Alp, beline sıkıca sarıldığı Giray'ı zorla ayakta tutmaya çalışırken homurdandı. "Ağzın yerine götünle mi içiyorsun amına koyayim?"
Düşmek üzere olan Giray'ı son anda kendine bastırırken iki eliyle sıkıca tuttu. Giray da destek almak istercesine Alp'in omzundan tutunurken yarı açık gözleriyle arkadaşına baktı.
Alp, Giray'ı zorla bir banka sürükledi ve oturttu. "Burada bekle." dedi, direkt mavi gözlere bakarken. "Tamam mı?"
Giray abartılı bir şekilde başını aşağı yukarı sallayarak boş bir kahkaha attı. Eliyle selam verirken kafasını bankın hemen yanında ağaca yasladı.
Alp tereddütle bir süre Giray'a baksa da koşar adımlarla parkın yanındaki büfeden su ve faydası olmayacağını bilse de soğuk kahve aldı. Aynı hızla Giray'ın yanına dönerken bıraktığı şekilde bulması sırıtmasına neden oldu.
Bir süre duraksadı ve bankta kendi kendime duran genç adamı izledi. Eli durmadan saçlarını karıştırırken kahkaha atıp duruyordu.
Gülerek başını iki yana salladı ve tam karşısına geçerek suyu açtı. Avucunun içine suyu doldurup hiç düşünmeden Giray'ın suratına atmasıyla aniden sıçradı. Giray sağ sola bakarken Alp aynı şeyi tekrar yaptı.
"Lan dur!" dedi Giray elini yüzüne siper ederken.
Alp zevkle güldü ve tekrardan avucuna su doldurup yüzüne attı.
"Hay sikeyim seni, Alp."
"Kes lan." dedi Alp diğer eliyle sıkıca Giray'ın ellerini tutarken.
Giray'ın gözleri irice açıldı fakat Alp hiç düşünmeden kucağına oturdu ve ellerinin dizlerinin altına alarak hareketini engelledi. Mavi gözler şaşkınlıkla ona bakıyordu ama umurunda bile değildi. Parmaklarını Giray'ın saçlarına geçirerek kafasını geriye doğru itti ve hiç düşünmeden yarısından daha az kalan suyu kafasından aşağıya döktü.
Giray altında bağırarak debelenirken üzerinden kalkıp ıslak elini pantolonuna sildi.
Sırıtarak ayılmaya çalışan genç adama bakarken soğuk kahveyi yerden alıp Giray'a uzattı. "İç şunu da."
"Neyin eziyetini yapıyorsun puşt herif." dedi Giray kelimeleri yuvarlarken. Alp sadece gülümsedi ve kahveyi gözüne sokarcasına tekrar uzattı.
Öfkeyle elinden alırken Alp de yanına oturdu.
Başkasını sevdiğin için kendimce öfkemi alıyorum, diyemedi.
Sadece boş bakışları gecenin zifiri karanlığında ki parkta dolandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
Short StoryBoyxboy #tamamlandı. | kısa hikâye | texting En yakın arkadaşınıza aşık oldunuz mu?