Sıkıldıkça bölüm atma isteği peşimi bırak.
Giray, üzerine geçirdiği takım elbisesinin yakasını düzeltti ve zile basarak otuz iki diş sırıttı. Çok geçmeden kapı telaşla açıldı ve Sema Hanım karşısında gördüğü oğlanı görmesiyle duraksadı.
"Giray?" dedi, Sema Hanım şaşkınlıkla genç oğlana bakarken.
Giray elini kaldırıp selam verdi. "Şey, Alp beni de davet etmişti de..." diyecek oldu lakin genç kadın hızla lafını kesti.
"Ah, kırk yılda bir işe yaramış." Kapıyı iyice açarak geçmesini işaret etti. "Birkaç işim var, sonra çıkacağız sen keyfine bak." dedi Sema Hanım telaşla odasına girerken.
Giray, hınzırca sırıtarak kravatını çekiştirdi. Bu onu bunaltıyordu ama aşkı için birkaç saat dayanmaya mecburdu.
Yavaş adımlarla Alp'in odasına gitti ve birden içeriye dalmasıyla ikiside aynı anda küfür etti. Alp üstü çıplak bir şekilde odasına dalan Giray'a tek kaşı havada bakarken baştan aşağıya süzdü.
"Siktir." dedi, Alp. "Bunu cidden yapmadım de."
Giray kapıyı kapatarak odaya girdi ve Alp'in karşısına geçerek sırıttı. "Yaptım."
Alp, elini yumruk yaparak ters ters karşısındaki çocuğa baksa da bir şey demedi. Diyemedi.
Giray kendisini yatağa atarken ellerini kafasının altına koydu. "Sema teyze çok sevindi." dedi alayla gülerken. Alp kendi kendine bir küfür daha mırıldansada duymamazlıktan geldi. "Ayrıca yalnız kalıp sıkılmayacaksın."
"Gereksiz herif." diye soludu Alp gömleğini giyip düğmelerini iliklerken Giray'a doğru ilerledi. "Tüm gün Selvi ile olacağımı bildiğin için geldin. Ne ayak yapıyorsun?"
"Aksini iddia etmedim?" dedi yattığı yerden kalkan Giray. "Sen ne ters yapıyorsun? Hani bizi yapacaktın?"
Alp derin bir nefes alarak karşısındaki oğlana baktı. "Denemedim mi puşt?"
"Çabalamadın." dedi Giray kollarını önünde bağlarken. "Ayrıca atarlanıp durdun şerefsiz."
Alp başını iki yana sallayarak aynanın karşısına geçti. Selvi'nin elbisesine uygun olan kırmızı kravatı boynuna geçirirken bir aynaya bir kravatta baktı. Takmayı zaten sevmediği yetmiyormuş gibi bir de bağlamasını bilmiyordu.
"Gel." dedi Giray, Alp'in kolundan tutup kendine çevirirken. "Yapayım ben."
Alp bir şey demeden ona doğru döndü. Giray, kravatı iki eliyle tutarak bağlarken Alp sessizce karşısındaki adamı izledi.
Buğday saçları özenle geriye doğru taranmış, traş olmuş ve özenerek giydiği takım ile nefes kesici duruyordu. Lacivert takımına ayak uyduran mavi gözleri ile o kadar uyumluydu ki, Alp'ın bilinci gidip geliyordu.
Giray, Alp'in yakasını düzelterek omuzunu sıktı ve geriye çekilerek yüzüne baktı.
Mavi gözler, yeşil gözlerle bir manzara oluştururken Alp hızla arkasını dönerek saçını yapmaya başladı.
Giray tekrardan yatağa otururken arkadaşını izledi. "Küstük mü?" dedi gülerken.
Alp, aynadan Giray'a bakarken güldü. "Eşek kadar adamlarız amına koyayım, ne küslüğü?"
Giray daha da çok sırıttı. "Tamam kıskanma seninle de bir dans ederiz." derken kendini tekrar yatağa attı. Alayla söylediği cümle, arkadaşının duraksamasına neden olurken onun umurunda bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
Kısa HikayeBoyxboy #tamamlandı. | kısa hikâye | texting En yakın arkadaşınıza aşık oldunuz mu?