8.Bölüm

1.1K 34 5
                                    

Bütün karakterlerin düşüncelerini bilmek istersiniz diye düşündüğüm için onların ağızlarından da yazdığım bölümleri umarım keyif alarak okuyorsunuzdur.Yorumlarınızı bekliyorum.Multimedia da Büşra..

Keyifli okumalar..

-8-

Herşey yeni başlıyor.Almam gereken bir intikam var.Onur her zaman ki gibi beni takmıyor.Ne istediğini biliyorum,istediği şey bende yok.Ve asla o istediği güzel fizik bende olmayacak.Burakla tanışmam biraz kötü olmuştu fakat iyi ki tanışmışız.Benim hem spor arkadaşım hemde dert arkadaşım diyebilirim.

Beni dinlemesi hoşuma gidiyor.Bu zamana kadar hiç bir erkekle bu kadar yakınlaşmadığımı düşünürsek şu an ki durumum benim için bir mucize.Onunla spor yapmak beni iyi hissettiriyor.Onur ise öyle değil..Onun hiç birşeyi iyi hissetirmiyor fakat..Onu seviyorum.

Burak bunu biliyor o da bir zamalar Gülayın yaptığı gibi benim ondan uzak durmam için elinden geleni yapıyor.Çok tatlı bir çocuk.

Artık harekete geçmem gerektiğini biliyordum.Ve tam da öyle olacaktı.Buraktan ayrılıp eve doğru yürüdüm.Eve gelir gelmez elime telefonu alıp Büşrayı aradım.Onun yeterince perişan olduğunu bildiğim için bu soğukluğa bi dur demenin vakti gelmişti.Hızla rehbere girip Büşrayı buldum.

Aranıyor..

Aç hadii aç.. Evet ''Çok uzun sürdü bu saçmalık on dakika sonra kapımda gelmezsen hamburger saldırısına uğrarsın'' dedikten sonra telefonu kapattım.Aynı cümleleri Gülay'a dedikten sonra beklemeye başladım.Bilgisayar tamam internette tamam.Bir tek buraya gelmelerini beklemek kalmıştı.

Evet sonunda.Hızla kapıya koştum.Boğazımı ve belimi sıkan iki çift kolla gözlerim şaşkına döndü.

Bu manzarayı tahmin ettğim halde neden önlem almıyorum ki?

Onlara karşılık verdiğimde çok sevindiklerini anlayabiliyordum.İçeri girmelerini söylediğimde hızla geçip koltuğa yayıldılar.Konuşmaya başlamalıydım.İkisi de yüzüme masumca bakarken ''kesin şöyle bakmayı'' dememle normale döndüler.

''Artık harekete geçmeliyim.Ve sizin yardımınıza ihtiyacım var.Bu biraz zor olacak fakat yapmam gerekiyor.'' dedikten sonra Gülay ne dediğimi çoktan anlamıştı ki 'Bilgisayar nerde'' demesiyle Büşranın da biraz da olsa anladığını hissedebiliyordum.

''Öncelile bakım için uygun olan kremlere bakalım,yarın da kuaför için randevu alırız'' diyen Gülaya gülümseyerek baktım.

Bu kız cidden bana benziyor yeaa diyen iç sesimi susturarak dediklerini kağıda not almaya başladım.Cilt bakımı için gereken ne kadar bitki varsa hepsini yazdırdı.Büşra da bu sırada saçlarımın normal bir hal alabilmesi için birşeyler bakıyordu.Bulduğu her halinden belliydi.Kağıda not aldıktan sonra kendimizi dışarı attık.Önce kağıtta yazan bitkileri aldık sonrasında ise kremleri..

İşlerimiz bittiğinde hızla eve gittik.Cildim için gereken kremi Gülay hazırlarken saçlarım için olanı da Büşra hazırlıyordu.

Sendeki rahatlık kimsede yok,sülalen rahat kızım diyen iç sesimi susturup Tuhaf kokulu şeyleri yüzüme ve saçıma süren arkadaşlarımı izlemeye başladım.Hemen birşey olmasını beklemiyordum fakat ilk aşama için bunları yapmalıydım.İkinci aşama için hazır hale gelmeliydim.Yukarı çıkıp duşa girdiğimde yüzümün ve saçlarımın yumuşacık,parlayan halini görünce gözlerim irileşti.

Bu benim saçım mı gerçekten?

Aşağı indiğimde şaşkın iki çift göz prüzsüz yüzüme bakıyordu.Yanlarına yavaş adımlarla yürümeye başladığımda ''hafif makyajla prenses gibi olacaksın'' diyen Gülaya göz devirdim.Amacım prenses gibi olmak değil.Onurun dikkatini çekecek biri olayım yeter.

Ne diyorum ben böyle? Onun neden dikkatini çekmeye çalışayım ki.Amacım buydu galiba.Ne istediğimi bile bilmiyorum.

Kızlara iyi geceler dedikten sonra pijamalarımı giyip yatağa girdim..

BÜŞRANIN AĞZINDAN

Eylülün evindeyiz. Bu gerçek değil mi? Beni arayıp gelmemizi söylediğinde çok şaşırdım,fazla uzadığını düşünüyordu.Biz ise hakettiğimizi.Eve geldiğimizde kapıyı açmasıyla üzerine atlamamız bir oldu.Gerçekten çok özlemiştim.

İçeri girdiğimizde harekete geçmeliyiz gibi şeyler söyleyince tam olarak anlamadım.Gülay anlamıştı ki harekete geçti.Harekete geçmeli.İntikam almalı.Aklımdan bunlar geçiyordu ne kadar doğru bilmiyordum.Gülayın cilt bakımı için birşeyler baktığını görünce durumu anlamıştım.Daha bakımlı biri olmak birinci aşaması olmalıydı.Hemen internetin başına geçip saç bakımı için gerekli bitkilere ve özel kremlere baktım.

Yazdıklarımı kağıda not alıp Eylüle verdim.Hızla dışarı çıktığımızda eliyle koymuş gibi bulması beni çok şaşırtmıştı.Bu kız bunu ne zamandan beri düşünüyor acaba?

Kendimizi eve attığımızda hava kararmıştı.Hızla kremleri alıp açmaya başladık.Ben saçıyla ilgilenirken Gülayda yüzüne birşeyler sürüyordu.Eylül ise bu durumdan memnun gibiydi.Hatta uykusu gelmiş gibi görünüyordu.Yarım saat kadar durduktan sonra duşa girdi.

Aşağı indiğinde gözlerimize inanamadık.Bu değişim inanılmazdı.Bu kadar kısa sürede böyle değişmesi tuhaftı.Bu kadar bakımsız mıydı yani yüzü? Neyse ne çok güzel görünüyordu. Artık yatma vaktinin geldiğini düşünerek salondaki rahat koltuklara yayıldım iyi geceler diye bağırdıktan sonra yarınki kuaför macerasını düşünerek uykuya daldım..

------

Yeni bir güne alarmın sesiyle uyanmak kadar berbat birşey yok.Hızla yataktan kalkıp hazırlandım.Büşra ve Gülayın sesleri geliyordu.Aşağı indiğimde kurdukları sofrayı görünce gözlerim yerinden çıkacak gibi oldu.Diyette bir insana yapılır mı bu?

Dolaptan sütü çıkarıp bir bardağa doldurdum.Yarım domates,siyah zeytini ve yarım peyniri bir tabağa koyup koltuğa geçtim.Çizgi film açıp yemeye başladım.Zaten az olan kahvaltılıklar beş dakika içinde bitmişti.Tabağı ve bardağı mutfağa koyup çantamı aldım.Büşra yanıma gelip ''hafif makyajdan zarar gelmez'' deyip yüzüme adlarını bile tam olarak bilmediğim şeyleri sürmeye başladı.

Hazır olduğumda aynaya döndüm.Gerçekten güzel görünüyordum.Hızla evden çıktık.Okula geldiğimizde tuhaf bakışlar dikkatimi çekti.Yüzümde birşey mi vardı acaba? Adımlarımı hızlandırdığımda Büşralar geride kalmıştı.Lavaboya gittiğimde yüzümün güzelliğini çok net görebiliyordum.Evdeki ayna kirli miydi acaba? Yoksa bu ayna mı bu kadar güzel gösteriyor?

Zili duymamla sınıfa koşmam bir oldu.Acaba Onur beni böyle görse ne yapar.Ne diyorum ben böyle,o fiziğe önem veriyor güzellik umrumda değil.Böyle düşünmemin nedeni yanındaki kızların yüzlerinden güzel olan fizikleri.

Tenefüs zili çalar çalmaz bahçeye inip her zamanki banka oturup telefonu elime aldım.Kuförden randevuyu alırsam rahatlayacaktım.Hey bir dakika Onur bana mı bakıyor? Bana öyle geldi,yani gelmiştir.Eylül sakin ol bakma sakın bakma.

''Alo ben bugün için randevu alacaktım saç ve cilt bakımı için.Evet evet uygun.Tamam teşekkürler'' sıkıcı konuşmadan sonra randevuyu aldığım için seviniyordum.Onur hala bakıyordu bu çok tuhaf, normal değildi hiç.

Buradan kurtulmaya bak Eylül diyen iç sesime hak verip sınıfa doğru yürümeye başladım.Son kez baktığımda hala bana bakıyordu.Adımlarımı hızlandırıp yürümeye devam ettim.Lanet okul günü bitmek üzereydi.Aklım Onurdaydı.Neden bakıyordu? Ne yapmaya çalışıyordu? Bu şekilde intikam almam zorlaşırdı.Onun bakışları beni güçsüzleştiriyordu.Olmamam gereken biri oluyordum.Bu durumlarda Burağı düşünmem ne derece normal olurdu? Onu düşünürsem,onunla vakit geçirirsem bu duruma düşmezdim.

Onu kulanacak mısın yani Eylül? diyen iç sesime cevap veremeyip sessiz kaldım.Bu çok acımasızca olurdu.Burağa haksızlık edemezdim.Ama bunu denemek zorundaydım.Zille birlikte okuldan hızla çıktık.Kuaföre doğru giderken kafamın içindeki düşünceler beni yiyip bitiriyordu..

İntikam Soğuk Yenir - Mrs. ŞişmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin