4.Bölüm

1.3K 44 6
                                    

Bu sefer çok kısa bir bölüm olmadı.Beğeneceğinizi umduğum bir bölüm oldu.Herşey çözülüyor.Multimedia da Onur var.

Keyifli okumalar..

-4-

Büşra ve Onur sınıfta sarılıyordu.Büşra çok mutlu görünüyordu.Bunu yüzünden anlayabiliyordum.O an oradan kaçmak istesem de bu sefer cesaretli olacaktım.

"Büşra" diye seslendiğimde beni görmesiyle Onurdan uzaklaştı.Aklımda bir çok soru işareti  vardı. 

Bu durumun içinden nasıl çıkabilirim?

Bunların arasında ne tür bir ilişki vardı? Yoksa ben çok mu saftım?

Şüphelenmemem için hiç bir sebep yoktu.Ben hala Büşranın böyle birşey yapmayacağına inandığım için ona tepki göstermedim.Gülayın yanına gittik.Artık eve gitmek istiyordum.Bugün olanlar beni çok yormuştu.Kafam darmadağın oldu,ne düşüneceği bilemiyorum bile.

Büşraya çok kızgındım.Onun bana birşey söylememesi beni çileden çıkarıyor.Gülayın bana bakışlarına bakılırsa o da anlamıştı kızgın olduğumu.Bence soramıyordu.Biliyordu anlatmayacağımı.

Çoğu olayda öyle olurdu.Bana birşey oluyordu ve içime atıyordum.

Büşra elinde mısırla odaya girdi.

"Evett şimdi film zamanı."

"Hiç havamda değilim" desemde beni dinlemediler.Birazda olsa kafa dağıtabilirdim aslında.Uzattığı mısırı alıp yerime yerleştim.

Film başladı.Bu sefer komedi filmi koymuştuk.Neşemi yerine geleceğini düşünmüş olmalı.

Büşra film boyunca telefonunu elinden düşürmedi.Telrfonu çalınca hızla odaya çıktı.

Onu takip etmeli miydim?

Evet.Evet. bunu yapacaktım.Yavaş adımlarla yukarı çıktım.Aralık olan kapıyı görünce sevindim.En azından daha rahat duyacaktım.

"Evet anladım Onurr çok teşekkürler" sesiyle kalbime bir acı girdi.Onurla konuşuyordu.Hemde benim odamda.Bu sefer normal olmayacaktı hiçbirşey.

Bir anlık cesaretle içeri girdim.Ama sadece "gelmiyor musun?" diyebildim.Gülerek elini omzuma attı yanağıma kocaman bi öpücük yerleştirdi.O artık bana hiç samimi gelmiyordu.Hatta tüm arkadaşlık bağımı koparabilirdim bu yüzden.

Nasıl olurda benim onu sevdiğimi bildiği halde böyle davranır?

Bir an önce uyumalıydım.İyi geceler deyip odama çıktım.Kısa sürede uyumuş olmalıyım ki alarmın sesiyle yataktan kalktım.Hazırlanıp aşagı indim. "Günaydın" dedikten sonra "hadi çıkalım" dedim.

Önden yürümeye başladım.Yine berbat bir okul günüydü.Tüm gün bomboş geçmişti.Ne Gülay ne de Büşrayla konuşmamıştım.Zili duymamla Büşrayı beklemeden okuldan ayrıldık.

Eve geldikten sonra odama çıkıp kendimi yatağa attım.Hiç birşey umrumda değildi artık.

Gülay odama gelip yanıma uzandı.Birlikte tavanı izlemeye başladık.O sırada kapının sesi geldi.Bu gelen Büşra olmalıydı.Ona bu sefer hesap soracaktım kararlıydım.Yatakta doğrulup odama gelmesini bekledim.Kapımın açıldığını duyunca ayağa kalktım.O sırada Büşra bağırmaya başladı.Elinde 3 tane kağıt vardı.İsmini tam göremedim ama bar yazısını seçebilmişti gözüm.

"Kalkın kızlar bara gidiyoruz."

Gülayın ona şaşkın bir şekide baktığını gördüğümde aynı benimde onun gibi baktığımı bildiğim için umursamadım.

"Ama reşit bile değiliz" dedim soğuk bir sesle.Büşra beni yanına çekti birşey anlatacak gibiydi.Onurla diyolog kurduğunu ve Onurun yardımıyla içeri gireceğimizi söyledi.Benim için büyük bir fırsat olduğunu da eklemeyi unutmadı.

Ben o an ne diyeceğimi bilemedim.Çok pişman oldum.Bir sürü şey düşündüm fakat bana süpriz yapmak içinmiş bunların hepsi.Büşrayı kaybetmek istemediğimi bir kez daha anladım.

"Saatimiz geliyor kızlar hadi hazırlanalımm."

Büşra,nereden geldiğini bile bilmediğim bir elbise ve topuklu ayakkabıları üstüme giymemi söyledi.Demek ki herşeyi ayarlamıştı.Gerçekten güzel görünüyordum.

"Hadi bakalım çıkalım artık."

Taksi çağırıp barın olduğu sokakta durduk.Onur kapıda bizi bekliyordu.İçeriye sorunsuz girdik,köşedeki masaya yerleştik.

Onurun okulda takıldığı çocuklar da buradaydı.Kalbim yerinden çıkacak gibiydi.

Bir çocuk bize doğru geliyordu.Gülayı dansa kaldırmak isteyince hemen kabul etti,ardından Büşrayı da dansa kaldırdıklarında Onurla masada yanlız kaldık.

Onur ve ben başbaşa aynı masadaydık!!!

Sakın ol.Eylül.Sakin.Tamam.

Hey bir dakika bana doğru bakan Onur muydu? Evet evet ta kendisiydi!

"Dans edelim mi bizde?"

"Tabi" dedim çırtlak çıkan ses tonumla.Bu fırsatı kaçıramazdım.Onurun isteksizliğine aldırmamaya çalışıyordum.Dans etmek için ilerlediğimiz sırada Onurun yanına bir kız yaklaştı.Bu beni fazlasıyla sinirlendirdi.Onur beni bırakıp kızın elini tutunca yüzüm alev aldı.Ben öylece kalakalmıştım.Beni bir anda unutması normaldi aslında.Kızla dans etmeye başladılar.

Hızlı adımlarla yanlarına gidip bağırmaya başladığımda herkes dans etmeyi bırakmış bizi izliyordu.

Kızın saçından tuttuğumda gözlerim kararmış olmalıydı.

Napıyorsun sen Eylül diyen iç sesime kulak vermemeye çalıştım.

Onur kolumdan tutup masaya sürükledi.Bana bağırmaya başladı.Gözlerim doldu ama ayakta durmalıydım.

"Hem bu halinle buraya geliyorsun hemde olay çıkarmaya çalışıyorsun,derdin ne senin ufaklık? Şimdi burdan defolup gidiyorsun."

Bunları derken masadaki portakal suyu gözüme takıldı evet yapacaktım bunu.Başından aşağı dökmeyi başarabilmiştim.Üzerime doğru geldiğinde çok korktum.Artık ağladığımdan emindim.

O sırada bir çocuk üzerime gelen Onurun önüne geçti.

"Genç ve savunmasız bir kızın üzerine yürümek erkekliğine yakışır mı dostum ha? Yakışır diyorsan buyur ama sonra olacaklara katlanmak zorunda kalırsın."

Bu sözlerle kendime geldim resmen Onura meydan okuyordu.Onuru benden uzaklaştırmış üstüne tehtid etmişti.Kimdi bu çocuk Her neyse bunları düşünmemeliydim.

"Teşekkür ederim" diye mırıldanınca "Burak" diye cevap verdi.Ne yapacağımı bilemedim.Şaşkın gözlerle oradan uzaklaştım...

İntikam Soğuk Yenir - Mrs. ŞişmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin