5.7

6.8K 551 35
                                    

"Acıktım ben." diyen Giray ile Alp kafasını ona doğru çevirdi.

Giray, masum olmasını umarak sırıtırken Alp tip tip ona bakıyordu.

"Bir şeyler hazırla?" derken kaşları havaya kalktı Alp'in.

"Sen yap, ben üşeniyorum."

Alp gözlerini irice açarken, Giray hâlâ arsızca sırıtıyordu. Alp, derin bir nefes alıp oturduğu yere iyice yayılarak kafasıyla evi işaret etti.

"Senin evindeyiz."

"Yani?" dedi, Giray sinsice Alp'e doğru yaklaşırken. "Senin, benim olayı mı var?"

Alp, tıpkı Giray gibi sırıttı. "Yemezler canım."

"Tamam işte yemek yap onu yiyelim."

Alp, kendini tutamayıp şen bir kahkaha atarken, elinin tersi ile Giray'ı iteleyerek aralarına mesafe koydu. Kesinlikle ona yenilmeyi düşünmüyordu.

"Ben misafirim." dedi Alp, kumandaya uzanıp televizyonun sesini açarken. "Bana iyi bakmak senin görevin."

Giray, Alp'in taklidini yaparak sesini inceltti.

"Ben öyle konuşmuyorum." dedi Alp, yandan sevdiği adamın kızgın suratına bakarken. "Ayrıca çocuklaşma. Kalk bir şeyler yap."

"Uşağın mı var?" dedi, Giray iyice huysuzlanırken.

Alp sinsice sırıtarak ona doğru kaydı ve aniden yanağına bir öpücük kondurdu. "Hayır sevdiğim var."

Giray, nasıl olduğunu anlamadan yumuşayıp salak salak sırıtırken, yandan Alp'e baktı. İkisinin de yüzünü kaplayan gülümseme, bir atan kalplerini birleştiriyordu.

"Zehirlenirsek hastane masrafları senden." diyerek ayağa kalkan Giray'a, Alp şok içinde baktı.

"Ne?"

Giray sırıttı. "Benimle ölme olasılığın var."

Alp tekrardan oturduğu yere yayıldı. "Eh ben bunu çoktan göze almıştım."

Giray tuhaf bir bakış atarken, pes etmenin verdiği şeyle omuzlarını düşürdü ve küçük çocuklar gibi ayaklarını yer vura vura mutfağa ilerledi.

Tam dolabın kapağını açacaktı ki sırıtarak geri içeriye döndü.

"Pizza söylüyorum." dedi Giray sırıtırken. "Mantarlı."

Alp hızla ona doğru döndü. "Hain!"

Giray sırıtarak numarayı tuşladı ve Alp'in gözlerine bakarak pizza siparişi verdi.

Alp'in mantara alerjisi vardı ve aç kalmıştı. Bu düşünce Giray'ı eğlendirirken telefonu kapatır kapatmaz şen bir kahkaha attı. Eh, onunla inatlaşırsa böyle kazanırdı işte.

•••

Oy sınırı: +70

1k tıklanmanın yanında 87 oy vardı? Bir yıldıza basmak bu kadar zor mu? Sınır koymak kesinlikle aklımda yoktu ama böyle oluyorsa kusura bakmayın ama sınır koymak zorundayım.

Aşağıya görselleri bırakıyorum. Hak vereceğinize eminim.





Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin