2.7

9.5K 602 168
                                    

Giray, her zaman basket oynadıkları parka girerek boş bir banka oturdu. Takımdan kimse gelmediği için cebinden sigara paketini çıkarttı. Tam dalı dudaklarının arasına yerleştireceği sırada iki hafta önce kavga ettiği çocuk aklına gelince bir küfür mırıldandı. Boşa dayak yemişti.

Sigarayı hızla yakarak derin bir nefes çekti. Bakışları sahada maç yapan çocuklara kaydı ve sessizce izlemeye başladı.

"Çocuk parkında sigara içiyorsun." dedi tanıdık ses. "Yine."

Kafasını çevirip tepeden ona bakan oğlana baktı ve ağız içinde bir küfür mırıldanırken derin bir nefes çekip sırıttı. "Seni niye bu kadar gerdi?"

"Zararlı." dedi direkt gözlerini yüzüne dikerken. "Ayrıca burası çocuk parkı."

Sigaradan derin bir nefes alıp gözlerinin içine bakarak üfledi, Giray. Yüzünü buruşturmasına karşılık sırıtırken bir nefes daha çekti.

"Kardeşin mi var?" dedi Giray, umursamaz bir şekilde.

"Çocukları düşünmem için illa kardeşimin olması mı lazım?" demesiyle duraksayıp ona baktı. Genç adam son derece ciddi duruyordu.

Giray'ın kaşları çatıldı. "Sen ciddisin." dedi sigarayı söndürüp yanındaki çöpe atarken.

Genç adam şaşkınlıkla Giray'a baktı. "Bunu yeni mi anladın?"

"Kavga için yer aradığını düşünmüştüm." dedi, Giray bacak bacak üstüne atarken.

Alayla güldü. "Kendi dövdürecek yer arayan sendin." dedi, karşısında dikilen oğlan.

Dudağına sarkıtan Giray, alayla güldü. "Bu doğru." Tek kaşı havaya kalktı. "Bu arada ben Giray."

Giray'ı taklit edercesine tek kaşını kaldırırken ona uzattığı elini sıktı. "Ali."

Giray sırıtarak sigara paketini aldı. "Ee Ali, alır mısın bir dal?"

Ali, ters ters ona bakarken yanına oturdu. "Tam bir puştsun."

Giray şen bir kahkaha atarken çoktan sigarasını yakmıştı bile.

•••

Yeni çocuğu seven?

Sevmeyen?

Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin