Çok olaylı bir bölüm olmadı umarım beğenirsiniz.Eylülün yeni hali kısa süre sonra gelecek.yorum yapatsanız sevinirim kendinize iyi bakın..
Keyifli okumalar..
-12-
Onurun daha iyi olduğunu görmek beni sevindiriyordu..O yatakta yatarken öyle çaresiz görünüyordu ki ona bakınca üzülmemek elde değildi.Onurun Burağa sağol demesi ondan beklemeyeceğim bir hareketti fakat oldukça doğru davranmıştı.Bu çocuğu gerçekten çözemiyorum diye düşünürken Enesin bana baktığını fark ettim.Oda o kadar sessiz olmuştu ki bu sessizliği bozmak yine Enese düşüyordu."Ben kaçar güzeller" dedikten sonra Onura son kez bakıp odadan ayrıldı.Oturduğum yerde kıpırdanmaya başlayınca Onur bana bakmaya başladı.Sessizliği bu sefer Burağın telefonu bozmuştu.Arayan her kimse onu gercekten sinirlendirmiş olacaktı ki kaşlarını çattı.
''Benim gitmem gerekiyor'' derken sesi son derece soğuk çıkmıştı.Yavaş adımlarla giderken göz göze geldim gülümsediğimde o da bana karşılık olarak gülümsedi.Büşra ve ben odada çaresizce Onuru izlerken Büşra ''İçecek birşeyler alıp geleyim'' dedi.Elim ayağım titriyordu.Kalbim ise..Çok hızlı atıyordu.Onurla odada yanlız kalmak istemiyordum.Büşraya ''Bende yardım edeyim sana'' dediğimde Büşra ''Gerek yok kendim hallederim'' dedi.
''Peki'' dediğimde boğuk çıkan sesime gülmeye başladı.Hızlı adımlarla odadan çıkan Büşra ''Hemen gelirim'' dedi.Onurla odada yanlız kaldığımda ona ne diyeceğimi bilemediğim için sessiz kalmayı tercih ettim.Onurun bana baktığını fark edince ellerimle uğraşmaya başladım.
Tırnaklarımın bakım zamanı mı gelmiş?
''Bu kadar nefret mi ediyorsun benden?'' dediğinde ''Ne?'' dedim.Gözlerimin aldığı şaşkın hal onu güldürmüş olacaktı ki gülmemek için kendini zor tutuyordu.''Benimle aynı odada yalnız kalmak istemeyecek kadar çok mu nefret ediyorsun benden?'' dediğinde ne cevap vereceğimi düşündüm.
''Hayır s-sadece dinlenmen için'' dediğimde ben bile söylediğim yalana inanmadım.O da inanmamış olacaktı ki alaycı gözlerle bana baktı.''Yalan bile söyleyemiyorsun'' dediğinde ellerime bakmaya devam ettim.
''Neden buradasın?'' diye ilginç bir soru sorduğunda mırıldanarak ''Tamamen iyi olduğunu görmek için'' dedim.Bu sözümün onu gülümsettiğini görünce yüzümün yanmaya başladığını düşündüm.''Keşke böyle olmasaydı'' diye mırıldandığında şaşkın gözlerle ona baktım.
O da mı benim gibi düşünüyordu? Dediklerimi duymuş olamazdı değil mi? Uyuyordu ve baygındı.Hayır hayır olamaz.''Keşke'' diye mırıldandığımda duymamış olduğunu ümit ederek yere bakmaya başladım.
Bu Büşra niye hala gelememişti.Derdi neydi bunun.Onurla yanlız olduğumu bilmiyor sanki diye düşünürken ''Burak'' dedi Onur.Tekrar ona bakmaya başladığımda yeniden şaşkındım.Bu haldeyken, o kadar çok şeyi nasıl düşünüyor.''İyi biriymiş'' diye devam ettiğinde '' Evet öyle'' dedim.
Şu an o kadar masum bakıyordu ki sanki birşey soracakmış gibi duruyordu.Onu bu kadar üzen ne merak ediyorum.Ona yardım edemezdim bunu biliyordum fakat onu dinleyebilirdim.Hemde saatlerce.
''Onunla birlikte misin?'' diye sorduğunda yüzünün aldığı ifade beni güldürse de ciddi ortamı bozmak istemediğim için dudaklarımı bastırdım.Bunu gerçekten önemsiyor muydu? Yoksa sedece sessizlik bozulsun diye mi sormuştu?
Onunla olmak zaten imkansızken daha da imkansız olmasını istemediğim için ''Ona değer veriyorum,beni gerçekten anlıyor aramızda birşey yok'' dediğimde neden bu kadar uzun bir cümle kurduğumu ben bile çözemedim.Bu cevabımdan sonra onun yüzündeki değişimi görmemem imkansızdı.Mutlu görünüyordu yada ben paranoyak biriydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Soğuk Yenir - Mrs. Şişman
RomanceBu hikaye klasik şişman kız popüler çocuk hikayesi değildir. Yaşadığı sıkıntılar yüzünden kilo alan ve yine o sıkıntılar yüzünden kilo vermeye çalışan kızın komik-trajik hikayesi. Eylül son derece kararlıdır.Bu sefer değişip onurun karşısına çıkacak...