Umarım beğenerek okuyorsunuzdur,yorumlarınızı yazarsanız mutlu olurum.İyi veya kötü benim için çok önemliler.
Keyifli okumalar..
-7-
Lanet okul gününe lanet alarm sesiyle uyandıktan sonra hızla duşa girdim.O okula gitmemek için herşeyi yapabilirdim ama bu imkansızdı,Hasta numarası yapsam kime yutturacaktım.Annem ve babam burada değildi.İstesem okula da gitmezdim fakat lanet okul her dakika ailelere rapor verdiği için bunu da yapamazdım.
Babama dediğim şeyi yerine getirecektim.Dün yaşadıklarını düşün Eylül,hadi ama çok tatlı ve iyi bir çocukla spor yapıyorsun,üstelik sana, seni hiç bırakmayacağını söylüyor.
Hazırlandıktan sonra aynanın karşısına geçtim.Kilolu vücuduma yapışan tişört ve bacaklarımı ince göstermesi için giydiğim aiyah pantolon her zamanki gibi kötü duruyordu. Bunun üzerinde durmamaya çalışarak saçlarıma şekil verdim.Çantamı alıp hızla evden çıktım.
Okula geldiğimde endişelerimin gereksiz olduğunu düşünerek ilerlemeye başladım.
Bir dakika Onur orada, Eylül kendine gel diyen iç sesimi dinleyerek yürümeye devam ettim.
Hızla sınıfa girip çantamı sıraya fırlattığımda derin bir nefes aldım.Gülayda hemen arkamdan gelince yüzüme samimi olduğunu düşündüğüm bir gülümseme yerleştirdim.
Hiç anlaşılmıyor Eylül yapmacık gülümsemen,aferin gerçekten diyen iç sesimi susturup "Selam" diyen Gülaya "Selam" dedim.
Her zaman böyle olmayacaktı tabi.Sadece ona biraz kızdığım için böyle davranıyordum.Yoksa şimdi boynuna atlamıştım şapşalın.Hiç birşey olmamış gibi yerimize oturduktan sonra matematikçi Yelda içeri girdi.Haftanın ilk günü ilk saati matematik olur mu demeyin oluyor bakın.
Onu dinleyemeyeceğimi düşünüp kafamı sıranın üstüne koydum.Notları sınıftaki düzenli olarak not tutan inek arkadaşlarım sağolsun onlardan alabilirdim.
Bunu derken bir an eski Eylüle gitti aklım.Eski Eylül de böyleydi,hatta daha çalışkan görünmek için siyah kemik gözlük taktığım bile olmuştu.
Bir an Burak geldi aklıma.Acaba hangi okulda? Yada okula gidiyor mu? Çalışkan mı? Yoksa hovarda tiplerden mi? Aklımda onunla ilgili bir çok soru işareti var.Bence o da geçmişte bir çok şey yaşamıştı.Benim kadar hafif şeyler değildi belki ama yaşamıştı.Bunu ileride kendisinden duymak daha iyi olacaktı.
Bugünün yavaş geçmesinin nedenini çözememişken zil çaldı.Hızla kantine inip Lipton ice te light alıp bahçeye indim.Hey bir dakika neden buraya oturdum şimdi,karşımda Onur ve arkadaşları varken üstelik.Hızla arkamı onlara doğru dönüp oturduğumda ice tea mi yudumlamaya devam ettim.Bu beni gerçekten rahatlatmıştı.Elime telefonumu alıp gelen mesajlara baktım.Buraktan gelen mesajı görünce yüzümde hafif gülümseme olduğundan emindim.
Gönderen: Spor arkadaşim :)
Günaydın bayan şişman,yepyeni sağlıklı bir güne uyandın,sakın hamburger kola ikilisini yapma pardon üçlüsü diyecektim.Sakın üzme kendini. ;)
Hızla "Peki spor arkadaşım dediklerini uyguluyorum" yazdıktan sonra telefonu cebime attım.Bitmiş olan ice tea mi çöpe atıp sınıfa ilerledim.
Ben Onuru bi an bile merak etmeden orada mı oturdum yani? Ben ben??
Sıkıcı saatler devam ediyordu.Her tenefüs ice tea içemeyeceğim için eti formlardan alıp yedim.Bu diyet işi gerçekten zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Soğuk Yenir - Mrs. Şişman
RomanceBu hikaye klasik şişman kız popüler çocuk hikayesi değildir. Yaşadığı sıkıntılar yüzünden kilo alan ve yine o sıkıntılar yüzünden kilo vermeye çalışan kızın komik-trajik hikayesi. Eylül son derece kararlıdır.Bu sefer değişip onurun karşısına çıkacak...