bir spor günü ve yine Eylülü görecek olmak çok güzel.

Çok masum bi kız.Ona yalan söylediğimi öğrense benimle konuşmak ister mi acaba?

Sporun bahane olduğunu.bana iyi geldiğini onunla vakit geçirmenin eğlenceli olduğunu...

Bunları ona söylemem doğru olmaz.Onu kaybetmek istemiyorum.Evet bu tuhaf daha yeni tanıştık fakat o benim yaşadıklarımı yaşayan bir kız ve yalnız.Yanında olmalıyım.Onunla olduğumu hissettirmeliyim.Bunu atlattıktan  sonra da ona herşeyi söylerim.Ne olacaksa o zaman olur.

Spor için hazırlandıktan sonra aşağı indim.Annem ve babam bahçede oturuyorlardı.Yanlarına gitmeden kapıdan çıktım.Bir kavgayı daha kaldıracak halim yoktu.Hızlı adımlarla parka gittim.Etrafa bakındıktan sonra koşmaya başladım.Eylül hala gelmemişti.Koşu yolunda koşmaya başladım.Eylülü beklerken vakit geçirmek için ideal bi seçimdi.Okuldan çoktan çıkmış olması gerekiyordu.Banka oturduğumda endişelenmeye başladım.O hep gelirdi,şimdi vaz mı geçmişti? Telefonu çıkarıp mesaj attıktan sonra beklemeye devam ettim.Uzun süre bekledikten sonra parkta bakınan Eylülü güzüme kestirdim.Gelmişti işte.

Arkasından yaklaşıp ''Hey'' diye seslendim.Bana döndüğünde gözlerime inanamadım.Bu gerçekten o muydu.Saçları,cildi yüzünü ortaya çıkaran hafif makyajı.. Hepsi onda o kadar güzel duruyordu ki.Şaşkınlığımı belli etmemeye çalışsamda bunu anladığını hissediyordum.

Aşık mı oluyorsun Burak,sakın ha diyen aptal iç sesimi susturup ona bakmaya devam ettim.O gerçekten çok güzeldi.''Gittin sandım'' dediğinde içimi ufak bi sevinç kaplamıştı.Beni önemsiyordu biliyorum.

''Spora ayırdığım vakit hala dolmadı bayan şişman,ayrıca şunu da söylemeliyim ki bugün gerçekten çok değişik olmuşsun.'' dediğimde kendime içimden küfürler ettim.

Değişik ne Burak lan yemin ederim kronun önde gidenisin diyen iç sesime lanetler okuyarak hak verdim. ''Sağol'' cevabını verdikten sonra koşmaya başladı.Onu takip ettiğimde dediğim şeyin saçmalığını düşünmemem elde değildi.Onu gerçekten önemsemeye başlamıştım.Ona karşı bişeyler hisssediyor muyum emin değilim fakat yanımda olmasını istediğimden eminim.

Çok yorulduğumu hissettiğim de ayaklarım ani bir fren yaptı.Gerçekten yorgundum.Sadece Eylül için yaptığımı düşünürsek bu spor bana çok fazlaydı.Evde yediğim abur cuburları bahaneyle eritiyordum.

Bu kız gerçekten çok güzel ve masum..Beni o çocuğu sevdiği gibi sevseydi şimdi bu halde olmazdı.O çocuk sayesinde onunla tanışmakta güzel tabi..

''Bugünlük bu kadar'' dediğimde yüzüme en masum haliyle bakıyordu.O da yorulmuştu belliydi.''Peki'' dediğinde yüzüme hafif bir tebessüm yerleştirdim.O da gülümsediğinde evin olduğu yöne doğru yürümeye başladım..

Onuru senelerdir seviyor fakat onunla olmayacağını da biliyor.Ona olan sevgisi zamanla bitecek bunu biliyorum.Kendime itiraf edemiyordum belki de ama galiba ondan hoşlanıyordum..

İntikam Soğuk Yenir - Mrs. ŞişmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin