Giray, her zamanki gibi yine o parka gelmiş, sigarasını yakmış ve basket sahasında maç yapan çocukları izliyordu. Kafasında dolanıp duran tilkilerden dolayı gördüklerini algılayamasa da dışarıdan onu gören birisi, dikkatle çocukları izlediğini düşünebilirdi.
Biten sigarasını yanındaki çöpe doğru savururken hızla bir dal daha çıkarttı ve dudaklarının arasına yerleştirip yaktı.
"Sen kendini öldürmek istiyorsun, artık eminim."
Gelen sesle beraber Giray gözlerini devirerek kafasını çevirdi. Ali, ona doğru gelirken gözlerini kısmış direkt ona bakıyordu.
"Sen de ölmek istiyorsun sanırım." dedi Giray, bir nefes daha çekerken. "Durmadan yanımda bittiğine göre."
Giray'ın imalı sesi, Ali'ye şen bir kahkaha attırdı. "Komiksin."
"Komiklik olsun diye söylemedim." diyen Giray ile Ali'nin neşesi anında gitti.
Genç adam, kaşlarını çatarak Giray'a bakarken onun bu saçma hâlini anlamaya çalışıyordu. Sesindeki bezmişlik onun bile ruhunu daraltıyordu.
"Neşeli hâline ne oldu?" dedi Ali, dikkatle ona bakarken. Bir şeyler anlamaya başlamıştı ama yanlış olmasını umuyordu.
Giray omuz silkeledi. "Her insan, her zaman mutlu olmaz."
"Senin gibi umursamaz birisi olabilir."
Giray öfkeyle ayaklandı. "Siz insanlar ve önyargılarınızdan cidden bıktım!" diye kükredi. Parktaki birkaç kişinin dikkatini çekmesini umursamadı. "O fındık kadar aklınıza hiç geliyor mu, belki de içimde yaşayıp dışarıya böyle gözüküyorumdur?"
Ali'nin kaşları çatıldı. "Tamam sakin ol, gel konuşalım."
Giray sinirle gülerken kendi etrafında birkaç tur döndü. "Aynen, konuşalım ve bum! Her şey çözüldü!" Giray hâlâ gülerken ellerini iki yana açtı. "Nasıl da aklıma gelmez?"
Ali, derin bir nefes alarak ayaklandı. "Giray, bir sakin olur musun?"
"Sakinim ben!" diye bağırdı Giray, öfkeyle.
Genç adam başını sallayarak onayladı. "Haklısın, kusura bakma." diyerek huyuna gitmeye çalıştı.
"Evet." dedi Giray, derin bir nefes alırken. "Haklıyım."
"Konuşalım mı?" diyerek şansını tekrar deneyen Ali, sert bakışlarla burun buruna geldi.
"Hayır."
Giray öfkeyle parkın çıkışına doğru ilerlerken, Ali sessizce onun gidişini izledi ve anladığı şey hiçte hoşuna gitmemişti.
•••
Sizce Ali ne anladı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
Short StoryBoyxboy #tamamlandı. | kısa hikâye | texting En yakın arkadaşınıza aşık oldunuz mu?