2.0

9.9K 678 104
                                    

Sigarayı dudaklarının arasına yerleştiren Giray, sahada basket oynayan çocukları izliyordu. Gözleri tek bir çocuğa odaklanmış, öylece onu izlese de kafasında dolanıp duran tilkilerden ötürü odaklanamıyordu.

Derin bir nefes alarak dumanı yuttu. Sigara bir saniye bile dudaklarından ayrılmazken, beş dakika içinde bitirmişti.

"Böyle içmeye devam edersen ciğerlerin seni terk eder."

Tam bir nefes daha çekeceği sırada gelen sesle duraksadı. Gözlerini yanında dikilen bedene çevirirken kaşları havaya kalktı. "Sana ne?"

Çocuk alayla güldü. "Dumanı ben de soluyorum, dolaylı yoldan sağlığımla oynuyorsun."

Giray sinirle çocuğa baktı. "Kardeşim git belanı başkasında bul, bozma sinirlerimi."

Tepesinde dikilen çocuk aniden elindeki sigarayı alıp yere attı ve ayağı ile ezmesiyle Giray oturduğu yerden fırladı. Hızla çocuğun yakasına yapışırken, kafasını kafasına yasladı.

"Ne yapıyorsun lan sen?" diye kükredi suratına doğru.

Genç adam, sertçe Giray'ı itekledi. "Asıl sen ne yapıyorsun?"

Giray öfkeyle soluyarak arkasını döndü, ellerini saçlarının arasına atarak çekiştirdi ama siniri geçmiyordu. Aniden genç adama döndü ve suratına okkalı bir yumruk atmasıyla çocuk yana doğru savruldu.

Hırsını alamayan Giray ikinci atağı yapacağı sırada, çocuk elini tuttu ve sol tarafından gözünün üstüne bir tane yumruk geçirdi. Giray'ı düşmemesi için tutup bir tane de kafa geçirdi.

Sertçe yere düşen Giray birden gülmeye başlarken sırt üstü yattı. "Vur." dedi gülerken. "Daha sert vur."

Tekme atmak için kaldırdığı ayağını indiren genç adam, şaşkınlıkla Giray'a baktı.

"Vursana lan!" diye bağırdı Giray. "Vur hadi!"

Genç adam derin bir nefes alıp Giray'ın yanıma oturdu. "Salak mısın oğlum sen?" dedi direkt ona bakarken.

"Vur." dedi Giray sakince.

Genç adam, Giray'ın kolundan tutup çekmesiyle ikiside ayağa kalktı. "Sıkıntılısın." dedi başını iki yana sallarken. "Kalk seni eve bırakayım."

Giray bir şey demek yerine başını sallarken yavaş adımlarla tanımadığı oğlanın peşinden gitti.

•••

Giray ne yapıyorsun sen be?

Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin